Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva er det verste du kan tenke deg?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Re: Hva er det verste du kan tenke deg?
ja best å holde øya åpne.. kanskje jeg skal teipe opp øya om natta så blir man ikke så redd hehe
Antall ord: 20
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Sep 2008 22:40
- 16
- Lokalisering: Buskerud
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Hadde vært morro med litt dokumentasjon av slike ting. Bær kameraet med dere. De fleste har vel et på mobilen sin også .
Antall ord: 24
We Weren't Born To Follow
An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!
An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!
Hide post links |
goggo123x skrev:Det vertse ville hvert om jeg hadde blitt udødelig og begravd levende. som da jeg så en episode av supernatural. det handlet om en udødelig mann de ikke klarte å drepe, så de begravde ham levende bare, der må no han tilbringe resten av evigheten
Hvis dette skulle passe inn med det paranormale....?
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Feb 2009 23:11
- 15
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Stjørdal
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 16 ganger
jeg sliter med sånn dokumentering.
I følge skeptikerne på forumet her, så finnes det jo faktisk ingen bilder av ekte paranormale fenomener. Alle sier at man må ta bilder, ha med kamera, og , men (uten å ha surfa HELE forumet) jeg har enda til gode å faktisk se et bilde eller filmklipp hvor folk sier "wow, fascinerende."
Akkurat på dette med bilder så tror jeg faktisk jeg sjøl er en skeptiker. Jeg tror så absolutt på åndelig aktivitet, men jeg veit ikke om de faktisk KAN manifestere seg på film.
I følge skeptikerne på forumet her, så finnes det jo faktisk ingen bilder av ekte paranormale fenomener. Alle sier at man må ta bilder, ha med kamera, og , men (uten å ha surfa HELE forumet) jeg har enda til gode å faktisk se et bilde eller filmklipp hvor folk sier "wow, fascinerende."
Akkurat på dette med bilder så tror jeg faktisk jeg sjøl er en skeptiker. Jeg tror så absolutt på åndelig aktivitet, men jeg veit ikke om de faktisk KAN manifestere seg på film.
Antall ord: 91
I hope to arrive to my death; late, in love, and a little drunk
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Jan 2009 15:12
- 15
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 1 gang
Å høre stemmer like ved meg, for så å se noen komme mot meg. Mens jeg var alene hjemme, og vite at jeg var helt alene. Jeg er faktisk så ille at jeg skjekker alle rom og alle skap for å se at jeg er alene... Så hører jeg stemmer eller noe da, pisser jeg på meg.
Eller hvis strømmen går...
Eller hvis strømmen går...
Antall ord: 62
"Du har retten til å forholde deg taus.
Alt du sier vil bli feilsitert og brukt i mot deg."
I'm a member of CSI: Can't stand idiots
Alt du sier vil bli feilsitert og brukt i mot deg."
I'm a member of CSI: Can't stand idiots
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Feb 2010 21:09
- 14
Det verste vil jeg ikke en gang tenke på..
Antall ord: 9
Renate.
Hide post links |
håhå, jeg har hatt en drøm om mitt verste innen det paranormale.
hjemme alene og spiller pc og ser på film, det er mørkt ute og det er vinter. plutselig går strømmen. jeg begynner å se utåkete og svimler nesten av, mens jeg ser en skikkelse komme mot meg. når jeg våkner sitter den rett foran meg før den forsvinner. da hadde jeg skreket. selv om lyset hadde kommet på igjen osv. jeg hadde ringt mamma og pappa. og grenet. trust me
hjemme alene og spiller pc og ser på film, det er mørkt ute og det er vinter. plutselig går strømmen. jeg begynner å se utåkete og svimler nesten av, mens jeg ser en skikkelse komme mot meg. når jeg våkner sitter den rett foran meg før den forsvinner. da hadde jeg skreket. selv om lyset hadde kommet på igjen osv. jeg hadde ringt mamma og pappa. og grenet. trust me
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2010 20:39
- 14
Jeg blir mest skremt over den kraften de har og at de spiser av energien din.(min teori hvertfall)
Men at de kan "besette deg er kansje skummlest !! også at de kan komme igjennom drømmene dine og sånne ting.
Men at de kan "besette deg er kansje skummlest !! også at de kan komme igjennom drømmene dine og sånne ting.
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 09 Sep 2009 22:35
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 12 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Det værste som finnes er at noen drikker opp girkasseolja mi, men hva skjer, samma faen har ikke lappen engang men skrur på et rustvrak uansett.
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Helt urasjonelt, men det som skremmer meg mest er skjeletter, bak dører, dusjforheng osv... men altså, har jo aldri møtt på ett heldigvis og bank i bordet.
Det skumleste som har hendt meg, og som jeg aldri har glemt, skjedde for lenge siden, jeg var mellom 3 og 6 år gammel (bodde i en leilighet som vi flyttet fra da jeg var 6), var om natten, etter alle hadde lagt seg. Jeg måtte på do, og da pleide jeg alltid rope på mamma eller pappa, som regel pappa. Så jeg sa navnet hans, og fra under sengen hører jeg en ond, ubeskrivelig ekkel stemme, gjenta "pappa". Jeg ble helt stiv av skrekk, og jeg turte ikke si noe mer den natten, måtte bare holde meg. Sinnsykt ekkelt, og jeg skjønner ikke hva det kan ha vært, det var iallefall ikke foreldrene mine. Vanskelig å få frem akkurat hvor ekkelt det var, men det har festet seg så tydelig i minnet mitt.
Det skumleste som har hendt meg, og som jeg aldri har glemt, skjedde for lenge siden, jeg var mellom 3 og 6 år gammel (bodde i en leilighet som vi flyttet fra da jeg var 6), var om natten, etter alle hadde lagt seg. Jeg måtte på do, og da pleide jeg alltid rope på mamma eller pappa, som regel pappa. Så jeg sa navnet hans, og fra under sengen hører jeg en ond, ubeskrivelig ekkel stemme, gjenta "pappa". Jeg ble helt stiv av skrekk, og jeg turte ikke si noe mer den natten, måtte bare holde meg. Sinnsykt ekkelt, og jeg skjønner ikke hva det kan ha vært, det var iallefall ikke foreldrene mine. Vanskelig å få frem akkurat hvor ekkelt det var, men det har festet seg så tydelig i minnet mitt.
Antall ord: 167
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Det som skremmer meg mest i det virkelige liv er folk som bare lyver deg rett oppi trynet.
Noe annet er folk som er hundre prosent ukritiske.
Ellers er jeg veldig redd spøkelser med kniv.
Noe annet er folk som er hundre prosent ukritiske.
Ellers er jeg veldig redd spøkelser med kniv.
Antall ord: 36
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 09 Sep 2009 22:35
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 12 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Det værste jeg kan tenke meg har allerede skjedd
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Apr 2010 21:43
- 14
Det verste jeg kunne tenke meg må evt. være at jeg ser en skikkelse bak meg i speilet, eller at jeg våkner midt på natten med en sort skikkelse stående rett forann sengen min.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Kom på at jeg våknet en natt for mange år siden, åpnet øynene og så mitt eget ansikt, bare i negativ.
Det var skremmende.
Sannsynligvis var jeg nok ikke 100% våken, og kanskje åpnet jeg aldri øynene, men det var så virkelig.
Det var skremmende.
Sannsynligvis var jeg nok ikke 100% våken, og kanskje åpnet jeg aldri øynene, men det var så virkelig.
Antall ord: 44
I'm in that awkward stage between birth and death.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Mar 2010 07:56
- 14
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Lokalisering: Østlandet
Engler. Kort og godt.