Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Se her!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Nov 2005 18:43
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Re: Se her!
tok bilde med tvn på, tvn vinkler ikke i den delen som denne "skikkelse" står en gang. Ikke noe lys heller å blitsen faller inn som på det forje bilde. Ikke noe skikkelse heller. Eneste mulighet sånn utenom det overnaturlige er at det er noen (dødelig)som står å ser inn men det er vel lite trolig
Antall ord: 59
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Da må det være et lys som kommer utenfra et sted. En bil eller noe, kanskje? At det ligner et fjes tror jeg ikke er mer enn en artig tilfeldighet =)
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
TheMartine skrev:Da må det være et lys som kommer utenfra et sted. En bil eller noe, kanskje? At det ligner et fjes tror jeg ikke er mer enn en artig tilfeldighet =)
Nei, huset ligger i høyden så det kan ikke være noe lys som kommer utenfra uten at man lyser direkte inn med ett lys, ingen bil har plass rett utenfor til å lyse inn slik
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jul 2006 15:31
- 18
- Lokalisering: Hitra
Tok en sånn varmetest på bildet jeg...noen som vil se?? Hehe
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
-
- Nybegynner
- 18
Skal se om jeg får lagt det ut nå strax jeg Det er sånn...varme er rødt, og blått er kaldt. Desto lysere blåfargen er, desto kaldere er det. Men stusset litt over at han gutten nede i hjørnet så litt kald ut da...Sol-Angelica skrev:kremt ja jeg hva går det ut på?
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
http://s469.photobucket.com/albums/rr53 ... 8_1830.jpg
Sånn...kanskje...håper det blir bilde nå da
Hvor korrekt dette egentlig er da, det skal jeg ikke si noen ting om-men alt det røde er iallefall lys :mozilla_wink: Det "ansiktet" derimot er ganske lyseblått...hm....
Edit: nei, deet gikk ikke...vel, denne linken håper jeg skal funke da iallefall...
Sånn...kanskje...håper det blir bilde nå da
Hvor korrekt dette egentlig er da, det skal jeg ikke si noen ting om-men alt det røde er iallefall lys :mozilla_wink: Det "ansiktet" derimot er ganske lyseblått...hm....
Edit: nei, deet gikk ikke...vel, denne linken håper jeg skal funke da iallefall...
Antall ord: 66
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
hm forsto ikke så mye av det der jeg er det ett virkelig menneske som står der?? Det må jeg si evnt. er mye mer creepy altså :mozilla_surprised:
Men den gutten ned til venstre er hvertfall real hihi
Men den gutten ned til venstre er hvertfall real hihi
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
I går var det første gang ett menneske gitt utenfor der uten at det var meg,sambo eller poden og det vises ganske tydelig og høres godt når noen går ved vinduene.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2008 04:07
- 16
- Lokalisering: Oslo
Jeg trenger ingen bevis med og se et bilde som lissom skal være noe paranormalt for jeg tror og har opplevd og opplever vær dag og det bilde der var skikkelig lite bevis på paranormal aktivitet eller bevis for di ikke troende for og si det slik.
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Feb 2007 22:13
- 17
- Lokalisering: nittedal
Er ikke helt enig med deg Andro...
Av og til finnes det forklaring på hvorfor ukjent objekt på bilder.. Kan være refleks fra lys, kan være skyggen fra noen som gikk forbi osvosv....
Av og til finnes det forklaring på hvorfor ukjent objekt på bilder.. Kan være refleks fra lys, kan være skyggen fra noen som gikk forbi osvosv....
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Lokalisering: Skogly
Biler kan lage lys"former" på flere hundre meters avstand, så det der blir et dårlig argument. Det kan ha vært unger som lekte seg med lommelykt for den del.Sol-Angelica skrev:TheMartine skrev:Da må det være et lys som kommer utenfra et sted. En bil eller noe, kanskje? At det ligner et fjes tror jeg ikke er mer enn en artig tilfeldighet =)
Nei, huset ligger i høyden så det kan ikke være noe lys som kommer utenfra uten at man lyser direkte inn med ett lys, ingen bil har plass rett utenfor til å lyse inn slik
Kunne du tatt et bilde fra samme sted i dagslys, så vi får se hvordan det faktisk ser ut?
Antall ord: 124
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Apr 2006 04:33
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Mar 2006 12:24
- 18
- Kjønn (valgfri): jente
- Lokalisering: Bergen
ligner ikke et ansikt.
en refleks kansje.....
en refleks kansje.....
Antall ord: 7
Hide post links |
Er det ikke slik at paranormale ting, som gjenferd og den slags-ikke kan vises på bilder? At de liksom forsvinner når bildet blir fremkallet? Er eller det kanskje en gammel myte
Antall ord: 33
Hide post links |