Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHva skjedde...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

StjerneHimmel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 08 Okt 2008 11:43
15

Innlegg av StjerneHimmel »

TheAmerican: Skubbet er vell litt overdrevent,en dult er vell mer riktig.Nei,jeg ble ikke redd.Hele situasjonen ble så komisk at jeg lo litt av det etterpå.Fikk sånn følelese av at det var ment for gøy.Litt sånn "hør her a" dult....Når det skjedde for andre gang ble jeg litt sånn"jajaja...Du er her,ikke dult meg!" Så ble det komisk igjen...Vanskelig å forklare egentlig,men er det bestefaren min som står bak,så forundrer det meg ikke.Han var en artig kar...
En ting til...Har blitt litt sånn lotto frik..Å det var bestefar også,spesielt vanlig lotto.Merker nå jeg spiller oftere,husker på å sjekke tallene.Å jeg har ALDRI brydd meg stort om dette før.Skulle tro det var han som sto bak det også.Nå er det ikke snakk om sånn spille galskap,men en kupong lotto å en joker:) Enkelt å greit....
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Stjernehimmel:

Jeg kjenner også noen som ble litt "tatt over" av en energi. Vedkommende fikk liksom samme "trekk" som den personen denne ånden pleide å være..Ble liksom litt besatt, men på en positiv måte.. stol på førsteinntrykket ditt du, at det bestefaren din. Som du sier, dere har jo samme"trekk" for tida au :)
Antall ord: 57
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links