Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerIntervju Med Märtha Louise

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Sol@ngelica skrev:
Hecate skrev:Kan du begrunne hvorfor hun ikke skulle ha peiling?
Hun klarer ikke å forklare ting skikkelig, måten hun gjør det på er keitete og barnslig.
Engler er lysvesner, som hun ser det, full av kjærlighet. Jeg har kanskje vært her inne for lenge, men synes hun burde ha hatt en bedre måte å forklare seg på en et barn.

Og hvorfor har vi plutselig fått vite dette nå?

Jeg føler veldig sterkt at hun plutselig har fått vite dette av noen som ønsker oppmerksomhet og det og tjene en del penger.
Det er vel ikke noe helt nytt. Hun har jo vært interessert i dyrekommunikasjon lenge.
Jeg synes at det er greit at hun forklarer på en barnslig måte. Ellers ville det virke for fjernt og høytsvevende. Hun skal nå ut til hele folket og ikke bare "vårt milø".
Antall ord: 154
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Treo skrev:Jeg så det de viste på dagsrevyen. En ting jeg ikke helt forsto var da hun skulle få journalisten til å forestille seg en ridder komme ridende og så peke på slottet som var der. Hun pekte oppover og det var feil for hun skulle ha pekt på hodet sitt, for det er der englene kommer fra? Betyr det at englene er skapt inni hodet, altså fantasi? Eller på en annen måte? Og hun teologen som var i studio kalte dette for demonspråk, og sa det var en del av en nyreligiøs bevegelse som kom fra USA? Hørtes mer ut som eventyrfortelling for meg. Forsto ganske lite av dette, men det var jo litt morsomt å se på.
Nei, ikke noe av dette henger på greip.
Det er jo bare tull det hun klarer å lire ut av seg.
Og jeg tror på mye som er skrevet her på para, mye som ihvertfall er skrevet av hecate.
Hecate har jeg stor tro på.
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Å? Hva har jeg skrevet nå da?
Antall ord: 6
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Hecate skrev:Å? Hva har jeg skrevet nå da?
Du skriver ihvertfall veldig mye troverdig, selv om jeg aldri svarer på det er det fordi jeg ikke har så mye kunnskaper innen dette området enda, men mer enn Märtha tydeligvis.
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Åh, da var det ikke bare suck up da. Blir jo litt usikker når en ser den katta di ;)
Jeg skriver ihvertfall det jeg mener er riktig utifra mitt ståsted i livet, om det er sant eller troverdig måste foglarna väta, men takk skal du ha. :)
Antall ord: 50
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Hecate skrev:Åh, da var det ikke bare suck up da. Blir jo litt usikker når en ser den katta di ;)
Jeg skriver ihvertfall det jeg mener er riktig utifra mitt ståsted i livet, om det er sant eller troverdig måste foglarna väta, men takk skal du ha. :)
Nope det er ikke noen suck up, selv om jeg skjønner at det kan virke sånn da :D

Men er nok mange flere med meg som er enig.
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Var det ingen av dere da som la merke til at hun var nervøs også?
Man trenger ikke være synsk nødvendighvis for å se det...
Hvis man bare legger merke til hvordan et menneske uttaler seg og noen ganger kan miste tråden i sin egen uttalelse fordi denne er nervøs og fordi denne er uvant med å forklare seg personlig om et ståsted på et tema som fortsatt er "tabu" i enkelte type lag i samfunnet....

og hvis noen påstår at hun forklarte seg på en abstrakt og vanskelig måte.. da flirer jeg.. for hun beskrev mye ganske enkelt..

Og hun hadde et poeng.. hun har friheten til å være den hun er og alle er bundet av roller i livet som noen må frigjøre seg av hvis de forstår og tar fatt på den jobben, slik jeg forsto henne..

hva gjenstår for meg er å svelge helt.. prissummen for skoleringen som virker egentlig litt psykoterapi i en åndelig vri... og denne skolerigen går ikke over så mange dager iløpet av ett år... likevel så skal det punges ut for mange tusener.

Ok.. folk står fritt til å bruke pengene som de vil og vi snakker om et marked som ikke er regulert av staten rett og slett og da er det jo fritt fram for mer eller mindre ideologiske eller kapitalistiske krefter som sier de er "åndelige".

Vi tillater mye rart... så jeg forstår heller ikke hvorfor det er så hardt å svelge at en av kongefamilien slår seg på bølgen.. er ikke bølgen forutsagt også? Den gjelder vel da isåfall alle folk uansett klasse, sosial tilhørighet osv?

fordel kan være: større aksept og rom for åndelige raringer, negativt.. fritt fram for kapitalismen som ikler seg en åndelig maske og glemmer karma... dette slår jo tilbake likevel så.. enhver legger sitt rede tross alt.

jeg har liksom enda ikke dannet meg en fullendt formening om dette, men det er en grunn til det: kompleksiteten og gjenkjennelse, ikke minst sunn fornuft og ideologi kntra kjenneskap til de kapitalistiske driftene i verden.

Halleluja... LIVET ER HERLIG (jeg mener det) :D
Antall ord: 367
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ja ja, tro hva dere vil.

Men jeg vet hvor det vil føre, så jeg skjønner at det ikke er noen synske på para for øyeblikket!!
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Innlegg av Vilma »

Jeg så deler av intervjuet nå, og jeg synes faktisk det hun sa var veldig fornuftig. Nå har jeg vært på "hennes side" hele tiden, hvis man skal si det på den måten. Å se dette styrket bare min oppfatning av at dette er et fornuftig menneske, uten noen baktanker på å suge ut penger av folk. Den diskusjonen orker jeg ikke delta i engang til nå :roll:
Og det at hun var nervøs, ja hvem ville ikke vært det i hennes situasjon. Hun er bare et menneske hun og.

Og som snuppedilla sa, jeg er helt enig i at hun forklarte seg på en veldig fin og enkel måte.



til Märtha---> =D>
Antall ord: 115
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Sol@ngelica skrev:Ja ja, tro hva dere vil.

Men jeg vet hvor det vil føre, så jeg skjønner at det ikke er noen synske på para for øyeblikket!!
WATH??? er det ingen synske på para???

he he.. kanskje noen tier om hvor de ser dette vil føre frem fordi de ikke ser noen vits i å diskutere om noe som likevel går den veien??

Men hey.. jeg er ikke synsk.. eller er jeg det...?
Antall ord: 78
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Øhhhh...hva er synsk igjen??

Tiden får vise hva hun kan stå inne for. Jeg tror ikke hun ville ha stått frem dersom hun ikke var sikker på at hun hadde noe å tilby. Bare tenk hvilke konsekvenser det evt. ville innebære for henne og familien.

Og det var for pokker ikke rart at hun var nervøs. Jeg tror ikke det hadde så mye med at hun ikke vet hva hun snakker om, men mer hvordan hun skulle legge dette frem på en fornuftig måte så hun ikke skulle høres helt gal ut. Samtidig at hun måtte vokte seg vel for å ikke si noe som kunne brukes negativt mot henne og evt. familien.
Antall ord: 119
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

La du merke til hecate og dere andre.. at hun faktisk "skydde" ordet synsk og slo bein under englebildet media tegne av hennes egentlig syn på hva engler er?

så var den veldig morsom den tilslutt.. at selv om Hegnar ikke trodde på englene, så trodde de på han :lol:
Antall ord: 49
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Ja, jeg synes hun taklet den bra. Hun var ydmyk og ærlig. Og selv om sunshine her ikke er enig med meg, så synes jeg hun virket genuin og engasjert.

Det var godt sagt om Hegnar, men jeg vet ikke hvor lurt det var å si at hun ikke tok ham seriøst. Selvsagt var det sikkert godt å slå tilbake, men hun må regne med å få høre det etterpå.
Antall ord: 69
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

snuppedilla skrev:
Sol@ngelica skrev:Ja ja, tro hva dere vil.

Men jeg vet hvor det vil føre, så jeg skjønner at det ikke er noen synske på para for øyeblikket!!
WATH??? er det ingen synske på para???

he he.. kanskje noen tier om hvor de ser dette vil føre frem fordi de ikke ser noen vits i å diskutere om noe som likevel går den veien??

Men hey.. jeg er ikke synsk.. eller er jeg det...?
Nei, du er nok ikke det...
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

jeeze.. alle må tåle som vil slenge med leppa... :mozilla_tongue:
Antall ord: 10
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links