Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderLita jente

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Lita jente

Innlegg av Bearchild »

Det kan faktisk hjelpe å snakke med "dem". :)
Si høyt at du føler deg ukomfortabel og utrygg når "de" tusler rundt på den måten. Si hva du enn måtte ha på hjertet,- men si det høyt! Det vil nok sikkert føles rart, men når man går og stenger tanker og ord inni seg har de en tendens til å "vokse"..

Kanskje du må gjøre det flere ganger, om ikke annet så småsnakk til disse gjestene dine. Kan hende de hører deg og tar hensyn til deg? Ofte tror jeg det å snakke med hva-det-måtte-være er litt som å snakke til seg selv. Affirmasjon tror jeg det heter. At du påvirker din egen underbevissthet ved å sette ord på og bearbeide inntrykk.
Hvis du hver morgen ser deg i speilet og sier "æsj" så føler du deg garantert.."æsj".
Om du derimot sier f.eks "dagen i dag skal bli en fin dag!" så er sjansene store for at dagen blir fin. Men det forutsetter at det sies høyt, og at man gjentar det.

Skader ikke å prøve i hvertfall.
Antall ord: 194
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.

http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
markoberto
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Okt 2009 22:07
15
Kjønn (valgfri): Gutt 15 ;)
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av markoberto »

Bearchild skrev:Det kan faktisk hjelpe å snakke med "dem". :)
Si høyt at du føler deg ukomfortabel og utrygg når "de" tusler rundt på den måten. Si hva du enn måtte ha på hjertet,- men si det høyt! Det vil nok sikkert føles rart, men når man går og stenger tanker og ord inni seg har de en tendens til å "vokse"..

Kanskje du må gjøre det flere ganger, om ikke annet så småsnakk til disse gjestene dine. Kan hende de hører deg og tar hensyn til deg? Ofte tror jeg det å snakke med hva-det-måtte-være er litt som å snakke til seg selv. Affirmasjon tror jeg det heter. At du påvirker din egen underbevissthet ved å sette ord på og bearbeide inntrykk.
Hvis du hver morgen ser deg i speilet og sier "æsj" så føler du deg garantert.."æsj".
Om du derimot sier f.eks "dagen i dag skal bli en fin dag!" så er sjansene store for at dagen blir fin. Men det forutsetter at det sies høyt, og at man gjentar det.

Er enig der :mozilla_laughing:
Antall ord: 201
U may like stories.. but you cant escape reality.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Heidi-Cute
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 22 Apr 2008 19:41
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Buskerud

Innlegg av Heidi-Cute »

Bearchild skrev:Det kan faktisk hjelpe å snakke med "dem". :)

Takk, det skal jeg prøve! :)
Men har ikke skjedd noe i de siste da...
Men jeg og min venninne har tenkt til å dra til ei som healer folk!Blir spennende! :)
Antall ord: 227

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
markoberto
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Okt 2009 22:07
15
Kjønn (valgfri): Gutt 15 ;)
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av markoberto »

Lykke itl :mozilla_wink:
Antall ord: 4
U may like stories.. but you cant escape reality.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Heidi-Cute
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 22 Apr 2008 19:41
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Buskerud

Innlegg av Heidi-Cute »

Det har ikke blitt noe healing!
Jeg og venninna mi skulle dra ditt en dag, men dama dukka ikke opp, ho skulle bare hjem og gjøre noe. Også måtte venninna mi gå å spise hjemme. Også når kom tilbake, så var ho ikke der. Ho hadde vært der, men vi kom ikke i tide!
Så har vi ikke snakket om det healing enda! Tenkte å snakke med henne snart!

Men en dag i uka, så spurte mamma om jeg hadde vært våken i natt. Men det hadde jeg ikke, ho spurte alle... Men ingen hadde vært våken.. Men ho hadde hørt noen gå opp og ned tappene og oppe i stua, sånn frem og tilbake. Men ho orket ikke å gå opp å sjekke, ho var for trøtt!
Men har ikke opplevd noe mer...
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links