Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEr du klarsynt så bruk meg gjerne:)

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Lille Du

Innlegg av Lille Du »

Storms;
Er det så viktig at alle må poppe frem og bevise noe da??

Andre gjemmer seg ikke bak et ; "dette er tipping, gjetting og morro" :mozilla_wink:
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lilu
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 05 Sep 2007 12:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski

Innlegg av Lilu »

Godt skrevet storms:) takk..Min datter er født i 2005..
Antall ord: 11
Linn:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

storms skrev:
En kan lese tråder opp og nede om rosing og min og din sin tråd.... som et evig kappløp for en førsteplass?
StormS;)
Evig kappløp for en førsteplass? Skjønner ikke helt hva du mener her...

Rosetråden min var ment som en mulighet for å være grei mot hverandre, rose hverandre og få hverandre til å føle seg godtatt og verdsatt. Med andre ord: gjøre noe positivt for andre på forumet.

Å skrive ørti tråder om ufødte og soon-to-be unnfangede babyer, og mase om når de kommer og hvilket kjønn det blir, synes jeg ikke er å gjøre noe positivt for andre. Tvert imot er det å tulle bort tiden til klarsynte som heller vil hjelpe dem som trenger det. Å sammenligne en trivelig og positiv tråd med sånne mase-tråder synes jeg ikke er helt rett.

Jeg kunne gjerne ha mast på enkelte her om hva han jeg er forelska i heter og om vi kommer til å bli et par osv, men jeg synes det er å kaste bort dyrebar energi... Dessuten er jo litt av spenninga å vente og se.

Det foregår mer rådgivning og spåing enn det som vises her på forumet. Er man seriøs finner man dem som har evner til å hjelpe, og sender en PM...

Men det skal du ha, herr Storms; du er en tålmodig gjetter her på forumet! Hadde det ikke vært for dine "evner" hadde nok ikke disse overivrige foreldrene fått særlig mye respons...
Antall ord: 264
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links