Healing og annen alternativ medisinOppdatering om min utvikling.... =o)

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Chihiro skrev:Skal ikke late som jeg er ekspert, men jeg synes det du forteller om minner en del om det Eric Pearl skriver om i "Vekk din indre healer". den boka synes jeg absoglutt du burde lese(leste den nettop selv og den har hjolpet meg med å få kantakt med "kilden") både hvis du vil ha hjelp til å utvikle deg, eller bare hvis du er nysgjerrig på evnene dine :mozilla_wink:
Har akkurat lest den selv, og ja, den var til god hjelp... :D

Takk for tipset uansett... :mozilla_smile:
Antall ord: 91
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Jeg må dele en opplevelse jeg hadde i går hadde med dere..

Jeg har lest litt om guida healing, eller åndelig fysioterapi som enkelte også kaller det.. Jeg tenkte jeg ville prøve det...

Som jeg har skrevet tidligere så har jeg opplevd at noen stryker og tar borti meg når jeg legger meg på kvelden.. Dette har pågått noen uker... De romstrerer i magen og i ansiktet,og jeg føler jeg er omgitt av en magnetisme..

Etter jeg la min sønn for middagskvild i går, så la jeg med ned på gulvet på ett skinn jeg har og slappet av.. Jeg ba om å få åndelig fysio/guidet healing... følte etter en liten stund at noen strøyk bort i meg og kjente at der var nærvær, men ikke noe mer en det..

Jeg ba igjen om det samme og sa i mine tanker at jeg følte meg klar for dette.. Og siden det er midt på dagen, så er jeg ikke så skvetten...

det begynte med at fotbladet mitt gjorde ett "hopp".. Jeg skvatt litt, og da ble det stille.. Men så begynte jeg og kjenne en murrende følelse i armen min.. (det var en vedlig kjent følelse som jeg har hatt ofte, og når jeg har kjent denne følelsen så bruker jeg og flytte armen, snu meg i sengen, bevege foten slik at den forsvinner, jeg har tolket det som at muskelen vil ha leieforandring..hehe) Men denne gangen flyttet jeg ikke armen.. Men da begynte den jaggu meg sakte og reise seg fra bakken selv... :shock: Helt sant!!! HAHAHA, jeg svatt litt, og hjerte gikk litt fortere, for dette hadde jeg ikke forventa, hadde håpt at jeg ville oppleve noe lignende, men trodde det ikke... jeg slappet av i handleddet og handflaten hang ned, men armen rett ut.. Jeg kjente at noe holdt den oppe.. Helt merkelig... Kjente en pulserende følelse inne i handflaten, som en masasje.. (eller var det hjerteslaga??) jeg fikk tårer i øyene av opplevelsen, og takket ut i luften for at jeg fikk oppleve det...

Så begynte jeg plutselig og gape opp... Høyere og høyere.. jeg kjente noe var inne i munnen min og for bortetter tenna!?! :-s så begynte leppene mine og vrenge seg oppover og leppene nede vrengte seg nedover.. Da begynte jeg og le.. Jeg skrattet høyt og så føre meg hvordan dette såg ut.. :lol: Tenkte at jeg sikkert kom til å vekke sønnen min av utbruddet.. (Jeg ba om unskyldning og prøvde og beherske meg) Så begynte kinnene på siden og vrenge seg utover og jeg kjente tydelig at noen holdt å med kjeven minn innvendig.. (jeg har hatt litt stive muskler i kjeven, som har vært smertefull i det siste..) jeg kjente en form for "frem og tilbake" bevegelse.. Øynene mine var igjen, men der var alikavel ett lite glis, og i dette gliset mellom vippene så jeg denne bevegelsen, ett "lys!?!" som gikk frem og tilbake... Jeg fikk slappe av innimellom og svelge, det var akkurat som å være med tannlegen... Munnen føyk opp igjen etter jeg hadde svelget... haha... Latterutbrudd fikk jeg flere ganger i løpet av denne behandlingen, tårene trillet av latter...

Så kjente jeg det i armen igjen.. Denne gangen var det mye sterkere.. Det prikket og stakk i armen medan den røyste seg opp av seg selv.. Det var en slik enorm magnetisme jeg ikke har kjent før, det stakk og pirret i hele armen.... (Det nærmeste må være når en har av sengetøy og det blir magnetiske som får hårene på armen til å røyse seg medan en hører gnistreyder) Hånden løftet seg sakte opp, rettet ut fingene, og la seg saaakte ned på brøstet mitt... Handen kjentes "følelsesløs" ut, nesten som når den sover, og den mangler skikkelig følelse...
Så begynte prikkingen igjen, og den reiste seg sakte opp og la seg ned på bakken.. Jeg er 100% sikker på at dette ikke var jeg... Jeg prøvde hele tiden og tenke på noe annet enn det som foregikk, var redd jeg skulle påvirke, eller fortyrre det.. jeg prøvde og fokusere på pusten... Medan handen stod rett til vers fokuserte jeg på å slappe av, men handen sto støtt...
Så begyte høyre arm.. Men den snudde seg bare rundt og ble liggende med handflaten oppover.. Når jeg så på armene så hadde de masse blå-røde prikker på armen oppover, inni handflaten var det masse hvite små prikker..

Jeg kjenner en "nummen" følelse i hendene mine lenge etter.. De føltes tunge og slappe faktisk... Og jeg er enda forundret over den gnistrende magnet-følelsen som handen min var omgitt av...

Jeg har lest at andre har hatt større opplevelser enn det jeg har hatt... Men det er min første opplevelse av det, så det er noe stort for meg.. En begynnelse på noe større, tenker jeg... :mozilla_wink:

Som sagt følte jeg dette var en kjent følelse, så jeg tror kanskje at dette har hendt meg medan jeg sover.. Og grunnen til jeg tror dette er at jeg veldig ofte våkner av at handflaten min ligger på ett øyet og albuen min står rett ut.. Sambueren min sier at jeg veldig ofte ligger slik, og han har tenkt at dette må være en anstrengende måte for handen og ligge på.. Men det skjer igjen og igjen... Enten er handflaten på ett øye eller på pannen... hehe.. Så da er det vel noe som holder handen slik, for anstrengende er det i vertfall ikke.. hehe... Har stusset i mange år på denne handen som ligger over øyet mitt når jeg vakner og albuen som står rett til vers.. haha

Noen andre her som har opplevd ligende?? Jeg anbefaler i vertfall på det sterkeste og prøve det!!!
Antall ord: 1015
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
doodles
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Nov 2007 01:23
17

Innlegg av doodles »

Vet ikke om det samme ville funket for alle :mozilla_tongue:
Men det jeg skulle skrive, var bare at det med sånn prikking som du sa du hadde i armen, minte meg om det jeg har lest om automatskrift :)
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !