Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Synes det var en tendens til vårrengjøing her om dagen ja... typisk meg å gå glipp av "moroa".....
Men fra spøk til revolver, så er det jo til en hver tid småvirus aktive innpå her.
Det går an å overse dem også
Ja småvirus klarer vi nok å hanskes med, og kan overse de... Men når de minste parasitter blir til en pest og plage, da er det greit å ta en skikkelig vårrensjøring jah...
Antall ord: 35
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Ryddesjau er det med jevne mellomrom her inne uansett, funker for meg å la Asbjørn eller Jovian ta seg av det. Men det er slitsomt å bli utsatt for denne "snatringa"...
Det er nesten som det er forventa at vi her inne skal tolerere alt som er bare fordi vi er "alternative" :mozilla_wink:
Men misforstå meg rett; jeg kan alltids bite fra meg i en heftig diskusjon med de mer "normale" (hvis de finnes her.. :mozilla_wink: ). Det er disse irriterende myggene som dukker opp med jevne mellomrom som jeg helst unngår å kommentere.
Men mygg ER irriterende da
Vi får tollerere de små myggene og håpe at mosquitoen blir tatt hånd om av Asbjørn og Jovian... haha, steik kor "dype" og billetlige vi er... :mozilla_wink:
Personlig anngripen syns jeg kan bli slått hardt ned på, men heftige diskusjoner om emner må folk tåle... Viss ikke må de i steden for å være her i ett diskusjonsforum finne sin egen sekt på nettet og snakke med likesinnende... :mozilla_laughing:
Antall ord: 77
Klem Torill =o)
"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Skarabè skrev:Ja småvirus klarer vi nok å hanskes med, og kan overse de... Men når de minste parasitter blir til en pest og plage, da er det greit å ta en skikkelig vårrensjøring jah...
Når en overser de små parasittene, får de ikke næring og da forsvinner de raskt av seg selv
Skarabè skrev:Ja småvirus klarer vi nok å hanskes med, og kan overse de... Men når de minste parasitter blir til en pest og plage, da er det greit å ta en skikkelig vårrensjøring jah...
Når en overser de små parasittene, får de ikke næring og da forsvinner de raskt av seg selv