Takk men jeg vet hva noen mener om det, men det er fortsatt bare en teori. Det det IKKE står noe om. Er hvorfor enkelte ganger "de" forteller meg ting. feks om framtiden eller hvor jeg har lagt igjen ting jeg trodde jeg har mistet feks. Jeg opplever å motta ting sterkere i den tilstanden, det samme når jeg drømmer.rhonersen skrev:Under søvnparalyse er det ikke uvanlig å hallusinere (se ting, og spesielt føle seg holdt fast). Hadde du lest litt om søvnparalyse ville du visst det. Å trekke inn overnaturlige forklaringer på dette er unødvendig.Catalina skrev:Jeg har hatt energier som har presset meg ned i sengen, holdt runt halsen til og med kilt meg(?!) men jeg har ofte sett de. Ja, det var søvnparalyse med i bildet her, men jeg(og kanskje fler) er lettere mottakelig i den tilstanden. Så det å avfeie det på den måten og be de lese den "logiske" forklaringen på hva søvnparalyse er syntes jeg er arrogant av deg..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Trenger øyeblikkelig hjelp!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2009 11:13
- 15
Re: Trenger øyeblikkelig hjelp!
Antall ord: 174
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Aug 2008 01:19
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann ja
- Lokalisering: I Bamble ett sted
- Blitt takket: 8 ganger
tok en rensing av huset med vievann og salmer, Og det som da skjedde skremte meg skikkelig. All strøm forsvant i huset og dører startet å smelle. Har opplevd mye men detta var ekstremt. Har vært rolig i huset etter det, men energien er sterkere nå enn før. Huset er bygd på en Vikinggrav. noe som kan ha litt med saken å gjøre. Men tror deet må en eksorsisme til for å fjernet det som er der.
Mens jeg var der kjente jeg stikking på armen og dette er det som var der etter att jeg var i huset.
(Har dette noe med søvnparralyse å gjøre? Jeg var lysvåken iallefall)
Mens jeg var der kjente jeg stikking på armen og dette er det som var der etter att jeg var i huset.
(Har dette noe med søvnparralyse å gjøre? Jeg var lysvåken iallefall)
Antall ord: 114
Etterforsker hos Norwegian Ghost Hunters.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2009 16:13
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Ski
Prøv Knut Sørli, http://www.dybdemassasje.no Ikke glem å skrive hvordan dette utvikler seg.
Antall ord: 16
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Tror ikke du får den helt store kontakten der akkurat nå, Knut har seg en rolig periode, med egenutvikling.Love-Z skrev:Prøv Knut Sørli, http://www.dybdemassasje.no Ikke glem å skrive hvordan dette utvikler seg.
Regner med at han dukker opp på arenaen igjen ved en senere anledning...
A
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2009 11:13
- 15
Og hvordan forklarer man at de kan fortelle meg ting i framtiden da? Eller hvor ting jeg trodde var mistet har blitt av? For de gjør det. Forteller meg i detaljer innimellom. Kan få alt i fra flynummer på et fly som kommer til å styrte til navn på personer. Tror du ikke jeg har utelukket en haug med teorier inkl de du kommer med for lenge siden? (Jeg har folk som kan bekrefte det jeg opplever også) og det er flere enn meg som har det sånn. Om du tar snuten din opp fra bøkene så kanskje du oppdager at verden er mer enn det som står svart på hvit.Spiritual Quest skrev:Dette er også ting som kan knyttes til narkolepsi; hypnagoge hallusinasjoner. Altså hallusinasjoner i den hypnagoge fasen;tilstanden mellom våken og søvn. Disse kan være visuelle eller auditive og de kan føles veldig virkelige.rhonersen skrev:Under søvnparalyse er det ikke uvanlig å hallusinere (se ting, og spesielt føle seg holdt fast). Hadde du lest litt om søvnparalyse ville du visst det. Å trekke inn overnaturlige forklaringer på dette er unødvendig.Catalina skrev:Jeg har hatt energier som har presset meg ned i sengen, holdt runt halsen til og med kilt meg(?!) men jeg har ofte sett de. Ja, det var søvnparalyse med i bildet her, men jeg(og kanskje fler) er lettere mottakelig i den tilstanden. Så det å avfeie det på den måten og be de lese den "logiske" forklaringen på hva søvnparalyse er syntes jeg er arrogant av deg..
Antall ord: 267
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Aug 2009 11:28
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Blitt takket: 6 ganger
Kjære trådstarter!
Jeg er ikke i tvil om at du har opplevd det du forteller,og at du har søkt etter mulige forklaringer på det du beskriver.Bra at man gjør nettopp dette før man eventuellt begynner å spekulere i det åndelige.I og med at du har lett etter logiske forklaringer på ting,og ikke funnet dem i noe som helst,så støtter jeg deg i at dette er ting som ligger utenfor vår fatteevne.Det ser ut til at du bl.a har fått info mens du sover! Jeg tror på dette,grunnet at jeg også har hatt opplevelser i søvne,der info har kommet til meg,for deretter å oppleve påfølgende dag/dager etter,at det jeg drømte stemte!
Den siste opplevelsen var om det flystyret som skjedde her i sommer,der de aller fleste omkom.Husker du den?
Altså: Satt ute i hagen en dag,det var klart,varmt og fint ute.Plutselig ser jeg et passasjerfly langt der oppe,og jeg får umiddelbart en ekkel,men uforklarlig følelse,i det jeg ser flyet uten å skjønne hvorfor!
Så-utpå kvelden slår en tanke ned i meg.jeg har det plutselig helt klart for meg at jeg hadde drømt at et passasjerfly(fargene blå og gul) hadde styrtet i havet.I drømmen står jeg ved en strand og betrakter vraket,og en liten gutt på 8-10 år står og holder meg i hånden.Han forteller meg at han ikke overlevde styrten.Det neste som viser seg i drømmen,er at vi to står sammen inne i en hangar og ser på flyvraket som er knekt på midten,og deretter våkner jeg.
Denne dagen skjønner jeg at jeg drømte dette natten til da flyet styrtet.Og fargene stemte bortsett fra en av fargene.Hvorfor jeg drømte dette har jeg ingen formening om. men poenget mitt er at man noen ganger får info,er helt korrekt! Og man HAR IKKE alltid rasjonelle,logiske og vitenskapelige forklaringer på absolutt alt! Så trådstarter får støtte fra meg!
Jeg er ikke i tvil om at du har opplevd det du forteller,og at du har søkt etter mulige forklaringer på det du beskriver.Bra at man gjør nettopp dette før man eventuellt begynner å spekulere i det åndelige.I og med at du har lett etter logiske forklaringer på ting,og ikke funnet dem i noe som helst,så støtter jeg deg i at dette er ting som ligger utenfor vår fatteevne.Det ser ut til at du bl.a har fått info mens du sover! Jeg tror på dette,grunnet at jeg også har hatt opplevelser i søvne,der info har kommet til meg,for deretter å oppleve påfølgende dag/dager etter,at det jeg drømte stemte!
Den siste opplevelsen var om det flystyret som skjedde her i sommer,der de aller fleste omkom.Husker du den?
Altså: Satt ute i hagen en dag,det var klart,varmt og fint ute.Plutselig ser jeg et passasjerfly langt der oppe,og jeg får umiddelbart en ekkel,men uforklarlig følelse,i det jeg ser flyet uten å skjønne hvorfor!
Så-utpå kvelden slår en tanke ned i meg.jeg har det plutselig helt klart for meg at jeg hadde drømt at et passasjerfly(fargene blå og gul) hadde styrtet i havet.I drømmen står jeg ved en strand og betrakter vraket,og en liten gutt på 8-10 år står og holder meg i hånden.Han forteller meg at han ikke overlevde styrten.Det neste som viser seg i drømmen,er at vi to står sammen inne i en hangar og ser på flyvraket som er knekt på midten,og deretter våkner jeg.
Denne dagen skjønner jeg at jeg drømte dette natten til da flyet styrtet.Og fargene stemte bortsett fra en av fargene.Hvorfor jeg drømte dette har jeg ingen formening om. men poenget mitt er at man noen ganger får info,er helt korrekt! Og man HAR IKKE alltid rasjonelle,logiske og vitenskapelige forklaringer på absolutt alt! Så trådstarter får støtte fra meg!
Antall ord: 366
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2009 16:13
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Ski
Artig dette...at en vel kjent flystyrt kjenner mange i ettertid, men å forutsi Tsunamier og Jordskjelv med lang større dødelighet, klarer ingen av dere tafatte noksagter å forutsi på forånd--og enda ikke på etterskudd. JAAA!!,,,,seeing is beliveing?
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
De siste dagen har de følt att de blir trykket ned i sofaen midt på lyse dagen mens de sitter å ser på tv. Først når det bare gjaldt senga så falt jeg inn under det att det var søvnparalyse, men så skjer dette midt på dagen. Så den tanken er nå ute av hodet. Dette som er i det huset er noe utenfor vår fatteevne og det er en sterk energi :mozilla_surprised:
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Okt 2009 16:09
- 15
Skjer dette knyttet til et spesielt sted? (dvs, der du bor?) Eller er det bundet mere rundt deg og dine nærmeste uansett hvor du/dere befinner dere? Hvis det er der dere bor ville jeg ha flyttet vekk til noen som har peiling på slike ting får dokumentert og renset huset. Ingen vits og vente til noen blir seriøst skadet.
Antall ord: 63
Hide post links |
Hei, jeg hadde dette problemet i en spirituell krise jeg hadde i vinter.
Jeg tror litt på teorien om poltergeist.
Det er ikke et "gjenferd" men din egen fryktenergi som blir for sterk for deg til å takle, dermed presser den seg ut av kroppen. dersom du er følsom i utganspunktet og legger merke til dette og sitter å ser deg rundt "hva er det som er der, hjelpemeg" så forer du denne "mangel på energi-ballen" helt til den etterhvert har nok til å flytte på ting og sette seg inntil kroppen din og "suge på deg"...dette er altså en slags lav mangel på bevisthet som er skapt av vedkommende, og barn kan ofte få dette i oppveksten siden de går igjennom så mye på det indre planet. Det er kun personen som har skapt dette som kan kontrollere det, personen må nok jobbe med segselv, slutte å fore denne saken med frykt og kanskje be en bønn eller to...
det hjalp med bønn for meg. jeg så denne saken med mine egne øyner da dette skjedde meg, som en liten skyggeball på str med en knyttnede som svevde i takhjørnet. Jeg hater å prate om det, men siden jeg har en mening om hva dette er og har vært igjennom det selv vil jeg dele det meg deg. salvie kan også fungere.
Det er ikke et "gjenferd" men din egen fryktenergi som blir for sterk for deg til å takle, dermed presser den seg ut av kroppen. dersom du er følsom i utganspunktet og legger merke til dette og sitter å ser deg rundt "hva er det som er der, hjelpemeg" så forer du denne "mangel på energi-ballen" helt til den etterhvert har nok til å flytte på ting og sette seg inntil kroppen din og "suge på deg"...dette er altså en slags lav mangel på bevisthet som er skapt av vedkommende, og barn kan ofte få dette i oppveksten siden de går igjennom så mye på det indre planet. Det er kun personen som har skapt dette som kan kontrollere det, personen må nok jobbe med segselv, slutte å fore denne saken med frykt og kanskje be en bønn eller to...
det hjalp med bønn for meg. jeg så denne saken med mine egne øyner da dette skjedde meg, som en liten skyggeball på str med en knyttnede som svevde i takhjørnet. Jeg hater å prate om det, men siden jeg har en mening om hva dette er og har vært igjennom det selv vil jeg dele det meg deg. salvie kan også fungere.
Antall ord: 226
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Veldig interessant å lese det du skriver ulvejente, selv om du egentlig ikke liker å snakke om det Jeg tror nemlig du har rett i at dette kan være tilfelle mange steder hvor det "spøker"
Antall ord: 35
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Des 2008 16:22
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hedmark
- Blitt takket: 2 ganger
Hei, sitter å leser på siden din og ser alle svar som ikke har noe med det du spør etter å gjøre. Fått noe hjelp fra noen enda?
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2009 21:20
- 14
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Lokalisering: Bergen
Bakken skrev:Har fått ett tilfellet som er for heavy for meg.
Saken startet med ting som flyttet seg og skygger.
Men har nå gått over til roping av navnet til en spessiel person i huset, utdragning av energi på samme personen hun er sliten å lei når hun er i huset og sist men ikke minst fysisk angrep, hun ble presset ned i sengen av en usynelig kraft. Selv har jeg hatt kontakt med en Mørk skikkelse som var helt oppi ansiktet mit. vet noen om noen personer som kn hjelpe?a
Ta kontakt med en som kan om onde ånder, det er ikke en vanlig ånd om den er mørk.
Antall ord: 116
What else is there?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Jan 2005 21:50
- 19
- Lokalisering: Inni et skall
- Blitt takket: 2 ganger
Ulvejente2009 skrev:Hei, jeg hadde dette problemet i en spirituell krise jeg hadde i vinter.
Antall ord: 228
"There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy" - Shakespear
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Problemet er der enda og jeg som gjest i huset er mer plaget av sjelen i huset. Snakket med eieren av huset etter att jeg sov der en natt. Opplevde å få sjelen helt opp i ansiktet. Alt var så klart som om ett levende menneske skulle stått rett i ansiktet mitt. Man kunne se hver detalj av mannen. Og etter den beskrivelsen jeg ga sa eieren att det var onkelen hans, han hengte seg på familie gården da han var mellom 40 og 50år. Så begynner å tro att eieren av huset har en såkalt klebe ånd. Mannen har gjentatte ganger oppsøkt meg med beskjeder. Jeg har ikke vært motaklig for dette før men etter den natten så klarer jeg på en måte å komunisere med mannen :mozilla_surprised: Han oppsøker meg om natten og noen ganger på dagtid. Skriver ned alt han sier. Bør jeg videreføre dette han sier til familien? Kan det stoppe det som skjer i huset?
Føler også på meg att det ikke bare er han i huset men også noe som er mørkere noe som ikke vil ha meg der. Har opptil flere ganger hørt noe/noen si "Du er uønsket her" og "Dra før jeg skader deg" Men stemmen er liksom litt vridd høres ikke helt mennesklig ut Frykter att det kan være noe ondt i huset. Historien sier att det har vært Ritualer på stedet men hvor og hva vet jeg ikke. Frykter att jeg kan ha rotet med noe som er helt utenfor mitt felt og forstand. heldigvis har jeg ikke opplevd att den onde sjelen har vært på meg annet enn i det huset. Så jeg backer ut fra det huset og prosjektet før jeg angrer på noe. En mulig fortsettelse følger :mozilla_smile:
Føler også på meg att det ikke bare er han i huset men også noe som er mørkere noe som ikke vil ha meg der. Har opptil flere ganger hørt noe/noen si "Du er uønsket her" og "Dra før jeg skader deg" Men stemmen er liksom litt vridd høres ikke helt mennesklig ut Frykter att det kan være noe ondt i huset. Historien sier att det har vært Ritualer på stedet men hvor og hva vet jeg ikke. Frykter att jeg kan ha rotet med noe som er helt utenfor mitt felt og forstand. heldigvis har jeg ikke opplevd att den onde sjelen har vært på meg annet enn i det huset. Så jeg backer ut fra det huset og prosjektet før jeg angrer på noe. En mulig fortsettelse følger :mozilla_smile:
Antall ord: 313
Hide post links |