Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHeisann

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
sandalfon

Re: Heisann

Innlegg av sandalfon »

trådstarter.
jeg
fikk en liten assosiasjon til lisa williams når jeg leste innlegget ditt. har sett på tvnorge søndag tror jeg det er.. hun stenger ånder ute med en caps, hun har oxo en nettside med live overføringer fredager hvis jeg husker riktig , paltalk.. kanskje du finner mere svar om du ikke finner det her mener jeg
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Titten Tei
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Jan 2009 19:37
15

Innlegg av Titten Tei »

hei! ja jeg er veldig fæn av lisa williams, hun er utrolig flink! Jeg har ikke vært inne på nettsiden hennes, men har sett seriene hennes på tvnorge. Egentlig skulle jeg nok hatt hjelp av et medium til å lære hvordan å takle ånder og/eller stenge de ute..
Antall ord: 50
*Mennesket er det eneste dyr som kan rødme. Og som har grunn til det...*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Titten Tei skrev:hei! ja jeg er veldig fæn av lisa williams, hun er utrolig flink! Jeg har ikke vært inne på nettsiden hennes, men har sett seriene hennes på tvnorge. Egentlig skulle jeg nok hatt hjelp av et medium til å lære hvordan å takle ånder og/eller stenge de ute..
Jeg tror at du ville ha hatt nytte av å ta et selvutviklingskurs, du aner ikke hvor mye det kan hjelpe deg! Mange er i mot kurs, men jeg støtter opp om en del av dem. Titt litt rundt og se om det er noen du kunne tenkt deg å kontakte, ikke bare kontakt den første og beste du finner eller får foreslått. Det hjalp i alle fall meg mye. Nå utvikler jeg meg på egenhånd, men det er mye man skal forstå.....

Lykke til!
Amfelia
Antall ord: 142
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Titten Tei
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Jan 2009 19:37
15

Innlegg av Titten Tei »

Takk Amfelia! Er det noen kurs du anbefaler?
Antall ord: 8
*Mennesket er det eneste dyr som kan rødme. Og som har grunn til det...*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Titten Tei skrev:Takk Amfelia! Er det noen kurs du anbefaler?
Det som var riktig for meg, er kanskje ikke det rette for deg. Men det spørs jo hvor du bor da, vil du kan du sende meg en pm, så kan jeg kanskje gi deg noen du kan titte litt på.
Antall ord: 53
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links