Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Dagros skrev:Pustet du is et øyeblikk, HappeTitten?
Kan desverre ikke si at jeg gjorde det nei.
Jeg har hatt mange lignende opplevelser, men ALDRI pustet is.
Men jeg føler en litt "avkjølt" luft rundt neseomerådet, avogtil..
Noen ganger begynner mine øyne å "renne".
De fleste ganger får jeg "ståhår" på kroppen (frysninger uten å fryse)
Vanskelig å forklare.
Ja, det er skummelt når slikt skjer, har selv sett et spøkelse, men da pustet jeg is et øyeblikk , og følte et slags velbehag, som om det ville si at det var der, men ikke for å skade meg...
Dagros skrev:Hvordan føltes det nærværet som skremte deg?
Når man opplever et nærvær, så opptar men oxo deres intensjon..
De allerfleste ganger føler jeg godhet, noen ganger føler jeg at de er på besøk for å "irettesette" mine kunder, men de par gangene som jeg har blitt skremt, har jeg kun følt en veldig trykkende stemning, og jeg blir redd.
En gang jeg våknet på natta, der jeg fornemmer en person ved siden av sengen min som "knipser" i veggen, hver gang jeg nesten faller i søvn, så vet jeg at denne ikke er av snill herkomst og ønsker meg ikke no' godt.
Jeg måtte faktisk stå opp, får å "sende" over denne personen, så jeg fikk meg noe søvn igjen..
At spøkelset er en slags veileder, mener du? Det forteller på en måte hva som er riktig i livet til den personen det gjelder?
Spesiell opplevelse, sa du noe til spøkelset?
Dagros skrev:At spøkelset er en slags veileder, mener du? Det forteller på en måte hva som er riktig i livet til den personen det gjelder?
Spesiell opplevelse, sa du noe til spøkelset?
Min kommunikasjon med ånder/spøkelser foregår ALLTID på det ydmykende plan.
Jeg "sier" aldri noe til de.
Jeg spør kun om det er noe de har noe å dele med meg eller til de som er til stede for healing.
Husk. de er ingen samtalepartner, kun veiledere/hjelpere.
Skal huske det :mozilla_cool:
Men om jeg ser det samme spøkelset som jeg så ei gang til, hva vil du råde meg til å gjøre da? Hvordan får jeg kontakt med det? :mozilla_wink:
Dagros skrev:Skal huske det :mozilla_cool:
Men om jeg ser det samme spøkelset som jeg så ei gang til, hva vil du råde meg til å gjøre da? Hvordan får jeg kontakt med det? :mozilla_wink:
Hva vil jeg råde deg til.. hmmmmmm.. Å tro på det som skjer, og hvilken følelse du får i dette "treffet" Du vil da i etter tid vite hva dette "skrømtet" ville deg, for kommunikasjonen vil IKKE foregå på det verbale planet.. igjen... vanskelig å forklare, må prøves for å vite, og det er nå "vitenskapsmennene" her inne snart vill komme å for å "arrestere" meg og mine opplevelser