Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
TheMartine skrev:Gud bedre, du må lære deg å skrive, det der skjønte jeg fint lite av. Det var ikke en vegg der? Det var ei dør der? Det var en sko? Det var to sko? Det var en mentalt syk person der? Skoen hadde ikke lisser?
For å hjelpe dreams litt nu, hun har lagt seg hihi..
Altså døra var lukket men hun så at føtter (rettere sagt) med brune sko med lisse som var ikke knyttet.. kunne bare se skoene tydelig som gikk med litt skygg (uklar) kroppen.. Som gikk fra døra til døra.. I gangen... Understand???
Jeg har hørt at Lier mentalsykehus skal være energifullt. Det ser i allefall sånn ut, hvis jeg husker riktig navn da. Det er et grått mur bygg litt ute i skogen(?). Vet ikke om jeg er helt på jordet. Mener det het lier;) I allefall, et vennpar av meg gikk tur der, midt på dagen da. De merket i allefall ingenting spessielt. Men sånne bygninger skjuler alltid grusomme historier, så det er vel derfor folk forventer det verste