Deres avgjørelser om hvorvidt søke legehjelp eller ikke,får være deres eget valg,men jeg skjønner heller ikke mye av at man heller velger prester,etc. først.
Som sagt: man skal alltid utelukke alle andre ting før man konkluderer med åndelig aktivitet,samme hva dette gjelder,for i de aller fleste tilfellene,har hendelser andre og naturlige forklaringer.
Det er viktig for denne personen å få hjelp,da dette kan få ytterligere konsekvenser enn det som allerede har skjedd,så jeg håper inderlig at trådstarter ser viktigheten i å hjelpe,og handler deretter!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Besatt av onde ånder
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Aug 2009 11:28
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Blitt takket: 6 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Re: Besatt av onde ånder
Tråd starter spørr om råd og jo h*n får jo det selv om det kansje ikke var disse svaren som trådstarter vile ha.Tonette skrev:Noen som har noen råd...eller som har opplevd noe lignende...eller bare har en komentar?
Er han besatt? Kan man bli besatt?
Bekymringsfullt.
Jeg støtter deg i dine utaleser der.kristiane skrev:Deres avgjørelser om hvorvidt søke legehjelp eller ikke,får være deres eget valg,men jeg skjønner heller ikke mye av at man heller velger prester,etc. først.
Som sagt: man skal alltid utelukke alle andre ting før man konkluderer med åndelig aktivitet,samme hva dette gjelder,for i de aller fleste tilfellene,har hendelser andre og naturlige forklaringer.
Det er viktig for denne personen å få hjelp,da dette kan få ytterligere konsekvenser enn det som allerede har skjedd,så jeg håper inderlig at trådstarter ser viktigheten i å hjelpe,og handler deretter!
Antall ord: 166
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Aug 2009 11:28
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Blitt takket: 6 ganger
Nå har man hittil beskrevet den medisinske siden når det gjelder dette.Det at man begynner å søke åndekontakt,og hva det i værste fall kan føre til!
Nok en gang: Man skal ikke drive så mye med slikt,nettopp pg.a at man kan bli syk av det! Og det er ikke onde ånder som har skylden,men besettelsen etter å oppnå,søke,oppleve.Dette pakker bare mer og mer på seg,og snøballen begynner å rulle.Fantasien og frykt skaper falske opplevelser,og utfallet kan i mange tilfeller føre til psykoser.Disse skaper opplevelser både i syn og hørselshallusinasjoner.Dette er klassiske symptomer.
Og en ting til slutt: Dersom man har interesse for åndekontakt,bør man absolutt lese om dette,tilegne seg kunnskap om dette,lære,tolke og fårstå den åndelige vei til utvikling.Den som har lært hva alt dette innebærer,vet også godt at det som står beskrevet i trådstarters 1.innlegg,vet at vedkommende har drevet dette altfor langt.Man kaller ikke på absolutt alle ånder,og ønsker dem velkommen!
Nok en gang: Man skal ikke drive så mye med slikt,nettopp pg.a at man kan bli syk av det! Og det er ikke onde ånder som har skylden,men besettelsen etter å oppnå,søke,oppleve.Dette pakker bare mer og mer på seg,og snøballen begynner å rulle.Fantasien og frykt skaper falske opplevelser,og utfallet kan i mange tilfeller føre til psykoser.Disse skaper opplevelser både i syn og hørselshallusinasjoner.Dette er klassiske symptomer.
Og en ting til slutt: Dersom man har interesse for åndekontakt,bør man absolutt lese om dette,tilegne seg kunnskap om dette,lære,tolke og fårstå den åndelige vei til utvikling.Den som har lært hva alt dette innebærer,vet også godt at det som står beskrevet i trådstarters 1.innlegg,vet at vedkommende har drevet dette altfor langt.Man kaller ikke på absolutt alle ånder,og ønsker dem velkommen!
Antall ord: 188
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Okt 2009 22:07
- 15
- Kjønn (valgfri): Gutt 15 ;)
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 2 ganger
Ikke at eh har "enormt" erfaring XD men kanskje prøv å ta en prat om det, og i vert fall, oppsøk profesjonelle. lykke til :mozilla_wink:
Antall ord: 27
U may like stories.. but you cant escape reality.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2007 20:48
- 17
- Har takket: 24 ganger
- Blitt takket: 77 ganger
Bare jeg som las medikasjon istedenfor meditasjon? Skal inrømme at jeg har begått ritualmagik både sort og hvit, uten effekt. Nå definerer jeg meg selv som:
http://www.ordo-luciferi.org/
Ingen fare for skremsel hvis ikke man har blitt skremt av kristne eller katokolikker
Man kreerer sin egen frykt. Man blir skremt av det man forventer å bli skremt av. Man kan påkalle satan så heftig man bare orker, men vi som har religiøse erfaringer vet at alt har sin løsning i din egen bevisthet!!
http://www.ordo-luciferi.org/
Ingen fare for skremsel hvis ikke man har blitt skremt av kristne eller katokolikker
Man kreerer sin egen frykt. Man blir skremt av det man forventer å bli skremt av. Man kan påkalle satan så heftig man bare orker, men vi som har religiøse erfaringer vet at alt har sin løsning i din egen bevisthet!!
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2007 20:48
- 17
- Har takket: 24 ganger
- Blitt takket: 77 ganger
[quote="Chimera"]Bare jeg som las medikasjon istedenfor meditasjon? Skal inrømme at jeg har begått ritualmagik både sort og hvit, uten effekt. Vel når jeg tenker over det, så har den gamle ritualsteinen min og nabotrærne overlevd byggefeltet, selv om jeg kunne tenkt meg at utbyggeren gikk konk før han hadde ødelagt nabolaget mitt :-(
Antall ord: 60
Hide post links |