Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva er på bildene
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Jan 2009 15:12
- 15
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 1 gang
Re: Hva er på bildene
Ville satt pris på om du viste fler bilder
Antall ord: 9
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Aug 2007 22:51
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: '
hehe jeg la også merke til den hodeskallen helt til venstre med en gang jeg så på bildet;)
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mar 2009 09:37
- 15
- Kjønn (valgfri): chick
vel, som fotograf har jeg lagt merke til to ting: Skogen ser veldig fuktig ut, og dette gjør at man får lettere "frostrøyk" på utpust.(trenger ikke å være så veldig synlig)
Noe annet er at det er en veldig hard blitz: I utkanten av bildene er det mye mørkere og det er en veldig hard kontrast i bilde. Ble disse bildene tatt i litt skumring/dårlig lys? Pleier jo å være litt mørkere i skogen
Disse to sammen, fuktighet og hard (kraftig) blits lager denne tåka, uten at dere egentlig så det selv.
beklager
Ps: jeg så denne hodeskallen jeg også
Noe annet er at det er en veldig hard blitz: I utkanten av bildene er det mye mørkere og det er en veldig hard kontrast i bilde. Ble disse bildene tatt i litt skumring/dårlig lys? Pleier jo å være litt mørkere i skogen
Disse to sammen, fuktighet og hard (kraftig) blits lager denne tåka, uten at dere egentlig så det selv.
beklager
Ps: jeg så denne hodeskallen jeg også
Antall ord: 109
Hide post links |
det syness jeg åsandalfon skrev:på det andre bildet ser det ut som en hodeskalle i røyken helt til venstre da, hehe har litt fantasi jeg da
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2009 16:34
- 15
Syns det ser ut som 2 hodeskaller. en liten i venstre hjørne, og en stor midt i bildet. Nå kan jeg ikke så mye om tåke og slikt, men den har en tendens til å legge seg lavt i fuktig mark. Så kan jo hende det ikke er noe paranormalt med det. Hvem vet
Antall ord: 55
Døden er ikke slutten, bare starten
Hide post links |