Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBerømte Gjenferd

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Re: Berømte Gjenferd

Innlegg av Diffusa »

ALP skrev:Vil bare nevne at det går en serie på TV2 Zebra som heter Berømte Gjenferd (Dead Famous) ,den sendes på Mandager kl 01.00.
Britisk underholdningsserie. Chris Flemming er kjent for sitt klarsyn og sine paranormale evner. Sammen med skeptikeren Gail Porter drar han rundt på den amerikanske vestkysten for å oppsøke steder som hjemsøkes av døde celebriteter...
Det er jo helt horribelt forferdelig dårlig det programmet der. Han mannen er jo bare fæl, skikkelig fælt dårlig. Den ene gangen jeg så det så hørte de lyder, lyder som han mer eller mindre ba om å få høre og gjett hva kjendisen Flemming gjorde.. jo han la på sprang.. han som liksom kommuniserer med ånder å greier. Blir så irritert av sånne folk atte..
Antall ord: 135

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

Innlegg av Diffusa »

TheMartine skrev:Uæh, den serien er så ræva =/

Hun dama er alltid livredd OG skeptiker. Mens mannen er verdens største drama queen og følger samme følelsesrutinen hver eneste episode.
Minner meg mer om en drama/ dragqueen, spes når han kanaliserer eller hva det nå heter. Så innmari dra til tryne han der :x
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Teenus
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jul 2008 00:26
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Teenus »

Hvis jeg tror det er det programmet jeg har sett, er det frykelig dårlig.

Ghost Hunter er mye bedre, tror ikke det har gått på tv i norge men jeg har lastet ned, sesong fire ligger faktisk på youtube, har egentlig ikke noe å si hvilken sesong man starter med. Kan legge inn url'en for sesong fire, hvis noen er intresert i og ta en titt.

http://www.youtube.com/view_play_list?p ... ED8879CEB1

Er også en annen serie som heter Paranormal States, vet ikke om dere har hørt om det. Litt mer uprofft enn Ghost Hunters, etter min mening. Men annbefaler Ghost Hunters, det er en gruppe som kaller seg TAPS (The Atlantic Paranormal Society), sikkert noen som har hørt om dem. Selv synes jeg det er ganske spennende, og da har man noe å gjøre hvis man kjeder seg en sen sommer kveld. By the way, er sanne ting, ikke noe som Lost (som er ganske bra btw...) ;P
Antall ord: 166
Teenus :D

A man who won't stand for something, will fall for anything
Usher

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Chronii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2008 18:27
16
Kjønn (valgfri): Mann

Innlegg av Chronii »

BUUUUUUU!!! Det programmet suger hardt! :)
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links