Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hva er dette? [bilde]
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 18
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
De "skikkelsene" dere ser kommer av dårlige lysforhold, samt lite lysømfintlig sensor i kameraet. Da oppstår slike korn på bildet som, hvis man bruker fantasien, kan likne på figurer og ansikter og gudvethva.
Antall ord: 36
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Å nei er det sant ikke ta i fra oss våres illusjoner...Kimbara skrev:De "skikkelsene" dere ser kommer av dårlige lysforhold, samt lite lysømfintlig sensor i kameraet. Da oppstår slike korn på bildet som, hvis man bruker fantasien, kan likne på figurer og ansikter og gudvethva.
He he.
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Sep 2007 15:16
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: <3 bodø
Munk
Du la ut mange bilder på en webside - jeg skrev en kommentar der det sto : Maria, ser du ikke ? En munk i midten for svarte! Så sendte jeg over msn en runding rundt "munken" jeg så. Jeg er fortsatt fast bestemt på at det er munken som er i bodin kirke, som kirkegården der bildet er tatt, tilhører.
Antall ord: 60
dorthe ;-¤
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mai 2008 18:15
- 16
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mar 2008 12:02
- 16
- Lokalisering: Sunnmøre
- Blitt takket: 1 gang
Viss du går til nøyaktig samme stedet og tar ett bilde på dagtid, så finner vi kanskje ut om der er noe med naturlig forklaring eller ikke.. legg bilde ut her så vi alle får se... 

Antall ord: 39
Klem Torill =o)

"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"

"Fødselen er ingen begynnelse, døden er ingen ende!"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2007 23:12
- 17
- Lokalisering: Oslo
Jeg ser en person i kappe/stor jakke med hette md foldede hender. Ellers ingenting
Antall ord: 15
Tænk positivt, det spare så jævli mye tid å energi
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1449 ganger
- Blitt takket: 1743 ganger
- Kjønn:
Har kikket på bildet. Det er intet paranormalt med det...
De gule flekkene er fjerne lys, som pågrunn av lang lukkertid har vært i bevegelse.
Merk at alle 3 viser samme "retning" . .
Jeg forsterket lys / kontrast, og fant overhodet ingenting som kan ligne på noe "rart" . . .
mvh Asbjørn
De gule flekkene er fjerne lys, som pågrunn av lang lukkertid har vært i bevegelse.
Merk at alle 3 viser samme "retning" . .
Jeg forsterket lys / kontrast, og fant overhodet ingenting som kan ligne på noe "rart" . . .
mvh Asbjørn
Antall ord: 51
Hide post links |