Hadde du fulgt med i fysikktimene så hadde du vist at det LAR seg gjøre, Det heter Kvantefysikk; overføring av energi mellom ustaile atomer.Skeptikerdama skrev:Visst har jeg opplevd ting jeg ikke kan forklare. Dessuten synes jeg det overnaturlige er spennende og interessant. Men derfra og til å konsentrere energi med bare hendene - det er for dumt.
Hva jeg har opplevd? Vardøger. Folk med underlige evner som definitivt overbeviste meg. Men si meg - hva skal du egentlig med en sånn ball? Hva er nytten av det?
Vil fortsatt hevde at det ikke lar seg gjøre. Og det burde du vite, om du følger med i fysikktimene på skolen.
Du har oppllevd folk med underlige evner, men aviser grunnlaget for evnene deres.
Det å lage en psi-ball er en treningsøvelse for å trene evnen for energikontroll, ellementert for healere, klarsynte, og alle andre med som du selv kaller det "uvanlige evner".
TT. Det er ikke sikkert du har evnen som skal til for å få det til, men det skader ikke å prøve.
Ett lite tips: Prøv å meditere, da er det mye leter å samle energi, Det kan også være at du har en blokkering ett sted.