Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ de som tror
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mai 2004 18:11
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
- Blitt takket: 1 gang
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Apr 2007 22:41
- 17
- Kjønn (valgfri): jiiinte
- Lokalisering: rygge
Grow up kid!søtgutt skrev:hvordan kan man tro på noe som ikke fins.fårklar meg det a er man dø så er man dø det fins ikke noe liv etter døden
Antall ord: 35
:-)smil til verden,og den smiler tilbake:-)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Skulle ikke tro han snart er 25.marikken skrev:Grow up kid!søtgutt skrev:hvordan kan man tro på noe som ikke fins.fårklar meg det a er man dø så er man dø det fins ikke noe liv etter døden
Antall ord: 44
Hide post links |
Hva er dealen her??? Kjenner du han eller???Sol@ngelica skrev:Skulle ikke tro han snart er 25.marikken skrev:Grow up kid!søtgutt skrev:hvordan kan man tro på noe som ikke fins.fårklar meg det a er man dø så er man dø det fins ikke noe liv etter døden
Antall ord: 55
Hide post links |
Ja, han trodde han var morsom.Vermilion Oriol skrev:Hva er dealen her??? Kjenner du han eller???Sol@ngelica skrev:Skulle ikke tro han snart er 25.marikken skrev:Grow up kid!søtgutt skrev:hvordan kan man tro på noe som ikke fins.fårklar meg det a er man dø så er man dø det fins ikke noe liv etter døden
Antall ord: 64
Hide post links |
Hmm ser ut som om noen trenger en slap-into-next-week!!Sol@ngelica skrev:Ja, han trodde han var morsom.Vermilion Oriol skrev:Hva er dealen her??? Kjenner du han eller???Sol@ngelica skrev:Skulle ikke tro han snart er 25.marikken skrev:Grow up kid!søtgutt skrev:hvordan kan man tro på noe som ikke fins.fårklar meg det a er man dø så er man dø det fins ikke noe liv etter døden
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mai 2007 10:12
- 17
Re: de som tror
Så teit, folk må få tro det de vil.søtgutt skrev:de som tror på HJEMSØKTE STEDER, GJENFERD OG ÅNDER bør gå til psykolog snarist
Antall ord: 28
It's a time for everything
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Nov 2006 15:23
- 18
PARANORMAL! Hva faan gjør du her på PARANORMAL.no, når du ikke tror på sånn..,??søtgutt skrev:de som tror på HJEMSØKTE STEDER, GJENFERD OG ÅNDER bør gå til psykolog snarist
Antall ord: 37
Jeg ble født på riktig dato., !
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Lokalisering: Oppe på loftet...
så, så, Søtgutt, sitter bare å ler av oss, det hele tror jeg var for å provosere_Snupsen_ skrev:PARANORMAL! Hva faan gjør du her på PARANORMAL.no, når du ikke tror på sånn..,??søtgutt skrev:de som tror på HJEMSØKTE STEDER, GJENFERD OG ÅNDER bør gå til psykolog snarist
Han har nok respekt for sjefen i huset, gutten vår, så hun lar han nok få oppleve "den andre siden", hvis han vil ha bevis
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Aug 2007 21:40
- 17
Nettopp, der fikk søtgutten som han ville skjønner dere ikke at han bare vil fyre litt opp under her?? se hvor hissige enkelte blir eg ler_Snupsen_ skrev:PARANORMAL! Hva faan gjør du her på PARANORMAL.no, når du ikke tror på sånn..,??søtgutt skrev:de som tror på HJEMSØKTE STEDER, GJENFERD OG ÅNDER bør gå til psykolog snarist
Antall ord: 67
Alt er grenseløst.
Det er du som begrenser...
Det er du som begrenser...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Okt 2007 21:48
- 17
- Lokalisering: Vestfold
knip igjen ett par dager, så blir han nok snill gutt
Antall ord: 11
Rock on
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
Enda en intelligent en med fasit...søtgutt skrev:det går ikke ann å tro på noe som ikke fins
Antall ord: 20
Hide post links |
Ha ha, morsom dupus skrev:knip igjen ett par dager, så blir han nok snill gutt
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2007 23:28
- 17
Alt det som søtgutt skrev er sånn typisk: Alt man ikke kan se, fins ikke. Tror de vet alt. Og det å si at alle som tror på spøkelser og ånder og slikt bør gå til psykolog, er jo helt...
Jeg prøver ikke å overbevise noen om at spøkelser fins, men forstå at noen kan se spøkelser, noen tror ditt, noen tror datt, uten at de er noe gale.
Jeg prøver ikke å overbevise noen om at spøkelser fins, men forstå at noen kan se spøkelser, noen tror ditt, noen tror datt, uten at de er noe gale.
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Aug 2007 15:50
- 17
Ja det er bare til å smile av :mozilla_smile: Hvor uvitende går det ann å bli :mozilla_wink:
Fordi noen lever i uvitenhet.......................ja det er opp til dem eller?
Fordi noen lever i uvitenhet.......................ja det er opp til dem eller?
Antall ord: 30
bjørnekvinnen
Hide post links |