Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerTror dere hjelpere kan lese tanker?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Re: Tror dere hjelpere kan lese tanker?

Innlegg av Amfelia »

Grevinne skrev:
emenja skrev:Når jeg var hos dette mediumet fikk jeg flere bevis på at min hjelper tydelig hører mine tanker, fanger opp mine følelser, etc.

Merkelige var at all musikken jeg hører på, det hadde hjelperen virkelig lagt merke til, for den har fungert som en slags mantra og jeg har vært kanalisert ubevisst. Og de har tatt i mot via musikk (jeg tror de tiltrekkes av det. Både hjelpere og ånder, og jeg kan sammenligne det med at som når man spiller slange for en kobra vil den trekke seg oppover ut av kurven etter vibrasjonene i musikken).
I musikken er jeg i min "egen åndelige" verden. Innså det ikke før jeg traff mediumet.
Nå bruker jeg musikken aktivt i meditasjon, eller på astralresier eller i søken på å virkelig kunne kanalisere og samtidig ta i mot korrekte budskap fra den andre siden. Jeg må jo øve...
Spennende... Kanskje derfor jeg føler den ene hjelperen min tydeligst når jeg hører på en spesiell CD? :-k Synes også jeg trenger musikk under meditasjon eller ved annet åndelig arbeid... men musikk gir jo mange følelser i seg selv og...
For meg er også musikken under mediasjon vikig,
og det føles som om jeg blir guidet til å velge den rikige musikken...
Jeg skal begynne å høre mer på Glyn Edwards, det er ikke musikk, men tale,
det er denne cd`n som lettest setter meg i transe!
Antall ord: 249
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links