Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDokumentarer

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Innlegg av TheMartine »

Okei, så har jeg sett Ghost Adventures. Makan til elendig produksjon skal du lete lenge etter!

Historien fortelles veldig kronglete, og jeg falt ut mange ganger. Hver gang de tror de hører noe, så legger de på bakgrunnsmusikk så man ikke hører en drit. En gang filmet de en skikkelse som forsvant rundt hjørnet, SA de i hvert fall. Men i stedet for å vise klippet, bestemmer de seg heller for å filme kameraets LCD-skjerm mens de ser på opptaket. Umulig å se en drit, med andre ord. I tillegg er de livredde for alt, og hyler og griner og løper for den minste ting. Irriterende film, altså.

Men den mursteinen som flyr gjennom rommet, den er litt heftig. Selv om den er etterfulgt av kameramannens dødshyl og panikkløping :lol:
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nifse
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Jan 2008 23:28
16

Innlegg av nifse »

anne84 skrev:
shadowgirl skrev:hvis du finner noe som er interessant på den linken, så gi bedskjed da
Klikka på en del av linkene, men de var døde. Mulig jeg må være registrert for å se det, vet ikke...
Last de ned her http://thepiratebay.org/tor/4299857/Gho ... aranormal)

osv..

Bruk Utorrent

Jeg holder på å jobbe meg igjennom Most haunted sesong 8, har sett den world scariest ghost ok kan anbefale den[/url]
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kmellingsen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Feb 2008 10:43
16
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kmellingsen »

Sjekk ut Ghosts of Waverly Hills. Rimelig skremmende greier! Bare søk etter dette på youtube. Der finner man videoklipp fra 8- 10 min, klippene ligger oppdelt fra part 1 og utover.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links