Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Liza skrev:Jeg ønsker gjerne å vite litt om spiritisme. jeg har hørt mange historier om ting som har skjedd med folk, og jeg vil vite hva jeg bør gjøre og ikke gjøre hvis jeg prøver, og jeg vil helst ikke ha komentarer om at jeg ikke bør prøve det og at det er farlig, for det ver jeg allerede. jeg ønsker bare av nyskjerrighet hva det egentlig er. pliiiiz svar :mozilla_wink:
Liza skrev:Jeg ønsker gjerne å vite litt om spiritisme. jeg har hørt mange historier om ting som har skjedd med folk, og jeg vil vite hva jeg bør gjøre og ikke gjøre hvis jeg prøver, og jeg vil helst ikke ha komentarer om at jeg ikke bør prøve det og at det er farlig, for det ver jeg allerede. jeg ønsker bare av nyskjerrighet hva det egentlig er. pliiiiz svar :mozilla_wink:
SØK!!!!
:mozilla_surprised: Ro ned caps locken da...liker ikke at folk roper
savoir84 skrev:hei du...jeg skjønner du vet spiritisme er farlig men jeg må bare få si det igjen....tenk nøye på hva du begir deg ut på...ikke tro dette er noe du kommer til og syntes er morsomt,for det er det ikke.det er skadelig...det har skjedd mye rart og det finnes masse historier og skeptikere der ute...men om du virkelig har lyst så ha et åpent sinn og gi deg nåe magefølelsen slår alarm...hilsen en med veldig ubehagelig erfaring
Hva var den ubehagelige erfaringen din a? nyskjerrig
Er du ny på dette og ikke er sammen med noen som har peiling... Her kommer et godt råd... IKKE LEK MED VARMEN; DU RISIKERER Å BLI BRENT.
Hvis du må prøve, ha med en erfaren.
Spør ikke om dødsdato for deg eller andre.
Spør ikke om og få se den du snakker med, eller djevelen.
Vær edru/nykter
VIS STOR RESPEKT.
Etterlat ikke portalen åpen.
Tenk deg godt om, for og finne ut av om du virkelig vil og takler det. Dette er tross alt ikke en lek
Det er bare EN LEK, ingenting skjer, bare det du skaper i fantasien din!
Spørr om hva du vil!
Dette har jeg prøvd nok av ganger og overhode ingen verdens ting har skjedd, trenger ikke å skremme opp unga på noe som bare er bullshit, sett dem heller foran en Nightmare on Elm street film hvis dere har som hensikt med å skremme dem(eller the ring, for den saks skyld)
Ingen på para har heller ingen troverdig historier om egene opplevelser om dette, bare noe de har hørt av tanta til onkelen til bestefaren sin!!!
Sol@ngelica skrev:Det er bare EN LEK, ingenting skjer, bare det du skaper i fantasien din!
Spørr om hva du vil!
Dette har jeg prøvd nok av ganger og overhode ingen verdens ting har skjedd, trenger ikke å skremme opp unga på noe som bare er bullshit, sett dem heller foran en Nightmare on Elm street film hvis dere har som hensikt med å skremme dem(eller the ring, for den saks skyld)
Ingen på para har heller ingen troverdig historier om egene opplevelser om dette, bare noe de har hørt av tanta til onkelen til bestefaren sin!!!
dette er ingen lek! sistgang jeg spurte om å få et møte med selveste satan ang sjela mi så ble jeg nesten drept!
Sol@ngelica skrev:Det er bare EN LEK, ingenting skjer, bare det du skaper i fantasien din!
Spørr om hva du vil!
dette er ingen lek! sistgang jeg spurte om å få et møte med selveste satan ang sjela mi så ble jeg nesten drept!
Spørr om hva du vil!
Ha ha ha
Og hvordan skjedde det da?
vel jeg begynte jo å utføre mine sataniske ritualer hvor jeg da kom i kontakt med en demon.
som også prøvde å drepe meg, men heldigvis hadde jeg dusja i helligvann så han greide ikke å ta på meg. uansett, jeg spurte om jeg kunne få et møte satan ang sjela mi siden jeg vil ha den tilbake. sjela mi altså, til gjengjeld skulle jeg gi han 2 andre sjeler,hvis jeg fikk min tilbake. ekke særlig fan av naboene så, kunne likegodt offra dem for sjela mi.
men det gikk visst ikke.=( så da ble jeg litt aggresiv og begynte å skrike JESUS ER BEST!
til demonen. så klikka han og fløy på meg.begynte å kvele meg osv.. ja skakke fortelle mer siden det er folk under 18 her.
men spiritisme er ikke tull folkens. hold dere unna!