Healing og annen alternativ medisin ⇒ Noen fra Hamar området her?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Des 2008 16:22
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hedmark
- Blitt takket: 2 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jun 2009 22:35
- 15
- Kjønn (valgfri): Jentepus
Re: Noen fra Hamar området her?
Elverumsjente her =)
kjenner ikke så mange i nærheten som er åpne for det paranormale og er interessert i å bli kjent med folk som forstår seg på meg =)
selv er jeg åpen for det åndelige i mild grad , og jeg har og hørt at min Mormor har opplevd ting og tang der hun er vokst opp så det er noe jeg skal høre med henne om videre.
bare å PM'e meg og si hei osv om det ønskes jeg biter ikke
hyggelig med likesinnede , hm vet ikke hva mer jeg skal skrive nå men haha , jess
kjenner ikke så mange i nærheten som er åpne for det paranormale og er interessert i å bli kjent med folk som forstår seg på meg =)
selv er jeg åpen for det åndelige i mild grad , og jeg har og hørt at min Mormor har opplevd ting og tang der hun er vokst opp så det er noe jeg skal høre med henne om videre.
bare å PM'e meg og si hei osv om det ønskes jeg biter ikke
hyggelig med likesinnede , hm vet ikke hva mer jeg skal skrive nå men haha , jess
Antall ord: 99
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: Noen fra Hamar området her?
Jeg bor på Hamar.. verdens navle
Antall ord: 6
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |