Healing og annen alternativ medisinmagnet reaksjon

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

tinalouise86
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jun 2008 15:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: norge

Re: magnet reaksjon

Innlegg av tinalouise86 »

raven666 skrev:
tinalouise86 skrev:lurte på hva slags type reaksjon dette er i forhold til magnet, når jeg holder i magnetiske ting blir hele hånden min rød som en tomat, det blir utrolig vondt, dette har jeg en god stund etter jeg har holdt i magneten,samme gjelder flere ting men magnet er en av de sterkeste tingene et annet exempel er mobil det er i perioder at ikke jeg kan bruke mobil fordi hendene mine får samme reaksjon som magneten.
er dette noe som skal styrke meg bare jeg ikke vet hvordan den skal teas inn eller er det noe som ikke skal ta i og la være eller andre tips/meninger?...
*blessings* :mozilla_smile:
har noen tips til deg, men vil ta d på pm, send meg en du når du har tid, så svarer jeg så fort jeg kan:-) blessed be:-)
sendt pm til deg *blessings*
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Lilja skrev:
Astarte skrev:Ja...det er mulig jeg er para-noid ( :mozilla_wink: ), men jeg er litt skeptisk til de som kun skal "ta ting" på pm.... :-k
:lol: Du er ikke den eneste...
Ja, det kan være flere som kan ha nytte av kunnskap, det er derfor dette forumet er så bra, syns jeg da... :mozilla_wink:

Det har ikke noe med nyskjerrighet, folk må få drive med hva de vil for meg. Men det virker litt "hummel-hummel" i mine øyne, og jeg har litt vondt for å ta de seriøst :-k
Antall ord: 93
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links