Kimbara skrev:Hvordan vet du dette da, Shania?
Kanskje Shania er et spøkelse selv... En kan aldri vite!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Kimbara skrev:Hvordan vet du dette da, Shania?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
hmmm du sier mye bra her som jeg ikke har tenkt påShania skrev:En ting er bilde. Frostrøyk kommer fra noe.
Men jeg må si, det viktigste her er vel opplevelsen. Dessverre er ikke spøkelser så mye bedre enn mange mennesker. Lever på andres energi. Og blir forsterket av frykt. Rett og slett dras til frykt. Og uten å være spesielt ondsinnet, så kan mange spøkelser ville skape frykt, gjennom at man kan føle dem truende, trykkende og oppleve at det er noe farlig. For gjennom vår frykt og angst, så får de en opplevelse av å leve.
Det er der problemet ligger. De tror ikke, opplever ikke og vil ikke akseptere at de ikke lever lenger. De irriterer seg over hva som skjer i huset de bodde i, hva folk der gjør. Når de på samme tid fortsatt lever der selv. Hvem som helst ville ha bli sint, om noen kom flyttende inn der du bodde, og på toppen av det hele ikke så at du bodde der.
Denne forvirringen og dimensjonen de lever i, er en illusjon. Ikke så annerledes enn vår egen illusjon om en virkelig verden. Men de har sin egen, høyst private illusjon av sin verden. Flere spøkelse på samme sted, uten av de vet om hverandre, eller på noen måte er sammenkoblet.
Men det må være en person som har bevissthet om dette og om hvordan det fungerer, som kan vekke dem opp og føre dem videre.
Før dette skjer, så burde dere i hvertfall fortelle hva enn det er, at dette nå er deres hus.
Hide post links |
Det handler om å "Se" inn i den virkeligheten de befinner seg i, og hva som ellers befinner seg på den andre siden av forhenget, som begynner å bli en tanke tynn.
hmmm du sier mye bra her som jeg ikke har tenkt på Wink
men hva mener du med å føre dem videre ? i en annen dimensjon...eller lys eller ?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Vel, man skal faktisk ikke stole for mye på seg selv heller. Ikke hvis man er ute etter å finne ut hva man virkelig har opplevd.jente 27 skrev:kimbara: skjønner jo at je gmå være kritisk til det folk sier om ting og tang. men siden jeg har opplevd endel og fått ting og tang bekreftet av andre så ser jeg ingen ting mot det shania skriver.
Hide post links |
Hide post links |
Jeg tror ingenting, men jeg vet at vi ofte blir lurt av både våre egne sanser og vår egen hjerne. Skygger kan bli monstre. Mønstret tapet kan inneholde ansikter og skikkelser. Bevegelser i øyekroken kan oppfattes som noe helt annet enn det er. Lyder kan reflekteres av omgivelsene slik at det høres ut som om de kommer fra et helt annet sted enn de egentlig gjør. Fantasien kan løpe løpsk. Ønsketenking forsterker en opplevelse ut av proporsjoner når man ser tilbake på det.jente 27 skrev:hmmm ok...
er du lukket på det åndelige ? ja om det skulle vært eks demoner, engler eller gjenferd ?
tror du det om demoner,engler og gjenferd ++ er humbugg eller hallusinasjon elelr en annen naturlig forklaring ?
Hide post links |
Hide post links |
Alt som eksisterer og kan sanses/oppleves, kan bevises vitenskaplig. Dette har ikke skjedd hittil.jente 27 skrev:hmm ok alle tror ulikt heldigvis. godt svart innen psykisk og fysikk ja.
der er du flinnk
men det jeg tror på er at vesner og innen det åndelige ikke er hjernen som gjør oss et puss ,men noe som virkelig er fakta. som folk ser og opplever. det er det mange som gjør.
alt er ikke bevist vitenskapelig det er det som gjør det vanskelig for dem som opplever og ser samt hører ting og tang.
det åndelige kan ikke vitenskapeligjøres.
Hide post links |
Hide post links |
Og der har vi nettopp grunnen til at mange tviholder på troen sin. Den virkelige verden er ikke spennende nok for dem.Diablesse skrev:Ikke vær så gledesdrepere, da... frostrøyk-teorien er så kjedelig
Hide post links |