Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhey kor på nette kan ej finne opskrifter på svart magi ?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

shadowgirl skrev:flott svar Astarte... =D>
Takk skal du ha, jeg hadde et lite anfall... #-o
Tenkte å sende deg en pm, men jeg herper tråden et lite øyeblikk; Hvordan går det med det lille bøllefrøet ditt Frida da? :mozilla_smile:
Antall ord: 42
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
19
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Pøh...alt for mange fordømmande religiøse her inne...svart magi er ikkje nødvendigvis ond magi...steik kor mange som innbiller seg at dei veit...wicca er kvit og svart magi...begge kan brukast positivt/negativt...spørsmålet er om du søker svarte magi i form av satanisme-kulturens sjølvmekka/sjølvplukka rusk og rask...denne form for svart magi har ingenting med heksenes naturtilhørighets-kultur å gjere samt er svak mot kunnskapens makt...sender deg pm med nokre sider som kanskje kan lede deg vidare :)
Antall ord: 92
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

La nå den lille jenta sende noen en forbannelse det skjer ingenting uansett :D
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Astarte »

madjava skrev:Pøh...alt for mange fordømmande religiøse her inne...svart magi er ikkje nødvendigvis ond magi...steik kor mange som innbiller seg at dei veit...wicca er kvit og svart magi...begge kan brukast positivt/negativt...spørsmålet er om du søker svarte magi i form av satanisme-kulturens sjølvmekka/sjølvplukka rusk og rask...denne form for svart magi har ingenting med heksenes naturtilhørighets-kultur å gjere samt er svak mot kunnskapens makt...sender deg pm med nokre sider som kanskje kan lede deg vidare :)
Bortimot det jeg mente, men magi er jo også et produkt av en eller flere former for religion...
Så hvis noen vil bruke spells, eller lignende, så forutsetter det nødvendigvis at en tror på dette på en eller annen måte?
Hvis ikke blir det som å bruke oija som selskapslek, eller be til en gud som du ikke tror på...

Derfor synes jeg det blir meningsløst.
Antall ord: 162
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shadowgirl
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Jun 2007 15:33
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av shadowgirl »

Astarte skrev:
shadowgirl skrev:flott svar Astarte... =D>
Takk skal du ha, jeg hadde et lite anfall... #-o
Tenkte å sende deg en pm, men jeg herper tråden et lite øyeblikk; Hvordan går det med det lille bøllefrøet ditt Frida da? :mozilla_smile:
Hun kan ikke ha det bedre... blir bare galere og galere, og da passer hu perfekt inn i familien... er er vi nemelig gale alle sammen
Antall ord: 70
Et Kyss Om Dagen, Er Bra For Magen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av madjava »

Astarte skrev:
madjava skrev:Pøh...alt for mange fordømmande religiøse her inne...svart magi er ikkje nødvendigvis ond magi...steik kor mange som innbiller seg at dei veit...wicca er kvit og svart magi...begge kan brukast positivt/negativt...spørsmålet er om du søker svarte magi i form av satanisme-kulturens sjølvmekka/sjølvplukka rusk og rask...denne form for svart magi har ingenting med heksenes naturtilhørighets-kultur å gjere samt er svak mot kunnskapens makt...sender deg pm med nokre sider som kanskje kan lede deg vidare :)
Bortimot det jeg mente, men magi er jo også et produkt av en eller flere former for religion...
Så hvis noen vil bruke spells, eller lignende, så forutsetter det nødvendigvis at en tror på dette på en eller annen måte?
Hvis ikke blir det som å bruke oija som selskapslek, eller be til en gud som du ikke tror på...

Derfor synes jeg det blir meningsløst.
Joda...wicca kan og sjåast på som ein religion...men sjølv inna den greina er det nokon som ikkje tilber eller trur på nokon gud, gudeenergi eller kva ein vil kalle det...og samtidig føler "magiens" kraft...

Men som du er inne på er troen det sterkaste verktøyet for at "magi" skal virke samt at den som mottek "magien" og lyt la seg påvirke eller i det minste tru litt på det samme...

Satanismens svarte magi hadde større effekt før, mykje pga av kunnskapsmangel og ærefrykt for gud vs satan osv. Liknande svart magi finner ein inna dei fleste religioner der ein har den "evige" krig mellom godt og ondt...

Så er du mørkeredd...religiøs...og trur det er meir mellom himmel og jord enn luft og skrot...da vil "magien" påvirke din psyke...pirke litt i deg liksom...
Antall ord: 313
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Astarte »

Da er vi i bunn og grunn enige :D
Antall ord: 8
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av madjava »

Yepp...innlegget mitt var ikkje mynta på deg...fekk bare sånn skriveangst i lillefingeren...etter å ha lest nokre innlegg... :D
Antall ord: 20
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Astarte »

Skjønner hva du mener, men jeg synes det er sunt å få innspill om andre synspunkt. Bare så synd det ikke alltid er like saklig... :mozilla_tongue:
Antall ord: 25
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av madjava »

Hehe...anti-bevis-politiet tek alltid fram batongen om ein er for saklig...så her inne tek eg av meg saklighetsfrakken...paven seie det er hull i den...setter på gryta mens eg venter på at sol@ titter fram med sine solstrålende skinn gjennom den elles så spøkelsesaktige parahimmelen...så smiler eg mens eg rører saman noko vås...smaker like godt som spikersuppe... :mozilla_laughing:
Antall ord: 69
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Mye rart med sukker og hjembrent på :D
Sist redigert av Konto avsluttet på 19 Apr 2008 11:15, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av madjava »

Er vel fullmåne i kveld...hehe...heksenes leikarring er pop nå...kun iført flortynn finmaska netting...lure på om di danser fortare gjennom rituala når det er kaldt... :mozilla_tongue:
Antall ord: 31
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

:D :D
Sist redigert av Konto avsluttet på 19 Apr 2008 11:14, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Astarte »

Hva jeg gjør her?
Kan bare svare for meg selv, men jeg er her som de fleste andre for å lære, og føle en smule fellesskap med andre som er like skrullete som meg selv :D
Antall ord: 37
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Oi jeg var full ja, ha ha, syndige meg, beklager :D
Jesus tilgir meg sikkert :mozilla_wink:
Antall ord: 16