Drømmer, NDO & ut av kroppenBevis for liv etter døden..?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

skepsis
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Aug 2011 20:07
13

- Bevis for liv etter døden..?

Innlegg av skepsis »

Jeg vet ikke hva som gjorde at den dobbelpostet seg, men over til deg Happe. Det verste jeg vet er folk som utsetter barna sine or hjernevask. Det er stor forskjell på julenissen og Gud. Julenissen skjønner barn er falsk etterhvert, men noe sant som en Gud er det til og med voksne som tror på! Det ser heldigvis ut for meg at du gir dem en så god oppvekst at dem klarer og skille mellom fiksjon og fakta og velger å ikke tro på den slags overtro!
Antall ord: 88
Skepsis er det beste virkemiddelet mot ''pop-up vinduer'' som forteller deg at du har vunnet 1 mill dollar eller mennesker som forteller deg at det finnes noe overnaturlig uten å ha bevis for det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 343 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

men over til deg Happe. Det verste jeg vet er folk som utsetter barna sine or hjernevask.
Hjernevask er ikke hva jeg bedriver.
Det er stor forskjell på julenissen og Gud.
Absolutt..!

. Julenissen skjønner barn er falsk etterhvert, men noe sant som en Gud er det til og med voksne som tror på!
Jeg er en "til-og-med-voksen" som tror på GUD..
Hvorfor jeg tror?
Det er MITT valg.....
Og komeer IKKE til å utdype min tro med en hissig 17 åring som sammenligner meg med A.B.B., og påstår at jeg bedriver utbredt hjernevask av mine barn..
En gang... litt ut i fremtiden.... Kan det hende du er like heldig som meg, og får muligheten til å lage etterfølgere av ditt blod..
Kanskje du også engang får muligheten til å bli en forelder, og bli så heldig at barna får en fæl drøm, og eller får den veldige skremmende tanken på DØDEN kl 03:30 på natten....

Barn trenger trøst da... Ikke fakta.... Fakta får de selv muligheten til å erværve seg når barneårene er blitt til ungdom og tenåringer...
Men, hvorfor gidder jeg å skrive mer her nå, det er jo til et trassent barn jeg skriver til, så det blir nok fra meg....
Antall ord: 221
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skepsis
Nybegynner
Nybegynner
13

Innlegg av skepsis »

Som jeg sa, er det verste jeg vet folk som utsetter barna sine for hjernevask. Jeg sa at det så ut som om du ikke gjorde dette til det fulle, ved at barna dine ikke tror på dette lenger! Men så over til noe annet. Jeg skjønner det er lett å fortelle barna dine skrøner om hvordan livet er, eller i dette tilfelle døden, for å få dem til å føle seg bedre. Jeg vet ikke så mye om situasjonen, men de å plante en slik tanke i hodet til en liten unge kan gjøre til at personen ikke får den ut igjen. Om jeg hadde i vært i ditt barns tanker tror jeg at jeg hadde blitt glad om du hadde fortalt sannheten slik den er. Trøstende ord som at de avdøde har gjort sitt her på jorden og nøt livet mens de kunne ville roet meg, men som sagt, jeg kjenner ikke situasjonen godt nok! Forstår godt at du ikke gidder å følge opp ;)
Antall ord: 173
Skepsis er det beste virkemiddelet mot ''pop-up vinduer'' som forteller deg at du har vunnet 1 mill dollar eller mennesker som forteller deg at det finnes noe overnaturlig uten å ha bevis for det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- - Bevis for liv etter døden..?

Innlegg av Moonstone »

skepsis skrev:Som jeg sa, er det verste jeg vet folk som utsetter barna sine for hjernevask. Jeg sa at det så ut som om du ikke gjorde dette til det fulle, ved at barna dine ikke tror på dette lenger! Men så over til noe annet. Jeg skjønner det er lett å fortelle barna dine skrøner om hvordan livet er, eller i dette tilfelle døden, for å få dem til å føle seg bedre. Jeg vet ikke så mye om situasjonen, men de å plante en slik tanke i hodet til en liten unge kan gjøre til at personen ikke får den ut igjen. Om jeg hadde i vært i ditt barns tanker tror jeg at jeg hadde blitt glad om du hadde fortalt sannheten slik den er. Trøstende ord som at de avdøde har gjort sitt her på jorden og nøt livet mens de kunne ville roet meg, men som sagt, jeg kjenner ikke situasjonen godt nok! Forstår godt at du ikke gidder å følge opp ;)
Det med at det er feil å på død å liv prakke sitt eget syn på sine barn er jeg enig i.
De fortjener å høre alle versoner og veivalg, slik at de kan velge selv ut fra egne erfaringer.
Men lever foreldrene etter spesifikke livsfilosofier og disipliner, blir det også vanskelig eller umulig for et barn å ikke legge merke til dette, og blir en viss grad påvirket uansett.
Barn blir påvirket av foreldre uansett livsstil eller filosofi.

Et spørsmål: Har du blitt forsøkt påtvinget en eller anen religion eller livssyn fra dine egne foreldre selv, siden du er så hissig på dette?
Antall ord: 283
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skepsis
Nybegynner
Nybegynner
13

Innlegg av skepsis »

Jepp, det har jeg!
Uten å fortelle så mye om meg selv så er foreldrene mine kristne og de har gjort en god jobb med å prøve å kristne meg. Jeg selv fant etterhvert ut etter mye research over alt at jeg ikke hadde noe grunn til å være kristen og hadde derfor lyst til å melde meg ut av statskirken. Noe som er lov siden man er myndig i kirken når man er 15 år. Selv om jeg var 16 sa foreldra mine nei til dette og kom med en av sine vante kristne taler om at jeg bør være kristen. Selv om mine argument var bedre en deres sa dem fortsatt nei. Jeg meldte meg ut i hemmelighet, men er blitt utsatt for religionstvang.

Å på tvinge noen religion er noe av det verste som finnes! Jeg har ingen bevis på at det finnes Gud, selv om jeg lenge trodde på ham. Jeg skulle selvsagt at han fantes sammen med den påståtte hmmelen, men jeg har innsett at det er ingen grunn til å tro på en flere 1000 år gammel bok, som er gradvis blitt endret på av gamle, gretne, vrangforestilte gubber med hatt (paver)
Antall ord: 198

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Moonstone »

skepsis skrev:Jepp, det har jeg!
Uten å fortelle så mye om meg selv så er foreldrene mine kristne og de har gjort en god jobb med å prøve å kristne meg. Jeg selv fant etterhvert ut etter mye research over alt at jeg ikke hadde noe grunn til å være kristen og hadde derfor lyst til å melde meg ut av statskirken. Noe som er lov siden man er myndig i kirken når man er 15 år. Selv om jeg var 16 sa foreldra mine nei til dette og kom med en av sine vante kristne taler om at jeg bør være kristen. Selv om mine argument var bedre en deres sa dem fortsatt nei. Jeg meldte meg ut i hemmelighet, men er blitt utsatt for religionstvang.
Å på tvinge noen religion er noe av det verste som finnes! Jeg har ingen bevis på at det finnes Gud, selv om jeg lenge trodde på ham. Jeg skulle selvsagt at han fantes sammen med den påståtte hmmelen, men jeg har innsett at det er ingen grunn til å tro på en flere 1000 år gammel bok, som er gradvis blitt endret på av gamle, gretne, vrangforestilte gubber med hatt (paver)
Da kan jeg forstå din frustrasjon og sinne.
Jeg kjenner mange med samme bakgrunn som du, og de fleste av dem ble sinte på sine foreldre pga dette, men noen av dem fortsetter i sine foreldres fotspor uten å sette mye spørsmål ved det..
Jeg er også litt irritert på dette med Skolesystemet og Staten fronter EN spesiell religion, og har dette fra barneskolen av. Det var mer av dette før i tiden, da jeg gikk på skolen, og det var rett og slett litt indoktrinering, man skulle skapes og formes til det "rette syn", og det var bare slik det var. Få stilte spørsmålstegn ved det.
Jeg merket dette tidlig, og det irriterte meg også tidlig, og gjør det enda ;)
Massene ble med på det, men mange motsatte seg også dette, ble såkaldte rebeller.

Men det med at denne tråden omhandler et liv etter døden TRENGER NØDVENDIGVIS IKKE å være linket til Kristendom eller de Kristnes etterliv i Himmelen.
Det finnes MANGE versoner av et såkalt etterliv, ikke bare Kristne. Og man KAN faktisk se rent vitenskaplig på det også, som at hvis man tar utgangspunkt i at Energi aldri kan gå tapt, bare skifte form. Alt rundt oss i den fysiske verden består av Energi, og hvis denne kun skifter form og aldri blir borte, er det noe som kan indikere på et slags etterliv, under forrutsetning at vårt "JEG" eller Bevissthet overlever gjennom denne Energien.
Om et etterliv en gang kan bevises, er ikke det det samme som at Bibelen eller Koranen snakker sant, om Jesus eller Buddha har levd slik det står skrevet om osv.
Det vil ikke kunne bevise sant noen spesifik religion eller rettferdiggjøre dem.
Antall ord: 495
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Jeg er i høyeste grad enig med Moonstone i dette...
Har selv vært kristen en gang i tiden, - og selv vært veldig skuffet, - fordi ting som ble sagt viste seg å ikke stemme med virkeligheten, iallfall slik jeg opplevet det.
Selv ting i Bibelen, motsa seg selv på mange punkter, selv om jeg ikke husker detaljene idag.

Men etter noen år opplevet jeg saker og ting, ikke en eller to ganger, men mange ganger, - som tyder på at det er noe mer.
Ikke slik mange religioner påstår at det skal være, men mer slik som hvermansen opplever ting.

Personlig tror jeg mange religioner bygger på nettopp dette at det er noe som skjer, - noe vi ikke kan forklare.
Livet er ikke fastsatt etter visse retningslinjer, som er skrevet ned i en bok, derimot er livet variabelt. Og så er også disse fenomenene jeg og mange mange med meg opplever.
Noen holder fast med sine religioner, i den tro at det er det som lønner seg.
Andre er mer fri i sin tankegang, men ser at det er noe som påvirker livet - mange ganger i så små skala at vi knapt merker det, men det er der.
Noen opplever det bibelen kaller profeter - altså mennesker som "ser" - enten nåtid eller fremtid.
Noen driver med healing, uten at det er noe religiøst med mange av disse healerenes aktivitet. Andre kobler det opp mot religion dette også.

At ting skjer, - det vet jeg av egen erfaring, - å bevise det, blir derimot vanskelig, - fordi disse ting opptrer spontant, og da er det for sent å dokumentere det etter at det har skjedd.

Ta en drøm for eksempel, drømmer gjør de fleste, jeg også. Og av og til husker jeg dem.
men om jeg ikke har skrevet ned detaljene, - hjelper det lite å komme i ettertid å si at "det der drømte jeg om for to dager siden".
Det er også en av grunnene til at vi har en egen plass hvor folk kan skrive inn her om slike ting,
Forutsigelser - Innboks. {LINK}
Dette er en plass for de som vil legge inn drømmer, følelser osv om ting de føler / tror / drømmer skal skje. Og om det da skjer, HAR man faktisk et bevis på at man har lagt inn ett innlegg på et tidligere tidspunkt. Om skeptikere vil godta det som bevis, vel det er deres sak.... ;)

Jeg vil ikke knytte det paranormale opp mot en bestemt religion, eller opp mot spesielle læresetninger om hvordan man skal leve. Fordi dette finnes i alle religioner og trosretninger.
Noen religioner er dog mer fokusert på slike paranormale fenomen, - men alle religioner har en tendens til å glorifisere, eller sette ting på spissen....
Enten at det er godt, eller at det er dårlig ( ondt ). Som heksejaktene vi hadde for noen århundre siden, - da var det "djevelens verk"... - samtidig med at man har håndspåleggelse, profetier, tungetale( noen plasser), og så videre innen menighetene...

Jeg tror ( og det har jeg skrevet flere ganger før her inne ), at det vi kaller GUD, - eller "Store Mor" , "Moder Jord" , og hvilke andre navn vi finner på, - er alt bygget på de samme energier - de samme grunnstener som hele verden/ kosmos / universet er bygget opp av, men samtidig begrenset for oss å se, da vi er bundet i 3 dimensjoner. ( + tiden - som også er en dimensjon ).

Så se vekk fra det religiøse, - se vekk fra de som forsøker å stappe Jesus, eller Budda , eller hva det nå måtte være ned i halsen på deg.
Se heller på hva folk opplever, uansett religion, uansett folkeslag / rase, uansett bosted på denne kloden. Og du vil finne endel fellesnevnere - som går på tvers av alt, men likevel skjer i alle land.
Noen plasser åpent , andre plasser i skjul - i redsel for forfølgelse fra andre "som vet bedre" ...

Men behold skepsisen, - fordi det finne masse bløff der ute, - det er alltid noen som er ute etter penga dine.

A
Antall ord: 674

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Innlegg av Nephandi »

Det er så typisk Atheister, eller rettere sagt ikke Atheister men Anti Theister som er så optatt av at siden de ikke tror på noe så skal ikke andre gjlre det heller, å trykkes deres syn ned over hodene på folk det er flott, mens en forelder som lærer sitt barn om religion det er hjernevask.

Jeg er helt enig i at man burde ikke prøve å tvinge et barn til å tro det samme som en selv, det blir helt feil. Hvis jeg hadde barn og de ikke ville være Paganister ville det være helt greit for meg, men saken er den at man kan ikke oppfostre barn i en tros og kultur vakum, barn vil bli påvirket av det foreldrene tror og de meningene foreldrene har og den kulturen foreldrene har, så alt man kan gjøre er å oppdra barna så bra man kan og forsøke å gi dem et søkende sinn som vil lete etter sin egen sannhet. Nå å dytte noe som helst synspungt, inklusive at det ikke er noe der ute ned over ørene deres er ikke å gi dem et søkende sinn, Atheistisk trangsynthet er like fordømmende og idiotisk som religiøs trangsynthet.

Nå som en side kommentar Skepsis så høres du ut som den stereotypiske born again Atheist, du er sint fordi foreldrene dine prøvde å dytte Kristendommen ned over ørene på deg og tar det ut over alle som tror på noe annet enn det vi kan måle og veie. Nå foreldrene dine gjorde feil i å forsøke å tvinge deg til å bli Kristen, men du gjør også feil i å forsøke å presse ditt syn ned over ørene på andre igjen, det virker som om foreldrende dine har lykkes i å lære deg fordommer.

Nå jeg tror at den Kristene Guden eksisterer, jeg har snakket med Ham, men tror jeg at det er den straffende, strenge fader figuren i himmelen som Bibelen fremstiller? nei jeg gjør ikke det. Nå uansett som har blitt sagt av andre, man trenger ikke å være Kristen for å tro på et liv etter døden.

Det finnes ingen direkte, vitenskapelige bevis for liv etter døden, men det vinnes noe inni granskauen mye som indikerer det, alt i fra nær døden opplevelser, til folk som har snakket med sine avdøde kjære til det faktum at når folk dør så blir de bitte, litte granne lettere. Man har også folk som kan beskrive i detaljer tidligere liv som virker seg å stemme og så videre, og så videre, er dette konklusivt bevis, nei, men det er definitivt en sterk indikasjon og å bare kaste ut alt dette fordi det ikke passer med den nåværende vitenskapelige paradigme blir bare dumnt.

Nå jeg har en personlig historie, dette skjedde da besteforeldrene mine døde. Bestefaren min fikk kreft og vi viste vel at det gikk mot slutten, men han klamret seg til livet fordi han viste at min bestemor som var blitt veldig dårlig til bens ville klare seg dårlig uten ham. Plutselig en kveld så føler min mor min bestefar sitt nærvær, hun sier til ham, hvis du vil gå, så gå, jeg skal ta meg av moren min. Bare minutter etterpå så fikk vi telefon fra sykehuset om at vi måtte komme ned for bestefaren min holdt på å dø, og før min mor var fremme, og sykehuset ligger bare 20 minutter unna der vi bodde, så var Bessa død.

En dag, nøyaktig en måned etter Bessa sin begravelse så lå jeg å slappet av på sengen min. Nå Mormor var syk, men ikke alvorlig syk, det er ingen av oss som forventet at hun skulle dø. Plutselig så ser jeg bestefaren min for meg, jeg ligger og døser, men jeg sover ikke. Jeg ser ham sitte på kjøkkenet hjemme hos seg selv der han pleide å sitte og lese avisen, plutselig så legger han avisen fra seg og går inn i stuen til der Mormor lå på sofaen. Når min mor som var på besøk hos Mormor kom hjem så fortalte hun at bestemoren min hadde dødd, plutselig og helt uventet på samme tid som jeg hadde det synet. Førest hadde hjertet hennes stoppet en gang, men min mor som er sykepleier fikk det i gang igjen og ringte til ambulanse, hun spurte Mormor hvordan hun hadde det, og Mormor så på henne og sa, nå har jeg det godt, så døde hun. Det er ikke tvil i min sjel at Bessa var å hentet Mormor fordi de to kunne ikke være fra hverandre selv om døden skilte dem.

Som et interesant side notis så drømnte jeg noen dager etter og noen sa til meg om Bessa at han var en Hisien, på dette tidspungtet hadde jeg ikke noe anelse om hva dette var, men når jeg slo det opp så viste det seg å være en type Taoistiske udødelige, men det kan også bety et Åndevesen.

Uansett, liv etter døden eller ikke, jeg foretrekker å ikke finne det ut, det er derfor jeg er Transhumanist, jeg ønsker å finne en måte å stoppe aldringen på og undgå å dø i det hele tatt, dette er mitt liv og jeg gir ikke opp på det så lett.
Antall ord: 899
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av Moonstone »

Nephandi skrev:Det er så typisk Atheister, eller rettere sagt ikke Atheister men Anti Theister som er så optatt av at siden de ikke tror på noe så skal ikke andre gjlre det heller, å trykkes deres syn ned over hodene på folk det er flott, mens en forelder som lærer sitt barn om religion det er hjernevask.
Jeg er helt enig i at man burde ikke prøve å tvinge et barn til å tro det samme som en selv, det blir helt feil. Hvis jeg hadde barn og de ikke ville være Paganister ville det være helt greit for meg, men saken er den at man kan ikke oppfostre barn i en tros og kultur vakum, barn vil bli påvirket av det foreldrene tror og de meningene foreldrene har og den kulturen foreldrene har, så alt man kan gjøre er å oppdra barna så bra man kan og forsøke å gi dem et søkende sinn som vil lete etter sin egen sannhet. Nå å dytte noe som helst synspungt, inklusive at det ikke er noe der ute ned over ørene deres er ikke å gi dem et søkende sinn, Atheistisk trangsynthet er like fordømmende og idiotisk som religiøs trangsynthet
Uansett om man er sterkt Anti Theist eller Theist, blir det like dumt å hjernevaske ungene sine i håp om at de skal inneha EKSAKT det samme synet man som forelder innehar selv, enig der.
Men jeg enser likevel et sinne eller irritasjon mot Anti Theister fra deg Nephandi, er det fordi du anser deg for Theist selv, og Anti Theister som "fienden" eller en negativ gruppe i samfunnet som motarbeider Theister's "arbeid"?
Dette er IKKE for å kverulere, for det intresserer meg ikke, men er kun nyskjærrig på motivene dine bak..
Nephandi skrev:Uansett, liv etter døden eller ikke, jeg foretrekker å ikke finne det ut, det er derfor jeg er Transhumanist, jeg ønsker å finne en måte å stoppe aldringen på og undgå å dø i det hele tatt, dette er mitt liv og jeg gir ikke opp på det så lett.
Du leter etter The Fountain of Youth, som Renesansens Alkymister altså, en måte å holde den fysiske kroppen levende på for alltid, eller tar du "the stairway to Heaven" gjennom indre Alkymi og Oppstigning som de gamle Faraoene?
Materia Prima ut Materia Ultima?
Antall ord: 390
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
13

Innlegg av Nephandi »

Uansett om man er sterkt Anti Theist eller Theist, blir det like dumt å hjernevaske ungene sine i håp om at de skal inneha EKSAKT det samme synet man som forelder innehar selv, enig der.
Men jeg enser likevel et sinne eller irritasjon mot Anti Theister fra deg Nephandi, er det fordi du anser deg for Theist selv, og Anti Theister som "fienden" eller en negativ gruppe i samfunnet som motarbeider Theister's "arbeid"?
Dette er IKKE for å kverulere, for det intresserer meg ikke, men er kun nyskjærrig på motivene dine bak..
Jeg er nok ikke personen i verden som er mest glad i Anti Theister, jeg forsøker å ikke bli forutintatt, men når jeg igjen og igjen møter dritt i fra dem blir kallt dum, idiot, hjernevasker, mishandler, gal og så videre fordi jeg tror på noe overnaturlig så er det vanskelig å ikke bli litt negativ, jeg er til og med blitt angrepet fysisk av disse folkene. Selvfølgelig så er ikke Anti Theister fienden, og de aller, aller fleste er ikke en negati gruppe i samfunnet, men alle enten de er religiøse eller ikke som forsøker å tre sitt sun nedover halsen på andre vil bli møtt med litt sinne fra min side for jeg mener man bør respektere andre og deres livsyn og heller konsentrere seg om å leve sitt eget heller enn å skulle konvertere folk. Og det er ikke noe sammenslott arbeid som Religiøse gjør, dette er ikke snakk om en teori om at man har de som tror vs de som ikke tror, men når man har fått nok dritt fra born again Atheists opp igjennom så ender mann desverre opp med å bli forutintatt og forvente at de ikke skal ha folkeskikk når man møter dem.

Dette er et negativt trekk med meg jeg er fullt klar over det, men det er nå hva det er. Motivene mine er bare å argumentere for mine egene synspungter, men om du leser inn noe negativitet mot Anti Theister så stemmer nok det siden jeg er for vant til negativitet i fra dem at jeg føler det knyter seg så fort noen sier at de er Atheister.
Du leter etter The Fountain of Youth, som Renesansens Alkymister altså, en måte å holde den fysiske kroppen levende på for alltid, eller tar du "the stairway to Heaven" gjennom indre Alkymi og Oppstigning som de gamle Faraoene?
Materia Prima ut Materia Ultima?
Jeg baserer meg mest på Taoisme og energi abeid for å transformere den dødelige kroppen til udødelig. Men ellers så er det mer rennesanse Alkymister som inspirerer mitt arbeide enn de gamle Egyptiske legendene siden jeg mener at vi er alle en kombinasjon av sjel, kropp og sinn, og selv om deler av dette overlever døden så gjør ikke alt det, jeg mener at kombinasjonen vi er akkurat nå er hellig og jeg vil gjøre hva jeg kan for å bevare den.
Antall ord: 498
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Dette er fullstendig off-topic, men jeg må bare skryte av profilbildet ditt, Nephandi! Det var kjempefint! :mozilla_smile:

Forøvrig synes jeg det er spennende historier du kommer med om bestefaren og bestemoren din!
Antall ord: 35
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
13

Innlegg av Nephandi »

Takker, jeg fant bildet på en side full med Avatar bilder og fallt for det.

Jeg trodde på det overnaturlige før Mormor og Bessa døde, men den troen er blitt meget forsterket etter opplevelsene jeg hadde da.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links