UFO, Kornsirkler & fenomenUFO observasjon

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Her er en sending om en ET som brøt inn under en radio sending. Politiet vet fremdeles ikke hva eller hvem som klarte å gjøre dette. og det er første gang det er blitt gjort:

http://www.youtube.com/watch?v=-qrokvPR ... re=related
Hehe.

Et romvesen som tilhører en "utenomjordisk orden" som New Age-tilhengere tror kanaliserer informasjon til dem gjennom drømme, og som innebærer blant annet et romvesen som er en reinkarnasjon av Jesus (!), avbryter en nyhetssending på en lokal TV-stasjon sør i England. Man hører et påstått romvesen snakke med perfekt britisk aksent om at vi må legge vekk alle våpen, og en god del liknende tilgjort hippie-prat. Det snakkes om at vi må passe på så vi ikke lar oss forlede av "de onde kreftene".

En herlig blanding av New Age, religion og science-fiction.

Først av alt burde man spørre seg hvorfor romvesenet har britisk aksent. Så burde man spørre seg hvorfor de bare avbrøt en lokal TV-sending i sør-England.

Videre må man tenke over at teknologien var annerledes på den tiden. Det var lettere å bryte seg inn i sendinger som dette hvis man hadde litt peiling.

Så kan vi spørre oss hvorfor denne episoden kun er husket av UFO-tilhengere og liknende. Jeg søkte etter dette på nettet, og fant kun informasjon om det på sider som ikke kan skryte på seg å være videre objektive i sin informasjonsformidling.

Neste vi spør oss om er hvorfor stemmen er tilgjort med effekter, og da tenker jeg ikke på støyen - jeg tenker på lydeffektene og moduleringen av stemmen.

Til slutt kan vi jo tenke nøyere gjennom budskapet, da især dette med den "onde kraften" (hva er "ondt"?), og ikke minst hele den ganske latterlige greia med et romvesen som er en reinkarnasjon av Jesus.

Ta også med i betraktningen at dette ikke var så mange årene etter hippie-"revolusjonen", og det var nok av mennesker som ville få frem sitt antikrigsbudskap på kreative måter.
Antall ord: 356
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Enig Kimbara. Synes også akkurat det der var merkelig.

Jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Men ellers så er jeg åpen for at vi har hatt besøk, at det finnes utenomjordiske romskip. Og jeg tror på bakgrunn av mine opplevelser også at det finnes menneseksapte vesner og fartøy.
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Det virker som om det finnes 2 retninger innenfor ufo fenomenet.

1. cover up fra militæret. Grunnet Penger og makt for å fortsette krigsindusti, olje og forurensing. Også ting som mind controll og våpen utvikling kan utvikles når dette fenomenet holdes hemmelig.

2. Relgiøse retninger. Relgiøse folk som snakker masse om verdens undergang osv.
dette har jo skjedd en rekke ganger før. ingen ting har skjedd. Dessuten finnes det papirer fra militæret som har laget planer om en "ytre trussel" en planet eller lignende som skal kræsje jorden, og derfor trenger vi militærets hjelp....
Nå tror jeg på en høyere intelligens. Evolusjon av universet. Men husk på at relgion har opp igjennom årene blitt brukt som et verktøy for å styre mennesker. Så vi har også her to grupper. De som genuint tror. Og de som bruker det som et verktøy for å styre massene. Slik som f.eks Heaven Gate. som endte opp med masse selvmord. Hvilket signal sender det til verden? - Jo at ET miljøet er noe forferdelige greier. Igjen hvem tjener på dette? - Det korrupte militæret.

Også i forhold til abduction og skipe opplevelser med observasjoner. så skal folk TRO at det finnes "onde" aliens som heter the grays. Som faktisk er menneskeskapt. (Jeg velger å tro at de ikke finnes, selv om jeg ikke er helt sikker - Samtidig som noen kilder sier at the grays har gjort avtaler med usa. De for lov til å kidnappe folk for å lære med eksperiementer. Imens usa for nye teknologi. Laser, stealth Fly og nattsynTeknologi?! sies å komme fra utenomjordisk teknologi.

Andre kilder sier at the grays som gjorde avtaler med president i usa, var menneskeskapt for å lure presidenten slik at han oppførte seg deretter. Det ble f.eks sagt at dersom han kom ut i offentligheten med dette så ville hver president i hele verden bli bortført. Dette gjorde at han ikke tørte... Samtidig hadde du ufo bølgen over belgia og andre steder.. Så at ET's vil at det skal være hemmelig stemmer ikke.......

som vi ser så har vi en heftig miks og blanding i alle retninger. "splitt og hersk" er en velkjennt teknikk for å skape forvirring, imens de som egentlig trekker i trådene lener seg sakte tilbake.

En korn åker sier f.eks: Pass dere for falsk presence. Og pass opp for de falske gavene.

Etter å ha lyttet til flere folk som har hatt kontakt med "the grays". Så sier alle det samme. Samme beskrivelse osv. Enkelte sier også at de har fått "gaver" av disse.
Disse sier at the grays har tuklet med DNA'ene til folk. og at de er "lys år" foran oss i utvikling. Lukter ikke dette skremsel propaganda. Og igjen. Hvem har nytte av dette? - Det koruppte militære.

Det finnes også kilder som sier at the grays er menneskeskapte i militær baser, også uavhengige kilder fra folk som har jobbet i disse basene.

Kan det være at the grays finnes, og gjort avtaler med det korrupte militæret, og militæret har funnet ut at det er smart og forvirrende dersom de kopiere opp disse og bortfører folk for å lære mer om mennesket. Læren om tankekontroll og atferdskontroll som også er blitt gjort før. Som også andre kilder som ingo swan (remote viewing støttet av CIA) OG richard Bandler NLP sier de har kjennskap til.

Og det er blitt gjort en avtale mellom the grays og militæret. Og med tanke på alt over så er det naturlig at millioner av dollar er blitt brukt på cover up osv.

UANSETT hva som finnes og gjøres eller ikke. Så er jeg enig at hele fenomenet bør komme frem til det offentlige. For i det skjulte kan makt og misbruk finnes sted.
Jeg er enig i hva Paul Hellyer i Canada sier, han snakker også om hvordan Bill Clinton prøvde å finne ut av dette men ble nektet adgang:

http://www.youtube.com/watch?v=xuEUmnEVJQk
Antall ord: 679

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
dagnass
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Feb 2007 15:33
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av dagnass »

Meget interessant lesning dette her KB. Ingen grunn til å tvile på dine opplevelser. Misforstå meg rett nå, men jeg ser også en "fare" i å "lulle" seg for mye inn i en verden av ulike uidentifiserte vesener av ymse slag...at hjernen og fantasien din kan lure deg mener jeg. Husk på at hjernen din tror det den hører ofte nok. Men nok en gang, dine opplevelser er ekte nok. :mozilla_wink:
Antall ord: 72
Hvem som helst kan være hvem som helst (Terningmannen)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Joda. takk for omtanken :)

Nå er det også andre her på forumet som har sett identisk de samme lysene som meg. Og det er jo en tankevekker.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Nov 2006 01:15
18
Har takket: 603 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Innlegg av UFO »

KB skrev:Joda. takk for omtanken :)

Nå er det også andre her på forumet som har sett identisk de samme lysene som meg. Og det er jo en tankevekker.
Tenk på alle de som aldri forteller om sine opplevelser. De som er livredd for å bli latterliggjort. Det er sikkert mange. Det overrasker meg overhode ikke at legen spurte deg om du hadde hatt noen psykiske problemer. Er det ikke typisk. ](*,)
Antall ord: 70
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ok folkens. For de som har peiling på området. Er det noen plasser det går ann å henvende seg til for å få hjelp?

En vanlig lege er vel det første tipset.. Men hva kan jeg si for å få tatt Røntgen bilde? få tatt X ray osv.. Noen som har noen idee'r for Begrunnelse uten at jeg blir stemplet som gal eller lignende. Dette begynner å stresse meg. jeg vil gjerne få sjekket kroppen for de fysiske tingene for å se om alt er ok.

begrunnelse for røntgen?
begrunnelse for X ray?
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Ok folkens. For de som har peiling på området. Er det noen plasser det går ann å henvende seg til for å få hjelp?

En vanlig lege er vel det første tipset.. Men hva kan jeg si for å få tatt Røntgen bilde? få tatt X ray osv.. Noen som har noen idee'r for Begrunnelse uten at jeg blir stemplet som gal eller lignende. Dette begynner å stresse meg. jeg vil gjerne få sjekket kroppen for de fysiske tingene for å se om alt er ok.

begrunnelse for røntgen?
begrunnelse for X ray?
Da må du henvende deg til fastlegen din og fortelle ham hva som eventuelt bekymrer deg, så vil han/hun da undersøke deg og eventuelt henvise deg til røntgen hvis han/hun finner det nødvendig.
Man søker å unngå røntgen hvis det ikke er noen spesiell grunn til det, fordi røntgen ikke er heldig for kroppen.

En annen mulighet er f.eks. CAT-scan, men da skal det være veldig gode grunner siden det er tidkrevende og dyrt.

X-ray er det engelske ordet for røntgen.
Antall ord: 189
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

ufo skrev:
KB skrev:Joda. takk for omtanken :)

Tenk på alle de som aldri forteller om sine opplevelser. De som er livredd for å bli latterliggjort. Det er sikkert mange. Det overrasker meg overhode ikke at legen spurte deg om du hadde hatt noen psykiske problemer. Er det ikke typisk. ](*,)
Å spørre om ens psykologiske historie er relevant i slike tilfeller, da årsaken til slike opplevelser godt kan være forankret i psyken på en eller annen måte.
Antall ord: 101
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
18
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Synd att debatte om Ufo observasjoner faller til ett sånt lavmål.
Riktig helt ned i do.
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ok. jeg vil skrive en oppdatering på mine tanker. Den er litt forandret nå ettersom nye opplevelser har kommet. Meningene om emnet blir forandret til tid til tid pga nye oppdatering innenfor linker, informasjon og egne opplevelser. De som har gleden av å bruke dette mot meg kan gjerne gjøre det.

Mine siste tanker:
(jeg kommer til å skrive et slags kort sammendrag av egne private tanker, og jeg har mye å si om dette, men jeg har ikke tid til å utdype alt nå - så nå skriver jeg et kort kort sammendrag)

Jeg tror at det finnes Et's. Flere typer. Jeg tror de er gode.
De som har besøkt oss sitter selvfølgelig på veldig høy teknologi. Hadde de vært onde kunne de ha utslettet oss for lenge siden. Historien forteller også at folk før i tiden har observert objekter på himmelen. Verden er fin deg dag i dag. Nå i disse dager derimot har vi mennesker teknologi nok til å lure og manipulere folk til å tro noe annet.
Edit: jeg tror også at det finnes "falsk" historie, som er ment for å manipulere. Poenget er at jorden har stått her i noen millioner av år, og vi finner ingen vitenskapelige bevis for noen "invasjon" gjør vi?

Etter å ha skutt ned en ufo i Roswell så klarte mennesket , som består av en dannet gruppe som operer i det skjulte. En veldig liten prosent i militæret er med på disse mørke agendaene. De fleste som er med i CIA f.eks jobber med hva de skal jobbe med. Men det finnes noen få avstikkere som har en felles agenda. Det finnes en ingen oversiklig gruppe som utrykker at de har en mørk agenda. Det er psykologisk system hvor grader i militæret ikke har noe å si. Disse mørke gruppene som jeg velger å kalle de har vokst seg mektigere med årene igjennom å utnytte systemet, lovene, og "hemmligholdelsene" som er vanlig policy i det offisielle militæret. Så denne dannet sub-gruppen som har fått kalle navnet " kabalen" finnes i ulike miljøer. Noen innenfor det økonomiske noen innenfor det militære og noen innenfor media.

Jeg tror deres agenda er New world Order.. Igjennom utenomjordisk teknologi, psykologi og propaganda kan de gjøre dette på en gradvis måte uten at folk vil få mistanke. Altså ingen åpen krig. men en psykologisk krig, med taktiske skritt for å få mer og mer kontroll. En ting jeg tipper de har tenkt å gjøre er å Overvåke alt og alle før de virkelig begynner med de skummle planene. De finner taktiske "grunner" for å gjøre dette, for å overvåke folk. Og de regner med folk vil godta det, pga "grunnene"som f.eks ytre trussler. "overvåkningen" blir begrunnet med å være for "vår sikkerhet". Og også gode oppriktige folk støtter jo selvføgeig dette. fordi de blir lurt..

Ufo'er og ET's eksisterer jo ikke enda.. Selv om det finnes sterke sterke indisier for det.
Jeg tror at kabalen har klart å kopiere mye av den utenomjoridske teknologien og har blandt annet.

Teknologi som handler om "bio feedback" det vil si at ved hjelp av elektromagnetiske stråler og lignende så kan et objekt over et individs hus kunne bli påvirket sine drømmer. jeg har før hørt om at japan har en skjerm som kan avlese drømmer. hadde satt pris på hvis noen kan finne frem til linker.. På samme måte tror jeg at objekter over et utvalgt hus kan få tilbakemeldinger fra personens tanker når han/hun drømmer. Når vi drømmer sender vi ofte ut Theta waves. Slik at folk som er i drømme tilstand kan bli avlest sine drømmer av objekter dersom disse er i område. Biofeedback teknologien som finnes i menneskapte ufo'er kan derfor få "greys" og "reptillians" til å dukke opp i drømmene våre, i våre omgivelser som vi tenker på. Derfor tror individet overbevist om at the greys og reptillians er ekte.

Jeg tror også det finnes undergrunnsbaser og militære baser som jobber med å bygge ufo'er og skape Artificiall Intelligence som ligner på "reptillians" og "the greys". Dette er hva som kalles "black budget". Og når forsvaret mangler trillioner av dollar og ikke kan forklare hva disse pengene er brukt på så tror jeg disse er brukt på disse "Black budgets".

Slik at våpnenen vi har er Ufo'er og Aliens. OK - Dette tror jeg kan utnyttes til å skape en ytre trussel mot ET's. Folk som har sett nok aliens enten i drømme eller fysisk vil bli redde. Dette er en plan innenfor agendaen New world Order. Nå tror jeg at ET trusselen vil komme etter "terror trusselen" som allerede har funnet sted. Det finnes jo terrorister men jeg tror også det finnes "falske terrorister" ment for å spre frykt mot denne gruppen.

Jeg tror det finnes ET's samtidig som det finnes "falske ET's" som er ment for å skape redsel..

Med nok redsel så vil sikkerhetstiltak som overvåkning bli aksepter år etter år, ettersom nye hendelser finner sted. Etter en stund så kan kabalen få viljen sin om new world order. Makt over jordens innbyggere.

Det KAN tenkes at det finnes teknologi som kan påvirke miljøet og klimaet slik at katastroffer kan skyldes å dannet av en tredje part. Selvfølgelig finnes det ekte naturkatastroffer, men det kan tenkes at det også finnes "falske naturkatastroffer".

Russland har f.eks send opp jagerly når det har vært overskyet over storbyer som moskva, som da sprer ut partikkler/stoffer som påvirker skyene til å gå i oppløsning, slik at solen skal skinne. - Fint vært tjener turisme industrien på.

Med samme teknologien som jeg har beskrevet over, tror jeg at kabalen også kan
skape hologrammer på himmelen, altså bilder ikoner som kan påvirke folk. Relgiøse ikoner som f.eks jesus eller mohammad Osv kan bli brukt for å overbevise millioner at Det stemmen i skyene sier er sannheten. Kabalen kan styre denne stemmen.

Kabalen kan f.eks falske ufo observasjoner, ha Falske ufo angrep. Slik at verden kommer i panikk. For så å vise frem jesus i hologram som så har svaret.. Hva enn dette er.
F.eks at Alle troene skal plukkes opp i ufo'er eller gå under bakken mot beskyttelse fra en eller annen ytre trussel (komet) eller (hoax UFO)......

Jeg tror det finnes undergrunnsbaser under jorden hvor de lager artificall intelligece The grays og reptiilians. OG undervannsbaser. Det er f.eks observert ufo'er kommet opp av vann.

Jeg tror også det finnes sekter og organsisasjoner som er direkte eller indirekte med i kabalen og for folk til å TRO at det finnes onde romvesner.. derfor trenger de å bli "clean" eller de trenger å BE til Jesus UFO systemet osv. - som kan være med på planen.

Nye "relgioner" som vil BRYTE NED tidligere vitenskap som f.eks at VI mennekser er ALIENS og dinosauruser the "grays" og "reptillians". som jeg tror bare er tull! - Vel disse nye relgionene vil bryte ned vitenskapen og gjøre en psykologisk forberedelse på hva enn kommer etterpå.. Alle verdens relgioner vil også bli brukt til å styre massene slik som kabalen vil. Eventuellt vil kabalen erstatte verdens relgioner med en NY relgion som f.eks at vår DNA stammer fra ulike ET grupper..

Etter disse nye relgionene blir manifistert så kan planen være at en "falsk jesus" skal Redde oss fra "the grys og "reptillians"...

Planene handler om å bruke, vitenskap, relgion, propaganda, psykologi, frykt, overvåkning OG utenmjordisk teknologi for å til syvende og sist få New World Order....

Begrunnelsen kabalen har for å fortsette er " det er for nasjonal sikkerhet at dette holdes hemmelig, fordi hvis folk fikk vite om et's så ville det bli masse panikk".

Dette tror jeg kun er Planer. som utføres delvis her og der.. Men de i kabalen (som er en veldig liten gruppe) tror jeg TROR de kan klare dette. noen av dem tror jeg har hoppet av for å snakke ut. mens andre har hoppet av for å rømme/flykte til f.eks undergrunnsbaser.

Samtidig i denne galskapen finnes det folk som sier at kabalen er i flertall og ALT er illuminati og ALLE har de ondes Aliens DNA osv. BS BS BS.. propaganda som kun er ment for å spre frykt.. se over. Finnes sikkert også folk som skal selge produkter osv som ikke har peil, men som kun vil tjene penger.

Mind controll er også teknologi som kan brukes i planen. Hvor implanter kan styre folk. Men ettersom det er vanskelig å få til, så eksperimenterer de med trådløs mind- controll, igjennom elektromagnetiske strålinger. Nå tror jeg at jeg SELV er blitt utsatt for elektromagnetiske stråler. Enten om det er Lesing eller påvirkning. Hvor kanskje Lesing av emojsoner/humør er lettere enn påvirkning. Men det virker ikke som dette funker SÅ bra.. alliminium papir sies også å kunne stoppe disse bølgene. Her tror jeg kabalen fremdels har en del igjen..
Jeg tror også at Mobiltelfonnen er en sender som kan tiltrekke seg elektromagnetisk stårling. Jeg har allitd av mobiltelefonnen om natten. Og før jeg skjønnte dette så kunne jeg merke at jeg følte meg dårlig de gangene/ hørte stemmer i hodet, de gangene jeg hadde på mobil telefonnen under sove puta.

Edit2: Uannsett hva som er tilfelle eller ikke. Så vil ÅPENHET om teamet være viktig.

Til slutt vil jeg minne på at dette er mine tanker, som jeg personlig tror på nå.
Sist redigert av GJest på 14 Mai 2008 14:25, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 1613

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

Jeg tror KB er blitt den nye David Skywalker jeg ;)

KB - jeg tar meg tid til å svare mer inngående senere i dag.
Antall ord: 23
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Kimbara. Jeg er faktisk ikke relgiøs.

Og. jeg oppdaterer bilde mitt etter opplevelsene.

For et år siden trodde jeg ikke på nwo eller Obe.
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Kimbara. Jeg er faktisk ikke relgiøs.

Og. jeg oppdaterer bilde mitt etter opplevelsene.

For et år siden trodde jeg ikke på nwo eller Obe.
Jeg mente du minner om David Skywalker fordi du skriver en drøss med innlegg om det du brenner for. Nye tråder med masse informasjon - ofte. Trenger ikke være noe negativt med det, jeg bare konstanterte det ;)
Antall ord: 66
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ettersom jeg har skrevet litt om "elektro magnetiske bølger" osv i andre tråder. og sett en "gray" i drømme. Så ser jeg at dette gjelder flere. Jeg har roet meg kraftig ned etter at jeg så dette:

http://www.youtube.com/watch?v=fPwN0vxaJRI - Det forklares her.

Vurderer å oppsøke en healer for å se på symbolet på kroppen. men ellers så er alt greit. Det var mest det psykiske med uvitenhet som plaget mest.

Herregud , og hva penger kan gjøre med folk. Da tenker jeg på den PRIVATE militære industrien. Selskapet til cheney osv.
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links