Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ elektrisitet
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Nov 2007 10:49
- 17
- Blitt takket: 1 gang
Det første jeg tenkte på var en alarm ja! Har hendt med min telefon også, slo den på ettepå for å sjekke å da hadde jeg lagt en påminnelse om noe, som var helt glemt! Tven min har også levd sitt eget liv noen ganger, men det viste seg å være dårlig batteri i fjernkontrollen som gjorde det. Det finnes somregel en forklaring på det meste!:)
Antall ord: 67
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Nov 2007 20:19
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nord Odal
hehe. Ja, jeg kan jo høre med han om han kan ha satt den på, enten med vilje eller uvilje....
Kan jo høre om han kan skru på telefonen så jeg kan sjekke selv også.
Men ett eller annet er det i huset der, det er jeg sikker på
Kan jo høre om han kan skru på telefonen så jeg kan sjekke selv også.
Men ett eller annet er det i huset der, det er jeg sikker på
Antall ord: 51
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Klokka i en mobiltelefon bruker svært lite strøm når den er avslått. Men den går likevel, sålenge det er liv i batteriet.
En alarm som er lagt inn på telefoen, vil derfor kunne aktivere alarmfunksjon dersom det er nok strøm igjen i batteriet til å få lyd / lys i den,.
At det ikke viste tegn i displayet, kan være at batteriet var omtrent tomt...
EN telefon med alarmfunksjon trenger IKKE simkort for å kunne fungere på noen funksjoner, men du vil ikke kunne ringe normalt med den. KUN til nødnr.
Simkortet er teleleverandør avhengig, dvs enten telenor, netcom, chess, talkmore, eller andre. Og skal identifisere abbonenten ovenfor teleleverandørene.
NØD setter normalt vanlige regler til side, og man kan derfor ringe nødnummer, sålenge det er strøm i telefonen.
Så sannsynligheten for at telefonen utløste en "kalenderalarm" er nok stor.
større enn at det er noe paranormalt som har fått den til å gi lyd fra seg,
men dermed vil jeg ikke avskrive det som en potensiell mulighet.
Paranormale energier ER energier, og energi forsvinner ikke, den kan dog endre form....
Det finnes paranormale fenomen, men de forekommer ikke så ofte som mange vil ha det til.
Veldig mye er naturlige årsaker, og i noen tilfeller en ren tilfeldighet.
Jeg tror på paranormale fenomen, - jeg er skråsikker på at de finnes.
MEN ikke alt er paranormalt. Det meste har andre årsaker.
Og jeg prioriterer det slik at først når alle andre mulige forklaringer ikke gir meg tilfredsstillende svar, da kan det kansje være.... ( og det hender... ;-) )
mvh Asbjørn
En alarm som er lagt inn på telefoen, vil derfor kunne aktivere alarmfunksjon dersom det er nok strøm igjen i batteriet til å få lyd / lys i den,.
At det ikke viste tegn i displayet, kan være at batteriet var omtrent tomt...
EN telefon med alarmfunksjon trenger IKKE simkort for å kunne fungere på noen funksjoner, men du vil ikke kunne ringe normalt med den. KUN til nødnr.
Simkortet er teleleverandør avhengig, dvs enten telenor, netcom, chess, talkmore, eller andre. Og skal identifisere abbonenten ovenfor teleleverandørene.
NØD setter normalt vanlige regler til side, og man kan derfor ringe nødnummer, sålenge det er strøm i telefonen.
Så sannsynligheten for at telefonen utløste en "kalenderalarm" er nok stor.
større enn at det er noe paranormalt som har fått den til å gi lyd fra seg,
men dermed vil jeg ikke avskrive det som en potensiell mulighet.
Paranormale energier ER energier, og energi forsvinner ikke, den kan dog endre form....
Det finnes paranormale fenomen, men de forekommer ikke så ofte som mange vil ha det til.
Veldig mye er naturlige årsaker, og i noen tilfeller en ren tilfeldighet.
Jeg tror på paranormale fenomen, - jeg er skråsikker på at de finnes.
MEN ikke alt er paranormalt. Det meste har andre årsaker.
Og jeg prioriterer det slik at først når alle andre mulige forklaringer ikke gir meg tilfredsstillende svar, da kan det kansje være.... ( og det hender... ;-) )
mvh Asbjørn
Antall ord: 276
Hide post links |