tror det er orber. fikk en del av de.Maurtvedt skrev:heer også ettorsomt bilde:P http://s340.photobucket.com/albums/o355 ... nt=sm3.jpgMaurtvedt skrev:vet noen hva det kan være?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Skillingmark
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mai 2008 00:35
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: sverige
Re: hmm
Antall ord: 34
Jeg er en Ånd i et "Menneske" hus.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Re: Skillingmark
Ja, såklart. Men vel verdt detAstarte skrev: Pøh...du kommer jo til å bli livredd hvis det ernoe på de bildene
Maurtvedt skrev: ...
Såh...gøy å røyke på Skillingmark, eller? Haha.
Anywho, ang. bildet. Sto du i et helt mørkt rom og tok bilde på måfå? Ja, da er det jo definitivt noe rart der. Og du kunne se det med dine egne øyne etter du hadde tatt bildet også?
Sist redigert av TheMartine på 12 Jul 2008 17:11, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
For meg ser det ut som om noen har på en maske...
Og på det andre støv...
Sorry, mac
Og på det andre støv...
Sorry, mac
Antall ord: 20
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
så ingen ting etter vi tok bilde. var veldig mørkt. tok bilde ut mot trappa og et vindu. men så ikke noe med egene øyer. hørte bare lyder nede også når vi var nede hørte vi lyder oppe. er verdt turen og dra ditt. men dra med 4-5 personer maks. eller blir det mye støy:/TheMartine skrev:Ja, såklart. Men vel verdt detAstarte skrev: Pøh...du kommer jo til å bli livredd hvis det ernoe på de bildene
Maurtvedt skrev: ...
Såh...gøy å røyke på Skillingmark, eller? Haha.
Anywho, ang. bildet. Sto du i et helt mørkt rom og tok bilde på måfå? Ja, da er det jo definitivt noe rart der. Og du kunne se det med dine egne øyne etter du hadde tatt bildet også?
Antall ord: 139
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
ja
ser sånn ut ja. men sverger på min far og mor at vi hadde ingen masker med oss. og ingen tulla der. alle var livredde. men altså skjønner at du tror det.Astarte skrev:For meg ser det ut som om noen har på en maske...
Og på det andre støv...
Sorry, mac
Antall ord: 56
Hide post links |
Nei, orber er lys... Og det er jo det som er på bildene, så...
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Re: ja
Snodig....Maurtvedt skrev:ser sånn ut ja. men sverger på min far og mor at vi hadde ingen masker med oss. og ingen tulla der. alle var livredde. men altså skjønner at du tror det.Astarte skrev:For meg ser det ut som om noen har på en maske...
Og på det andre støv...
Sorry, mac
Antall ord: 59
Memento mori
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Hm. Ja, det er interessant, og veldig spennende! Dæven. Skillingmark kunne jeg tenke meg å besøke en gang, altså. Var dere der en hel natt, eller bare innom en tur?Maurtvedt skrev: så ingen ting etter vi tok bilde. var veldig mørkt. tok bilde ut mot trappa og et vindu. men så ikke noe med egene øyer. hørte bare lyder nede også når vi var nede hørte vi lyder oppe. er verdt turen og dra ditt. men dra med 4-5 personer maks. eller blir det mye støy:/
Antall ord: 94
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Var der hele natten:) ja du burde dra dit en tur. er ganske koselig og skummelt der:)TheMartine skrev:Hm. Ja, det er interessant, og veldig spennende! Dæven. Skillingmark kunne jeg tenke meg å besøke en gang, altså. Var dere der en hel natt, eller bare innom en tur?Maurtvedt skrev: så ingen ting etter vi tok bilde. var veldig mørkt. tok bilde ut mot trappa og et vindu. men så ikke noe med egene øyer. hørte bare lyder nede også når vi var nede hørte vi lyder oppe. er verdt turen og dra ditt. men dra med 4-5 personer maks. eller blir det mye støy:/
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Koselig og skummelt, ja, hehe. Hørtes fint ut. Nei, jeg tør nok ikke være der om natten, for jeg hører jo stadig om folk som har opplevd både det ene og det andre der. Er det liksom nesten garantert at man opplever noe hvis man er der en stund?Maurtvedt skrev: Var der hele natten:) ja du burde dra dit en tur. er ganske koselig og skummelt der:)
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
vell skulle nesten tro det. men ikke vis det er mye støy og mange personer med. da blir det for mye bråk.TheMartine skrev:Koselig og skummelt, ja, hehe. Hørtes fint ut. Nei, jeg tør nok ikke være der om natten, for jeg hører jo stadig om folk som har opplevd både det ene og det andre der. Er det liksom nesten garantert at man opplever noe hvis man er der en stund?Maurtvedt skrev: Var der hele natten:) ja du burde dra dit en tur. er ganske koselig og skummelt der:)
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Aha, ja, det er jo logisk. Med mindre alle klarer å holde kjeft, daMaurtvedt skrev: vell skulle nesten tro det. men ikke vis det er mye støy og mange personer med. da blir det for mye bråk.
Har du vært der mye?
Antall ord: 45
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
vis du tør det så:P men da er det garantert at du ser noe. men ingen vil tror deg sikkert:PDagros skrev:Burde helst gå alene, da?
Antall ord: 30
Hide post links |