Den healeren jeg var hos, brukte tromme. Kanskje du skal prøve det :mozilla_wink:open_palm skrev:Så morro! Det er gøy å få nye hjelpere=) Jeg skal se om jeg kan hjelpe han når jeg treffer på han igjen, han ville gjærne ha en innvielse og sånt og da passer det jo fint å prøve å få kontakt med den evt ånden da, han er veldig uredd og nyskjærrig dene gutten ellers hadde jeg nok ikke gjort det på den måtenizabel skrev:Jeg hadde en ånd rundt meg for mange år siden. han het Isac. Det må da ha vært en klebeånd. Han var plagsom og tappet meg for energi. Han skrudde på lysbryteren hjemme, han kastet en liten ball mot sønnen min, han kastet et klesplagg mot meg. Han tok på meg. Han var rundt meg hele tiden. Jeg oppsøkte flere som prøvde å ta han bort men ingen klarte det. Han ble forbanna på meg når jeg prøvde å få han bort. Redningen ble en sjamanhealer som kostet en formue. Han klarte å få denne ånden på avstand. Han ble snill og ble en hjelper tilslutt. Jeg tror nok denne vennen din må oppsøke en flink healer. ( venninda mi ville bli spådd av isac og spurte om hun fikk flere barn. Han sa ja. Så spurte hun om hvordan fødselen vill bli. Isac sa " helt fantastisk, det blir setefødsel" ) :mozilla_smile:open_palm skrev:noen som har noen gode tips når det gjelder å fjærne klebeånder?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Klebeånd
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Re: Klebeånd
Antall ord: 265
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
Jeg er ikke helt en tromme person,tror vi bare hadde fått oss en god latter om jeg hadde dratt fram tromme=) hehe..Men noen er jo veldig flinke til det=) Takk for tipset! en kompis av meg er shaman så jeg skal høre for nyskjærrighetas skyldizabel skrev:Den healeren jeg var hos, brukte tromme. Kanskje du skal prøve det :mozilla_wink:open_palm skrev:Så morro! Det er gøy å få nye hjelpere=) Jeg skal se om jeg kan hjelpe han når jeg treffer på han igjen, han ville gjærne ha en innvielse og sånt og da passer det jo fint å prøve å få kontakt med den evt ånden da, han er veldig uredd og nyskjærrig dene gutten ellers hadde jeg nok ikke gjort det på den måtenizabel skrev:Jeg hadde en ånd rundt meg for mange år siden. han het Isac. Det må da ha vært en klebeånd. Han var plagsom og tappet meg for energi. Han skrudde på lysbryteren hjemme, han kastet en liten ball mot sønnen min, han kastet et klesplagg mot meg. Han tok på meg. Han var rundt meg hele tiden. Jeg oppsøkte flere som prøvde å ta han bort men ingen klarte det. Han ble forbanna på meg når jeg prøvde å få han bort. Redningen ble en sjamanhealer som kostet en formue. Han klarte å få denne ånden på avstand. Han ble snill og ble en hjelper tilslutt. Jeg tror nok denne vennen din må oppsøke en flink healer. ( venninda mi ville bli spådd av isac og spurte om hun fikk flere barn. Han sa ja. Så spurte hun om hvordan fødselen vill bli. Isac sa " helt fantastisk, det blir setefødsel" ) :mozilla_smile:open_palm skrev:noen som har noen gode tips når det gjelder å fjærne klebeånder?
Antall ord: 317
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
- Blitt takket: 1 gang
God idé, ta kontakt med shamanen.izabel skrev:Den healeren jeg var hos, brukte tromme. Kanskje du skal prøve det :mozilla_wink:open_palm skrev:Så morro! Det er gøy å få nye hjelpere=) Jeg skal se om jeg kan hjelpe han når jeg treffer på han igjen, han ville gjærne ha en innvielse og sånt og da passer det jo fint å prøve å få kontakt med den evt ånden da, han er veldig uredd og nyskjærrig dene gutten ellers hadde jeg nok ikke gjort det på den måtenizabel skrev:Jeg hadde en ånd rundt meg for mange år siden. han het Isac. Det må da ha vært en klebeånd. Han var plagsom og tappet meg for energi. Han skrudde på lysbryteren hjemme, han kastet en liten ball mot sønnen min, han kastet et klesplagg mot meg. Han tok på meg. Han var rundt meg hele tiden. Jeg oppsøkte flere som prøvde å ta han bort men ingen klarte det. Han ble forbanna på meg når jeg prøvde å få han bort. Redningen ble en sjamanhealer som kostet en formue. Han klarte å få denne ånden på avstand. Han ble snill og ble en hjelper tilslutt. Jeg tror nok denne vennen din må oppsøke en flink healer. ( venninda mi ville bli spådd av isac og spurte om hun fikk flere barn. Han sa ja. Så spurte hun om hvordan fødselen vill bli. Isac sa " helt fantastisk, det blir setefødsel" ) :mozilla_smile:open_palm skrev:noen som har noen gode tips når det gjelder å fjærne klebeånder?
Selv så bruker jeg hendene mine og athemen min
Antall ord: 282
non omnis moriar
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2006 20:33
- 18
- Har takket: 221 ganger
- Blitt takket: 162 ganger
Hva er athemen din for noe? Har aldri hørt det uttrykket før jeg :mozilla_wink:
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Bruk aceton :mozilla_cool:open_palm skrev:noen som har noen gode tips når det gjelder å fjærne klebeånder?
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
- Blitt takket: 1 gang
ritualdolken min.Diffusa skrev:Hva er athemen din for noe? Har aldri hørt det uttrykket før jeg :mozilla_wink:
Antall ord: 21
non omnis moriar
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
Hehe.. Da blir vi vel så rusa så vi ser både det ene og det andreDiffusa skrev:Bruk aceton :mozilla_cool:open_palm skrev:noen som har noen gode tips når det gjelder å fjærne klebeånder?
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
-
- Standard bruker
- 16
Hehe..Har du sittet våken i natt og pådratt den næshpill humor eller=)Diffusa skrev:Takk for svaret
Så lenge det ikke kleber så..
Antall ord: 27
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
-
- Standard bruker
- 16
deg skulle det stå..Diffusa skrev:Jeg? Næææ aaaaldri
Hehe neivel :mozilla_wink:
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
-
- Standard bruker
- 16
Hehe, og du har fortsatt ikke sittet våken for lenge? :mozilla_smile:Diffusa skrev:Jeg leste deg jeg selv om det sto noe annet
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Neida, kl seks om morningen er vel ikke for lenge?
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 16
nei det er akurat passe det om man skal få en produktiv dag i en opplagt kropp :mozilla_smile:
Antall ord: 19
Hide post links |