Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Dø under UKO?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
setter man i gang med UKO må man overvinne all frykt og være helt overbevist selv om at man kan gjøre astralreiser. jeg er sikker på at hvis du søker på google og wikipedia finner du noe. bare søk på astral reising eller astral projeksjon.
Antall ord: 49
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jan 2007 12:29
- 17
Re: Dø under UKO?
Sandman skrev: Det er nok mindre sannsylig å dø under en UKO. I så fall må en ha svakt hjerte. Kan bare svare på det jeg personlig har opplevd under trening til UKO. Har hatt noen søvnparalyser i forbindelse med det og det er fælt. Søvnparalyse er å våkne og kikke i taket,men da du skal reis deg opp av senga,oppdager du at du er helt lam i kroppen.
Klarer ikke å bevege en finger. Da er bare å prøve å sovne igjen.
Jeg var ute på den stien hvor jeg prøvde astralreiser for ca ett år siden. Fikk det aldri helt til, viljen ar der ikke. Dette er ca ett og et halvt år siden nå. Men siden dette har det skjedd to ting som nesten er helt like, og den siste skjedde for et par dager siden.
Den første gangen hadde jeg sovnet, og våknet plutselig, jeg kunne ikke bevege meg, men hodet mitt ble tvunget til å se ut i rommet hvor jeg så en skikkelse. Jeg prøvde å si ting som "Kom deg vekk fra meg", det som kom ut var bare mumling. Det neste som skjer da er at øynene mine lukkes og åpnes igjen, og jeg har en nummen følelse i kroppen. Rommet er svær kaldt, enda varmeovnen står på.
Den neste opplevelsen er mer lik den du beskriver. Har nettopp hatt en på skolen som har hatt særemne om slike temaer, så jeg begynte å tenke litt på det igjen. Her om natten så lå jeg å drømte, men hva jeg drømte husker jeg ikke, men det jeg husker er at i drømmen så gjorde jeg meg bevisst på at jeg drømte, da åpnet det jeg TROR var mitt tredje øye seg. Jeg sover med nattlys, men lyset blafret i rommet. Jeg prøvde så å bevege meg, jeg kunne føle og høre at armen min beveget seg opp langs madrassen, men jeg kunne ikke se den. Jeg ble derfor redd og ville bare våkne igjen, jeg kjempet så hardt for å komme "tilbake i kroppen",selvom jeg ikke hadde vært borte. Så våkner jeg og alt er helt fint.
Sovnet så litt senere hvor jeg var på veg inni det igjen, men på merkelig vis så våknet jeg vanlig i stedet for å våkne som lam eller noe.
Har siden dette nesten vært litt redd for å sove, siden jeg må innrømme at jeg har blitt litt skremt, ettersom dette er noe jeg ikke har prøvd på.
Men personen i klassen min, han er veldig inn i dette, å jeg snakket litt med han om det, men han kunne ikke gi meg noen god forklaring på det. Han har selv prøvd en del, og fått det til, han har de første gangane også blitt "holdt igjen", liksom ankrer fra sjelen til kroppen, hvor bakhodet er tyngst, så han har han sine rare opplevelser.
Føler at innlegget her nesten ble på randen til usaklig, men poenget mitt er om det er noen som helst form for å kontrollere slike ting, når de skal skje å ikke. Før jeg legger meg nå om natten, så hvisker jeg meg nesten i søvn og sier til meg selv at jeg ikke skal oppleve noe slikt i natt.
Antall ord: 561
å være eller ikke være, er ikke alltid spørsmålet
Hide post links |
Hva er vitsen med å dra ut av kroppen på den måten?
Får virklig å se hvordan man ser ut hvis man ikke har speil???
Får virklig å se hvordan man ser ut hvis man ikke har speil???
Antall ord: 25
Hide post links |
DET HETER UiO! UNIVERSITET I OSLO ikke uko LOL RAFFEL!!!111
Antall ord: 11
Hide post links |
jeg er såååå enigSol@ngelica skrev:Oslo, et forferdelig sted...
Hide post links |
hva blææ? først majuu så blæææ du er så loka..Sol@ngelica skrev:blæææ
Antall ord: 15
Hide post links |
kode? voff? jeg vil også ha kodeSol@ngelica skrev:Kode: Velg alle
Voff
Antall ord: 13
Hide post links |
oooh takk! nå skjønner jeg! fin blåfarge du valgte btw
Antall ord: 12
Hide post links |
Å takk, det er favoritt fargen min, har den på gardinene også
Hide post links |
Sol@ngelica skrev:Å takk, det er favoritt fargen min, har den på gardinene også
hehe, ikke for å herme ,men min fav farge også:P det var jo derfor jeg nevnte det hehe.
Antall ord: 32
Hide post links |