sendt pm til deg *blessings*raven666 skrev:har noen tips til deg, men vil ta d på pm, send meg en du når du har tid, så svarer jeg så fort jeg kan:-) blessed be:-)tinalouise86 skrev:lurte på hva slags type reaksjon dette er i forhold til magnet, når jeg holder i magnetiske ting blir hele hånden min rød som en tomat, det blir utrolig vondt, dette har jeg en god stund etter jeg har holdt i magneten,samme gjelder flere ting men magnet er en av de sterkeste tingene et annet exempel er mobil det er i perioder at ikke jeg kan bruke mobil fordi hendene mine får samme reaksjon som magneten.
er dette noe som skal styrke meg bare jeg ikke vet hvordan den skal teas inn eller er det noe som ikke skal ta i og la være eller andre tips/meninger?...
*blessings* :mozilla_smile:
Healing og annen alternativ medisin ⇒ magnet reaksjon
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jun 2008 15:39
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: norge
Re: magnet reaksjon
Antall ord: 155
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Ja, det kan være flere som kan ha nytte av kunnskap, det er derfor dette forumet er så bra, syns jeg da... :mozilla_wink:Lilja skrev:Du er ikke den eneste...Astarte skrev:Ja...det er mulig jeg er para-noid ( :mozilla_wink: ), men jeg er litt skeptisk til de som kun skal "ta ting" på pm....
Det har ikke noe med nyskjerrighet, folk må få drive med hva de vil for meg. Men det virker litt "hummel-hummel" i mine øyne, og jeg har litt vondt for å ta de seriøst
Antall ord: 93
Memento mori
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |