Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jeg ble littoverrasket over denne siden
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Re: Jeg ble littoverrasket over denne siden
Hei mayamim! Vil bare ønske deg velkommen jeg....kunne ha slengt inn et par kloke ord, men jeg føler at de andre har sagt er det som er å si. Uansett...håper du finner deg til rette
Antall ord: 38
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hvordan kan du si noe sånt? Mye bedre nå. I fantasi-land.ludoburgero skrev: Forumet var bedre før, men nå som våren nærmer seg blir folk i bedre humør. Det tror jeg
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 21:18
- 18
- Kjønn (valgfri): oftopic
- Lokalisering: Urula
- Blitt takket: 185 ganger
igjen så kommer du med udefinerbare påstander uten bredere dokumentasjon, og tatt helt ut av luften, faktisk uten at det finnes vitenskapelig belegg for dette.ludoburgero skrev: Forumet var bedre før
jeg kan ikke se at dette er bevist eller faktisk så er det igjen uten platform i virkeligheten.ludoburgero skrev:Så det blir nok bedre tider - og uansett:
forresten, velkommen mayanmin
Antall ord: 64
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Hver gang jeg prøver å være seriøst optimistisk kommer de små musene fra Mars og invaderer meg med sindg ekitl aejmv oadjg dakpsdgoo, adjga xmcogog.Atheos skrev:Hvordan kan du si noe sånt? Mye bedre nå. I fantasi-land.ludoburgero skrev: Forumet var bedre før, men nå som våren nærmer seg blir folk i bedre humør. Det tror jeg
Det verste er at de ikke sier adgna engang.
EDIT: Jeg tilføyde "et" komma, siden det ble poengtert dårlig skriftmål her.
Sist redigert av ludoburgero på 21 Apr 2009 21:52, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 90
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Du må gjerne komme med et youtube-klipp som viser at forumet IKKE var bedre før.? skrev:igjen så kommer du med udefinerbare påstander uten bredere dokumentasjon, og tatt helt ut av luften, faktisk uten at det finnes vitenskapelig belegg for dette.ludoburgero skrev: Forumet var bedre før
Inntil da står jeg ved denne påstanden, selv om den ikke er verifiserbar objektivt sett og med utgangspunkt i anerkjente vitenskapelige kretser.
Men nå skal vi finne frem kaffe og kaker,
så la oss ta på oss sølvfoliehattene og leke fantasifulle løgnere for et øyeblikk.
Antall ord: 100
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Mar 2009 00:26
- 15
- Kjønn (valgfri): Shedevil
- Lokalisering: Hælvette(Sarpsborg)
Velkommen^^
Jeg liker meg veldig godt her^^
(Jeg er ikke så vanskelig som jeg ser ut til )
Jeg liker meg veldig godt her^^
(Jeg er ikke så vanskelig som jeg ser ut til )
Antall ord: 17
Seeing is believing
-I don`t believe in ghosts.
-Oh, don`t worry. You will.
-I don`t believe in ghosts.
-Oh, don`t worry. You will.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Hvorfor skal en på død og liv påstå noe når en ikke har noe godt grunnlag for det? En kan eventuelt skrive at en antar, og føye til en begrunnelse. Da kan en selv avgjøre om en vil tro på påstanden når begrunnelsen er slik og slik.ludoburgero skrev:Du må gjerne komme med et youtube-klipp som viser at forumet IKKE var bedre før.? skrev:igjen så kommer du med udefinerbare påstander uten bredere dokumentasjon, og tatt helt ut av luften, faktisk uten at det finnes vitenskapelig belegg for dette.ludoburgero skrev: Forumet var bedre før
Inntil da står jeg ved denne påstanden, selv om den ikke er verifiserbar objektivt sett og med utgangspunkt i anerkjente vitenskapelige kretser.
Men nå skal vi finne frem kaffe og kaker,
så la oss ta på oss sølvfoliehattene og leke fantasifulle løgnere for et øyeblikk.
Antall ord: 156
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Sep 2008 20:27
- 16
- Lokalisering: Vikhammer
- Har takket: 9 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
Velkommen hos oss skal du være
Her er siden for alle som er intresserte i Paranomale ting.
Alle her har sine ting man er flinke til, jeg kan mere om UFO og sånne ting, enn jeg kan om spøkelser, men jeg har lært en god del.
Og jeg gleder meg til og bli bedre kjent med deg
Her er siden for alle som er intresserte i Paranomale ting.
Alle her har sine ting man er flinke til, jeg kan mere om UFO og sånne ting, enn jeg kan om spøkelser, men jeg har lært en god del.
Og jeg gleder meg til og bli bedre kjent med deg
Antall ord: 61
Hi, I'am Fox Mulder!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Velkommen mayamim!
Du høres ut som en interessant person som har mye spennende å dele, så jeg håper ikke vi klarer å skremme deg bort så fort
Her inne er det alt mulig rart av både holdninger, meninger og måter å oppføre seg på. Desverre har det blitt slik at mange ikke tør å dele opplevelser, og mange av de som tør har kanskje allerede gjort det både en og to ganger. Dessuten blir det mye rar internhumor her etterhvert, og ofte er ikke kommentarer vondt ment selv om de virker aldri så krasse. Det ser man fort når man har vært her en liten stund, og selv om jeg skal innrømme at jeg syntes skeptikerne her inne var grusomme når jeg joinet forumet, så setter jeg faktisk veldig pris på de i dag!
Jeg lover i allefall at jeg skal ha et åpent sinn, og jeg har faktisk savnet noen nye her inne som har opplevd mye spennende innenfor det alternative. som virkelig har kommet ut av alternativskapet og ikke er redde for å dele.... så vær så snill med sukker på; jeg vil veldig gjerne vite litt mer om hvordan du kommuniserer med avdøde og dyr?
Du høres ut som en interessant person som har mye spennende å dele, så jeg håper ikke vi klarer å skremme deg bort så fort
Her inne er det alt mulig rart av både holdninger, meninger og måter å oppføre seg på. Desverre har det blitt slik at mange ikke tør å dele opplevelser, og mange av de som tør har kanskje allerede gjort det både en og to ganger. Dessuten blir det mye rar internhumor her etterhvert, og ofte er ikke kommentarer vondt ment selv om de virker aldri så krasse. Det ser man fort når man har vært her en liten stund, og selv om jeg skal innrømme at jeg syntes skeptikerne her inne var grusomme når jeg joinet forumet, så setter jeg faktisk veldig pris på de i dag!
Jeg lover i allefall at jeg skal ha et åpent sinn, og jeg har faktisk savnet noen nye her inne som har opplevd mye spennende innenfor det alternative. som virkelig har kommet ut av alternativskapet og ikke er redde for å dele.... så vær så snill med sukker på; jeg vil veldig gjerne vite litt mer om hvordan du kommuniserer med avdøde og dyr?
Antall ord: 207
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2005 15:50
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 17 ganger
Hei på deg Mayamim og velkommen til oss på para. Fikk jo såvidt hilst på deg igår på chatten før jeg ble avbrutt...
Men vi får vel ta det igjen senere.
Selv holder jeg mest på med selvutvikling om dagene. Har gått reiki-healing kurs og prøver å jobbe så godt jeg klarer med det. Ellers er jeg egentlig veldig usikker på hva jeg kan og ikke kan. Men jeg har jo mine opplevelser fra drømmer og våken tilstand, if u know what I mean?
Som jeg også fortalte deg igår så er chatten mitt tempel. Og hvis det skal ha seg slik at noen av barna mine ikke oppfører seg, så håper jeg du vil gi beskjed. For da kommer ho mor med ..
Hehehe....
Gleder meg til å bli mer kjent med deg... kos og klem
Men vi får vel ta det igjen senere.
Selv holder jeg mest på med selvutvikling om dagene. Har gått reiki-healing kurs og prøver å jobbe så godt jeg klarer med det. Ellers er jeg egentlig veldig usikker på hva jeg kan og ikke kan. Men jeg har jo mine opplevelser fra drømmer og våken tilstand, if u know what I mean?
Som jeg også fortalte deg igår så er chatten mitt tempel. Og hvis det skal ha seg slik at noen av barna mine ikke oppfører seg, så håper jeg du vil gi beskjed. For da kommer ho mor med ..
Hehehe....
Gleder meg til å bli mer kjent med deg... kos og klem
Antall ord: 146
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Feb 2009 20:36
- 15
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Østlandet
Hei hei og velkommen hit!
Jeg er selv ganske ny og føler vel ikke at jeg har kommet særlig "inn" i ting her enda. Nå skal det sies at jeg ikke er den mest aktive brukeren eller den som er mest glad i diskusjoner heller da.
Inntrykket mitt etter å ha lest her en stund er at dette forumet har eksistert noen år, så mange temaer er veeeldig utdebatert og gamle for de eldste brukerne av forumet? Og at det også er en liten "hard kjerne" her av gamle brukere som kjenner hverandre godt, med mye intern humor osv (som noen nevner!?) correct me if I'm wrong... Og at det også er endel av de nyregistrerte som er... "ganske unge?" For å si det diplomatisk?
MEN, når det er sagt, det virker som masse hyggelige og oppegående mennesker her inne, og det er jo mye info å finne i gamle tråder etc. Så du (og jeg) finner nok vår plass etterhvert! :mozilla_smile:
Jeg er selv ganske ny og føler vel ikke at jeg har kommet særlig "inn" i ting her enda. Nå skal det sies at jeg ikke er den mest aktive brukeren eller den som er mest glad i diskusjoner heller da.
Inntrykket mitt etter å ha lest her en stund er at dette forumet har eksistert noen år, så mange temaer er veeeldig utdebatert og gamle for de eldste brukerne av forumet? Og at det også er en liten "hard kjerne" her av gamle brukere som kjenner hverandre godt, med mye intern humor osv (som noen nevner!?) correct me if I'm wrong... Og at det også er endel av de nyregistrerte som er... "ganske unge?" For å si det diplomatisk?
MEN, når det er sagt, det virker som masse hyggelige og oppegående mennesker her inne, og det er jo mye info å finne i gamle tråder etc. Så du (og jeg) finner nok vår plass etterhvert! :mozilla_smile:
Antall ord: 167
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Sant det.paraunormal skrev:Hvorfor skal en på død og liv påstå noe når en ikke har noe godt grunnlag for det? En kan eventuelt skrive at en antar, og føye til en begrunnelse. Da kan en selv avgjøre om en vil tro på påstanden når begrunnelsen er slik og slik.
Og hvorfor skal en (på den annen side) på død og liv bruke side opp og side ned på masse
"unnskyld for at jeg er til, men jeg tror - helt subjektivt - at bla bla bla"?
Det må være måte på. Folk henger seg opp i de feil tingene.
Folk er for ivrige etter å arrestere hverandre.
Når kanskje det viktigste er at vi forstår hva som ligger bak det som blir sagt,
og andre ganger forstår det som faktisk blir sagt istedenfor å synse hva som ligger bak.
Antall ord: 150
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Hvorfor beklage sin eksistens? Det går helt fint an å forklare at det en forsøker å få frem er en subjektiv mening eller tro uten å overdrive. Faktisk er dette meget viktig, da man på nettet og andre informasjonskanaler ser nok av eksempler på en uvøren omgang med begrepet 'sannhet' eller 'fakta'. Mennesker som ikke er vant til å tenke kritisk eller søke opp informasjon selv, vil lett ta (obsternasige) påstander og konklusjoner som den mest selvfølgelige sannhet om man ikke passer på å gi uttrykk for at det ikke nødvendigvis er det.ludoburgero skrev: Og hvorfor skal en (på den annen side) på død og liv bruke side opp og side ned på masse
"unnskyld for at jeg er til, men jeg tror - helt subjektivt - at bla bla bla"?
Tja, kanskje er det på høy tid med litt mer fokus på slike ting, Ludo? Det er ikke heldig å la gud og hvermann sose rundt og proklamere sine egne sannheter og faktasetninger for alle og enhver å sluke i naivitetens ånd. Det er på tide at folk våkner opp litt.Det må være måte på. Folk henger seg opp i de feil tingene.
Folk er for ivrige etter å arrestere hverandre.
Helt enig, og da er det skribentens oppgave å gjøre seg forstått.Når kanskje det viktigste er at vi forstår hva som ligger bak det som blir sagt,
og andre ganger forstår det som faktisk blir sagt istedenfor å synse hva som ligger bak.
Antall ord: 253
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Jeg må inn og takke for at du komm innom tempele til eile i går det var hyggel. Hun har også oss andre små hjelper der inne så bar rop så kommer vi hvis det er noe. Håper du ikke bel skremt av oss i går. Du blir vant til det etter hvert.
Antall ord: 56
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2005 15:50
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 17 ganger
Uff, jeg glemte å skrive at jeg har dere som mine trofaste hjelpere... Sorry...Heksepusen skrev:Jeg må inn og takke for at du komm innom tempele til eile i går det var hyggel. Hun har også oss andre små hjelper der inne så bar rop så kommer vi hvis det er noe. Håper du ikke bel skremt av oss i går. Du blir vant til det etter hvert.
Men dere er iallefall ikke glemt...
Antall ord: 77
Hide post links |