Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
De gule dottene ser ut til å være en artifakt som oppstod på grunn av det sterke motlyset. Lyset reflekteres inne i linsesystemet på kameraet ditt, og danner fantombilder av lyskilden.
Antall ord: 31
When did ignorance become a point of view? -Dilbert
Et spørsmål til Asbjørn, Kimbara og dere andre som er veldig aktive her:
Har dere eksempler på bilder hvor dere selv har problemer med å forklare det man ser på bildet? Har sett veldig mange bilder her inne som er forklart med blits, regndråper etc, men har dere noen bilder dere selv mener er ekte?
Antall ord: 58
I hope to arrive to my death; late, in love, and a little drunk
De fleste bildene er ekte, men det du mener er antakeligvis; vet vi om noen bilder som viser åndelig aktivitet?
Jeg vet ikke. Selv om jeg ikke kunne forklare en anomali på et bilde, så betyr ikke det at det må være åndelig aktivitet som ligger til grunn - det betyr bare at jeg ikke kan forklare det.
Men jeg har ingen eksempler, beklager.
Antall ord: 64
Fantasien kan spille en stor rolle i mange tilfeller, men vi har også andre mentale aspekter som ikke har direkte med fantasi å gjøre. Vår hjerne forsøker å finne system i kaos, hvilket gjør at vi ofte befinner oss i situasjoner hvor vi tror vi ser ansikter eller andre former i tilfeldige strukturer/teksturer.
I andre tilfeller, som med "orbs", er det mangel på nødvendig kunnskap som gjør at man trekker feil konklusjoner.
Antall ord: 77