Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
unbreakable
Nybegynner
Startet: 21 Jan 2007 18:38
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Moelv
Innleggav unbreakable »
du er Element jord = melankolsk temperament..
forsiktighet, tålmodighet, stabilitet og realisme.
Mennesker født i jordtegn er praktiske, fornuftighe, pliktoppfyllende og har er materialistisk innstilling til livet.
stemmer med deg ikke sant?
Element ILD = kolerisk temperament
det symboliserer dynamikk, entusiasme, idealisme og selvbevissthet.
Mennesker født i ildtegn er lidenskapelige,kreative, gemerøse og har evnen til å lede og dominere andre.
til shadowgirl:
Element LUFT = sangvinisk temperament
det symboliserer det intuitive, fantasifulle, idealistiske og mystiske.
Vanmmennesker er følsomme, medfølende, humørskiftende og kan ha et urealistisk syn på livet.
unbreakable, hvilken "måte" er det du kan dette på?
Fordelingen av tegn innen elementene er som følger:
Luft-elementet: Vekten, Tvillingene og Vannmannen
Ild-elementet: Løven, Væren og Skytten
Vann-elementet: Fiskene, Krepsen og Skorpionen
Jord-elementet: Steinbukken, Tyren og Jomfruen
Enkelt og greit
Hvordan menneskene er innen de forskjellige tegnene og elementene varierer. Det varierer også hvordan de blir beskrevet av forskjellige astrologer. Det er svært lite av min personlighet som stemmer med beskrivelsen av stjernetegnet og elementet mitt. Til tross for at jeg er ildtegnet Løven, føler jeg meg mer som en vann-personlighet enn en ild-personlighet utifra det jeg har lest om tegn og elementer...
Antall ord: 116
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
jeg er fisk, født i grisens år....
Appropo fiskene... Leste en bok for en stund tilbake om hva som karakteriserer personer med de enkelte stjernetegn. Helt fra vi er barn, skolegang, karriere og livet som voksen. Helt vanvittig som det stemte! Leste for venner og familie og, og alle satt å måpte da deres stjernetegn ble opplest.
Det dumme er at jeg ikke husker hva boka het. SKAL finne det ut, så kan flere her sjekke hvor bra de er!!
Svartepus skrev:unbreakable, hvilken "måte" er det du kan dette på?
Fordelingen av tegn innen elementene er som følger:
Luft-elementet: Vekten, Tvillingene og Vannmannen
Ild-elementet: Løven, Væren og Skytten
Vann-elementet: Fiskene, Krepsen og Skorpionen
Jord-elementet: Steinbukken, Tyren og Jomfruen
Enkelt og greit
Hvordan menneskene er innen de forskjellige tegnene og elementene varierer. Det varierer også hvordan de blir beskrevet av forskjellige astrologer. Det er svært lite av min personlighet som stemmer med beskrivelsen av stjernetegnet og elementet mitt. Til tross for at jeg er ildtegnet Løven, føler jeg meg mer som en vann-personlighet enn en ild-personlighet utifra det jeg har lest om tegn og elementer...
Av en eller annen grunn så er det mange som heller mer mot acedanten i tegnet enn selve tegnet. Jeg er nok typisk mitt tegn, men dæven å acedanten er fremtredende.