Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ GULLEN GÅRD PÅ JEVNAKER
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Sep 2008 22:43
- 16
Det ligger ikke så langt unna sentrum på jevnaker... og er et hus som er ca 500 år.... de vet ikke årstallet det er bygd en gang.... så etter alt vi vet så kan det være mye eldre.... det eldste årstallet de finner i forbindelse med huset er 1630 men vet det er bygd føre den tid... det er mye lyder der og ting som oppleves av enkelte og dyr har en tendens til å reagere på ting som ikke de fleste mennesker merker der.... men som jeg skev så er det ikke så spennende der. vet om en del andre plasser som trigger nysgjerrigheten mer enn gullen gård... men det kan være for jeg kjenner den plassen og er oppvokst der.... kjente ting er som regel ikke så spennende....
Antall ord: 133
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Minuset kan være gale naboer, men det må man ta med på kjøpet.TheMartine skrev:Hehe. Jeg aner ikke hvor denne gården ligger engang, jeg. Men man ser jo stadig vekk noen forlatte hus som kan trigge en del fantasier, ja
Antall ord: 44
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |