Min aller første opplevelse husker jeg utrolig godt!

Jeg var vel i 9 års aldern. På denne tiden pleide jeg å se på åndenes makt(den amerikanske versjonen) på Discovery.
En kveld(det var fortsatt litt lyst ute), i 9 tiden på kvelden, sto jeg utenfor huset mitt og snakket med nabogutten. Jeg fortalte han om den siste episoden jeg hadde sett av Åndenes Makt, hvor ei dame hadde liggi på soverommet med mannen sin,og hun plutselig hadde sett en skygge stå ved senga,men skyggen hadde ingen person som sto der. (Husker denne episoden godt. Dama slo på lyset,og skyggen forsvant. Hun vekket mannen sin,men han trodde hun bare så syner og sov videre. Hun ringte til og med moren sin og fikk henne til å komme over for å roe henne ned. Da moren hennes dro og hun la seg igjen, dukket den samme skyggen opp igjen på rommet). Jeg fortalte nabogutten hvordan denne skyggen hadde sett ut(slik tv serien viste d), at det så ut som en munk på en måte, fordi det så ut på skyggen som om personen hadde en kappe på seg.
Så plutselig får jeg øye på en skygge(akkurat samme som jeg nettopp hadde beskrivd for nabogutten min!) komme gående opp ved siden av nabohuset, jeg kikket på nabogutten for å se på han om det faktisk ikke bare var jeg som så dette, og det var det ikke! Han så like skrekkslagen ut som meg!
Vi løp inn i huset mitt og låste døren, og hva skjedde? Låsen låste seg opp igjen!
Vi ble begge livredde og nabogutten turte ikke å gå alene hjem til huset sitt rett ved siden av,så mamma måtte følge han hjem.
Dette glemmer jeg aldri!
Tror igrunn det var en ånd som så et snytt til å "tøyse" litt med oss unger, spesielt når han(eller hun) hørte meg snakke om ånder. Men noe morsomt syntes ikke akkurat vi at det var. .
One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching!