UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Liv på en annen planet?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Aug 2008 12:11
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tønsberg
Jeg anser det som ganske sikkert at det finnes både liv, og intelligent liv et sted i universet, men det er kun spekulasjoner basert på sannsynligheter, ikke noe annet.
Det er dessverre usannsynlig at vi noensinne vil komme i kontakt med dem, på grunn av avstandene i verdensrommet.
Det er dessverre usannsynlig at vi noensinne vil komme i kontakt med dem, på grunn av avstandene i verdensrommet.
Antall ord: 49
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jul 2008 20:01
- 16
- Blitt takket: 4 ganger
Selvfølgelig finnes det liv, hvem gidder å spandere en hel universboble til bare homo sapiens. Mest sannsynlig har vi slekt der ute, vi ble nok litt genmanipulert med for noen tusen år siden. Vår rase kom jo ganske sent og brått i utviklingen, noe som er litt rart. Helt sikkert er det også at de som nå står frem i disclosure, etc. er seriøse.
Du vet det kanskje ikke, men vi har dem både under og over oss ;P
Du vet det kanskje ikke, men vi har dem både under og over oss ;P
Antall ord: 84
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
-
- Nybegynner
- 16
Det vil være mer utrolig om det ikke fantes liv, muligens en nesten umulig hypotese, nesten like umulig er det at noen som leser dette noen gang vil komme i kontakt med noen av dem.
Jeg baserer det på min banale logikk og fakta.
Jeg baserer det på min banale logikk og fakta.
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Det sier jeg meg enig i.
Det eneste jeg setter spørsmålstegn ved, er at vi er genmanipulerte, jeg kan finne frem mange grunner til hvorfor vi ikke er det, men kanskje du bare tøyset?
Det eneste jeg setter spørsmålstegn ved, er at vi er genmanipulerte, jeg kan finne frem mange grunner til hvorfor vi ikke er det, men kanskje du bare tøyset?
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Rart,det er sikkert en planet der ute med liv som nettopp lurer på det samme som oss - om det er liv andre steder i universet 

Antall ord: 26
Hide post links |
Jeg er BOMBESIKKER på at det finnes liv en eller annen plass i verdensrommet untatt "planet earth". Det er arrogant og tro noe annet. Enkelt å greit 

Antall ord: 26
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 19
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Akkurat, det er faktisk direkte arrogant.Akasha memoria skrev:Jeg er BOMBESIKKER på at det finnes liv en eller annen plass i verdensrommet untatt "planet earth". Det er arrogant og tro noe annet. Enkelt å greit
(har ikke noe nytt å tilføre

Antall ord: 41
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Det finnes så mye informasjon ute nå, noe av det er 100% seriøst, Dr. Steven Greer og Disclosure synes jeg er troverdig. Det finnes også mye referanser i gamle bibelske tekster og i forskjellige litteraturer uavhengig av hverandre. Etter å ha lett rundt tviler ikke på at de kan ha vært her, og at vi nok blir iaktatt.
Jeg hadde ikke blitt overasskert om jeg så en ufo (sp. er hva det er), min onkel så en på en kjent plass i england. Jeg har hatt noen merkelige opplevelser som barn, men de har jeg idag avskrevet og satt en strek over som livlig barnefantasi. Noe moro, noe ekkelt.
Herregud, det er jo massevis av faktiske ufo obaservasjoner. Ikke lenge siden en ble sett i oslo fjorden og filmet med mobil, men dette er jo gammelt nytt. Spesielt i Mexcio har det vært mye de siste årene.
Jeg hadde ikke blitt overasskert om jeg så en ufo (sp. er hva det er), min onkel så en på en kjent plass i england. Jeg har hatt noen merkelige opplevelser som barn, men de har jeg idag avskrevet og satt en strek over som livlig barnefantasi. Noe moro, noe ekkelt.
Herregud, det er jo massevis av faktiske ufo obaservasjoner. Ikke lenge siden en ble sett i oslo fjorden og filmet med mobil, men dette er jo gammelt nytt. Spesielt i Mexcio har det vært mye de siste årene.
Antall ord: 149
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 20
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Å tro på annet er en spøk, med alle kvasaer som finnes der der ute.
De er sikkert like nyskjerige som vi
De er sikkert like nyskjerige som vi

Sist redigert av Eaglespirit på 29 Aug 2008 21:10, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 22
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Hehe, vi trenger kanskje ikke gå lenger en til en liten satelitt. Månen vår roterer jo ikke, så vi får aldri sett baksiden. Sikkert vært baser der noen tusen år. ;p
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
-
- Nybegynner
- 16
Jeg tviler ikke et sekund på at det finnes liv i verdensrommet, til og med intelligent liv. Det jeg derimot har problemer med å godta, er å tro at de har vært her.
De filmene av ufoer imponerer meg ikke et sekund. Det at en ikke vet hva det er, gjør det ikke automatisk til romvesen.
Når det gjelder månens bakside så ble den tatt bilde av i 1959 av Russland, og deretter observert av Appollo 8 i 1968.
Månen har ikke samme side mot sola hele tiden, så dark side of the moon er et ganske feilsatt navn.
De filmene av ufoer imponerer meg ikke et sekund. Det at en ikke vet hva det er, gjør det ikke automatisk til romvesen.
Når det gjelder månens bakside så ble den tatt bilde av i 1959 av Russland, og deretter observert av Appollo 8 i 1968.
Månen har ikke samme side mot sola hele tiden, så dark side of the moon er et ganske feilsatt navn.
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Hvorfor skal godt renomerte, militært ansatte, advokater, folk som har jobbet i NASA etc. stå frem og kanskje dumme seg ut. Først og fremst fordi Disclosure blir tatt seriøst av massene, og de som står frem er mange, sannsynligheten for latterliggjørelse er mindre. De tjener ikke noe på det bortsett fra kanskje et svertet renome. Det finnes ikke tvil om at det har vært utenomjordisk besøk her ifølge dem.
Canda's tidligere forsvarsminister tok kontakt med flere han kjente i militæret som
var rerferansekilder i boken "The Day After Rosewell" skrevet av avdøde Philip J. Corso som var ansatt i det amerikanske forsvaret, han hadde angivelig 180 i iq. Den tidligere forsvarsministeren fikk bekreftet at de sto for at dette utrolige som sto der faktisk er sant. Dette var personer han kjente, senere sto han selv frem i Disclosure. Dette er bare et av mange eksempel.
Canda's tidligere forsvarsminister tok kontakt med flere han kjente i militæret som
var rerferansekilder i boken "The Day After Rosewell" skrevet av avdøde Philip J. Corso som var ansatt i det amerikanske forsvaret, han hadde angivelig 180 i iq. Den tidligere forsvarsministeren fikk bekreftet at de sto for at dette utrolige som sto der faktisk er sant. Dette var personer han kjente, senere sto han selv frem i Disclosure. Dette er bare et av mange eksempel.
Antall ord: 156
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
"Når det gjelder månens bakside så ble den tatt bilde av i 1959 av Russland, og deretter observert av Appollo 8 i 1968. "
Dette var ment som en spøk, men fra fakta til helevete. Det er mange som påstår at bildene til NASA blir retusjerte. En kvinne som jobbet NASA, og det overrasket meg at Dr. Steven Greer lot henne vitne, men hun virket veldig troverdig. Men det er ingen tvil at de tror på dette, og hun har jobbet lenge i NASA. Personlig tar jeg ikke akkurat dette særlig seriøst.
Men de som har jobbet i militæret tar jeg seriøst fordi de har et prikkfritt rulleblad og har måttet hemmeligholde slik informasjon hele livet, ofte mot sin vilje. Noen er også blitt truet på livet.
Dette var ment som en spøk, men fra fakta til helevete. Det er mange som påstår at bildene til NASA blir retusjerte. En kvinne som jobbet NASA, og det overrasket meg at Dr. Steven Greer lot henne vitne, men hun virket veldig troverdig. Men det er ingen tvil at de tror på dette, og hun har jobbet lenge i NASA. Personlig tar jeg ikke akkurat dette særlig seriøst.
Men de som har jobbet i militæret tar jeg seriøst fordi de har et prikkfritt rulleblad og har måttet hemmeligholde slik informasjon hele livet, ofte mot sin vilje. Noen er også blitt truet på livet.
Antall ord: 136
Hide post links |