Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Moderatorer:Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
Den var bra effekt messig, men hadde en svært tynn handling.
Antall ord: 12
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Bra efekter og en visuel orgasm men historien var kjempedårlig, det var kjedelig alle sammen viste hva den som foregår før timgene skjeddet... Veldig skufet av 2012 filmen.
Nå pleier jeg ikke analysere så mye i forhold til effekter eller om lignende historier har vært fortalt før eller lignende. Jeg er i grunn mest opptatt av om filmen gir meg en god opplevelse, eller om den ikke gir meg en god opplevelse. 2011 ga meg en god opplevelse. Det var spennende og jeg levde meg inn i filmen og en positiv slutt er aldri å forakte, det er kjekt å sitte igjen med en god følelse etterpå i stede for en tragisk.