Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvilket språk snakker de?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Gjest

Innlegg av Gjest »

Asbjørn skrev:Kom til å tenke på en ting :

Den som skal være en hjelper for deg, MÅ i det minste skjønne det / språkene DU snakker !

Regner ikke med at du får en Hjelper fra Nicaragua eller en "Nativ Indian", som ikke skjønner bæret av hva du lurer på eller driver med ...

mvh Asbjørn
De forstår frekvensen bak tankene. For og skape et ord må du gjøre om frekvenser til ord ikkesant? :mozilla_wink: Det er mye mer strevsomt en å bare sende ut frekvensene man starter med. Jeg mener at det er energien man komuiserer med og ikke språket. Det er bare en begrensning vi mennesker har laget det.
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skarabè
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Mar 2008 12:02
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skarabè »

Akasha memoria skrev:
Asbjørn skrev:Kom til å tenke på en ting :

Den som skal være en hjelper for deg, MÅ i det minste skjønne det / språkene DU snakker !

Regner ikke med at du får en Hjelper fra Nicaragua eller en "Nativ Indian", som ikke skjønner bæret av hva du lurer på eller driver med ...

mvh Asbjørn
De forstår frekvensen bak tankene. For og skape et ord må du gjøre om frekvenser til ord ikkesant? :mozilla_wink: Det er mye mer strevsomt en å bare sende ut frekvensene man starter med. Jeg mener at det er energien man komuiserer med og ikke språket. Det er bare en begrensning vi mennesker har laget det.
Ja sagt på en litt enklere måte enn jeg fikk til.. hahaha... :mozilla_wink:
Antall ord: 137
Klem Torill =o)

Bilde
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
senzy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jun 2008 18:13
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tr.heim

Innlegg av senzy »

jeg snakker ALLTI høyt når snakker te hjelperne mine...eller hvem de nå er.
som liten snakket jeg mye til trær...å mente bestemt jeg fikk svar tilbake.
nå som voksen snakker jeg omtrent daglig med mine hjelpere men alltid når er ute å går...å jeg MÅ snakke høyt av en el annen grunn....så er vikti å passe på å ti still når kommer folk forbi hehe....en annen ting er at jeg snakker idag en annen dialekt enn den oppvokst med men allti når ber til hjelperne mine så snakker jeg igjen min barndoms dialekt.
så håper virkeli jeg blir forstått selv om snakker høyt å ikke bruker meditasjon å sånne ting.
...jeg garderer meg allti også når ber om hjelp ved allti å starte med...*kjære hjelpere,engler,gud,jesus,univers eller hvem nu enn dere er så lenge dere kan hjelpe så har jeg kommet rett*....
håper det holder.....eller finnes det en oppskrift der ute for hvordan man går frem...for jeg trenger all den hjelp jeg kan få akkurat nå...
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Orket ikke å lese alle svarene, men... Jeg har forstått det slik at språk er en underordnet form for kommunikasjon når det gjelder andre enn mennesker. Så jeg vil ikke tro at det spiller noen særlig rolle. En ånd vil vel dessuten ikke ha noen nasjonalitet, ihvertfall om man tror på gjenfødelse.
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

karina skrev:Orket ikke å lese alle svarene, men... Jeg har forstått det slik at språk er en underordnet form for kommunikasjon når det gjelder andre enn mennesker. Så jeg vil ikke tro at det spiller noen særlig rolle. En ånd vil vel dessuten ikke ha noen nasjonalitet, ihvertfall om man tror på gjenfødelse.
Nei, som kjent er åndene blottet for de mekanismene og fysiske "verktøyene" vi tar i bruk på denne siden av livet. Så det er ikke noe viktig med språk i denne sammenheng, tror jeg heller. Både musikk og tanker har et eget språk som alle kan forstå på samme måte om de er åpne for det. Ikke alle tanker er bygd opp av ord heller.
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Nemlig. Lurer på om man kan kommunisere med ånder ved hjelp av musikk...
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links