Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Åndenes makt 20 januar 2008-Herøya.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sikkert bare noe du innbiller deg, slapp av og oppsøk en lege
Antall ord: 13
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jan 2008 03:38
- 16
I grunn ikke..Sol@ngelica skrev:Sikkert bare noe du innbiller deg
Already doing it..Sol@ngelica skrev:slapp av
Ikke nødvendig, da jeg foreløpig er i god form (med unntak av en ekkel røykhoste)..Sol@ngelica skrev:oppsøk lege
Antall ord: 44
Hide post links |
Ja, de som ikke tåler å røyke bør la væreKaffe skrev:I grunn ikke..Sol@ngelica skrev:Sikkert bare noe du innbiller deg
Already doing it..Sol@ngelica skrev:slapp av
Ikke nødvendig, da jeg foreløpig er i god form (med unntak av en ekkel røykhoste)..Sol@ngelica skrev:oppsøk lege
Antall ord: 59
Hide post links |
Klarer du ikke å legge ut en trykkbar en?Kaffe skrev:Jeg har ikke vært der engang? Neivel..
Enten så lider jeg av en sterk psykose, eller så kommer du med ignorante påstander.
Forøvrig så har min mor vært der hvert eneste år siden 58, og hun har heller ikke merket en dritt. Bortsett fra mye mygg
[Edit]Og bare for å latterliggjøre "Du har ikke vært der"-påstanden din litt mer, så tillater jeg meg å legge ut en link til et bilde jeg tok der midtvinters for et par år siden[/Edit]
Mvh Adrian Høiland.
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
-
- Nybegynner
- 16
Så da har vi kommet fram til to ting iallefall.
1) Jeg har vært der i 20 år.
2) Du kom med en ignorant påstand som viste seg å være feil
Da skriver vi 1 - 0 til Adrian, og jeg kan gå nok en dag i møte på en herlig måte.
Da skriver vi 1 - 0 til Adrian, og jeg kan gå nok en dag i møte på en herlig måte.
Antall ord: 55
Hide post links |
He he, du viser bilder av et vann?Kaffe skrev:Så da har vi kommet fram til to ting iallefall.
Dette kan jo være hvor som helst da!
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Det er "sørkapp", sør-enden av Herøya.
Og under bildet står det Steinsfjorden. I tillegg ble bildet opplastet til foto.no av meg den 14.4.2006 kl. 20:42.
Noe som du forsåvidt kunne ha funnet ut på egenhånd, hvis du ikke hadde hatt huet så langt opp i rektum.
Og under bildet står det Steinsfjorden. I tillegg ble bildet opplastet til foto.no av meg den 14.4.2006 kl. 20:42.
Noe som du forsåvidt kunne ha funnet ut på egenhånd, hvis du ikke hadde hatt huet så langt opp i rektum.
Antall ord: 57
Hide post links |
Du kommer inn på et forum å begynner å kalle brukerne nutcases?Kaffe skrev:Det er "sørkapp", sør-enden av Herøya.
Jeg tror flere enn meg er enig om at det er du som blir den tapende parten her, vi har flere skeptikere her på forumet, vi diskuterer for og i mot, men når du i ditt første innlegg begyner å slenge dritt om brukerne, er det noen som har hodet på et lite passende sted så må det jo være deg
Antall ord: 132
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Nov 2006 21:18
- 18
- Kjønn (valgfri): oftopic
- Lokalisering: Urula
- Blitt takket: 185 ganger
såså, bildet ditt kan jeg bekrefte er fra herøya, da man ikke trenger å være kaptein på romferga for å kjenne igjen ringåsen i bakgrunnen.
angående programet var det jo genuint, at der var en dame, og en mann, klassisk med krokete ben, levd for lenge siden og ikke kommet over til ånderiket, for alt var ommøblert.
grå hår, gammel stil på klær og venlige går over ved å lage en session som selv en trikkekonduktør på bakre vogn kunne gjort mot en vanlig fysisk sinnsforvirra eller drita passasjer som ikke ville slutta å røyke på vogna.
men religionstimen en gang i uka er startet, og så favner man totalt ukritisk alt som billigavdelingen i tvnorge klarer å lire av seg.
foresten morsomt at ringen er materialisert og gitt til en mannsperson som ikke skjønte en døyt, men endelig var medlem av "foreningen", faktisk ikke noe mindre enn en verdenssensasjon, så nå sitter jeg på cnn og venter på den store nyheten om ringen som materialiserte seg fra åndeverdens brorskap og antar at den er levert inn til analyser for å bestemme metal og hvilken solsystem den er laget i...
dette er mildest talt trash-tv..
angående programet var det jo genuint, at der var en dame, og en mann, klassisk med krokete ben, levd for lenge siden og ikke kommet over til ånderiket, for alt var ommøblert.
grå hår, gammel stil på klær og venlige går over ved å lage en session som selv en trikkekonduktør på bakre vogn kunne gjort mot en vanlig fysisk sinnsforvirra eller drita passasjer som ikke ville slutta å røyke på vogna.
men religionstimen en gang i uka er startet, og så favner man totalt ukritisk alt som billigavdelingen i tvnorge klarer å lire av seg.
foresten morsomt at ringen er materialisert og gitt til en mannsperson som ikke skjønte en døyt, men endelig var medlem av "foreningen", faktisk ikke noe mindre enn en verdenssensasjon, så nå sitter jeg på cnn og venter på den store nyheten om ringen som materialiserte seg fra åndeverdens brorskap og antar at den er levert inn til analyser for å bestemme metal og hvilken solsystem den er laget i...
dette er mildest talt trash-tv..
Antall ord: 203
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2008 22:37
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Østfold
Syns du er en smule kjepphøy ja. Man må ikke merke noe selvom det er noe der. Og hvilken garanti har vi for at du er den du gir deg ut for å være? Adrian kan være kameraten din for det vi vet.....Kaffe skrev:Jeg har ikke vært der engang? Neivel..
Enten så lider jeg av en sterk psykose, eller så kommer du med ignorante påstander.
Forøvrig så har min mor vært der hvert eneste år siden 58, og hun har heller ikke merket en dritt. Bortsett fra mye mygg
[Edit]Og bare for å latterliggjøre "Du har ikke vært der"-påstanden din litt mer, så tillater jeg meg å legge ut en link til et bilde jeg tok der midtvinters for et par år siden[/Edit]
Mvh Adrian Høiland.
Skjønner ikke helt hva folk gjør på Paranormal om man ikke har opplevd noe, tror på noe eller er skeptisk?
Antall ord: 161
*** OOO***
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2007 15:16
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Steinkjer.
Nei, hvorfor være skeptisk når ånder, orber, ufo'er og engler tross alt alle er plausible forklaringer ?Brenda skrev:Skjønner ikke helt hva folk gjør på Paranormal om man ikke har opplevd noe, tror på noe eller er skeptisk?
Antall ord: 43
When the world has got hold of a lie, it is astonishing how hard it is to kill it. You beat it over the head, till it seems to have given up the ghost, and behold! the next day it is as healthy as ever.
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Du kan så si, men det dukker alltid opp noen mojjoklumper som ønsker å lage litt bølger på forumet.Brenda skrev: Skjønner ikke helt hva folk gjør på Paranormal om man ikke har opplevd noe, tror på noe eller er skeptisk?
Disse kan deles inn i to grupper: de "skeptiske" som kaller folk for idioter/nutcases/"fantasitilbøyelige" (hvem kan vel glemme dette nye fine ordet...) og kverulerer i flere dager før de forsvinner, og så har du alle disse "seee bildet mitt! Det er ekte spøkelse på det altså!" (som tydelig er manipulert) eller de med svært sterke evner som ingen andre i verden har og som ikke skjønner hvorfor ingen tror dem.
Egentlig synes jeg dette er litt artig, for det gir jo litt ekstra action på forumet. Folk blir litt sure, diskusjonene går hardt for seg, og så ender det hele i et crescendo med sinna-innlegg eller skadefro medlemmer som avslører tullebukkene og deres hensikter. Sistnevnte er ekstra moro, for da kan vi le litt av andre og føle oss litt ovenpå fordi vi selv er for smarte til å drite oss så ut på et forum... :mozilla_smile:
Antall ord: 201
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Føl deg fri til å ringe meg på 48 35 35 25. Adrian Høiland er navnet.
Antall ord: 17
Hide post links |