Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
madjava skrev:Seriøst! Beste måten å oppnå større fart enn lysets er å bruke eit romskip med sugemotor i staden for skyvemotor. Da kan menneska festast i strikk bak romskipet slik at strikken er maksimalt spent opp idet romskipet suger seg opp i lysets hastighet i verdensrommets vakum. Meiner desse motorane heiter vakum-motor. Da vil menneska verte slynga opp i ein enda større hastighet bare dei bommer på romskipet.
JA !
Og siden man da får en hastighet som er større enn lyset, vil man faktisk gå bakover i tid.
Dertil kommer at rommet er krummet - med andre ord, kommer man seg langt nok, og i tillegg bakover i tid, går man i sirkel, og tar igjen seg selv der man henger i strikken, før man får opp farten...
Og når da doppler effekten slår til, fordi man møter seg selv, - så vil dette bli som et ekko, og man ser flere og flere av seg selv...
jo lenger man kommer - jo flere blir det.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
madjava skrev:Seriøst! Beste måten å oppnå større fart enn lysets er å bruke eit romskip med sugemotor i staden for skyvemotor. Da kan menneska festast i strikk bak romskipet slik at strikken er maksimalt spent opp idet romskipet suger seg opp i lysets hastighet i verdensrommets vakum. Meiner desse motorane heiter vakum-motor. Da vil menneska verte slynga opp i ein enda større hastighet bare dei bommer på romskipet.
JA !
Og siden man da får en hastighet som er større enn lyset, vil man faktisk gå bakover i tid.
Dertil kommer at rommet er krummet - med andre ord, kommer man seg langt nok, og i tillegg bakover i tid, går man i sirkel, og tar igjen seg selv der man henger i strikken, før man får opp farten...
Og når da doppler effekten slår til, fordi man møter seg selv, - så vil dette bli som et ekko, og man ser flere og flere av seg selv...
DET er måten å befolke universet, ja !
spennende ! ;-)
Asbjørn
Jeg vet andre måter å befolke universet på også. heh he
JA !
spennende ! ;-)
Asbjørn
Så hvis man henger i strikken kan man møte seg selv i døra? Opptil flere ganger på rad? Huff, hørtes slitsomt ut...
Antall ord: 213
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
JA !
spennende ! ;-)
Asbjørn
Jeg og ! Det tar endel mer tid, men er mye kjekkere !
JA !
spennende ! ;-)
Asbjørn
Jeg og ! Det tar endel mer tid, men er mye kjekkere !
Hva hvis man slår sammen begge måtene?
Hvilke uante muligheter...
Antall ord: 227
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
skeptikeren skrev:Bare og kanalisere noen jenter det Asbjørn, sant ja
Nei, de jentene i kanalene er ikke så intresannt, jeg tenkte på samarbeide, ikke monoarbeide.
De kanalene som er nå , er vel TV3 eller var det tv1000 ?
De uten sladd altså ?
nei, da foretrekker jeg the real thing in natura... hehe
skeptikeren skrev:Bare og kanalisere noen jenter det Asbjørn, sant ja
Nei, de jentene i kanalene er ikke så intresannt, jeg tenkte på samarbeide, ikke monoarbeide.
De kanalene som er nå , er vel TV3 eller var det tv1000 ?
De uten sladd altså ?
nei, da foretrekker jeg the real thing in natura... hehe
Et lite, men ikke fullgodt alternativ til vektløshet kan jo være "Love swing"
Husk bare å treffe bjelkene når den skal skrues fast. hehe.
En vanlig 80*160 plate tåler vanligvis ikke denne gravitasjonen.
Øh. Ikke spør meg hvordan jeg lærte akkurat dette.
freespirit skrev:hvorfor vil vi ha større fart enn lysets hastighet? hva overser jeg?
Mennesket vil jo gjerne overgå alt...
ja, å se hvor det har ført oss..
Tja...alt er ikkje på plass enda...men menneskeheten kan forsatt lykkast...bare det vert ei ordning på brødristeren...at den funker betre enn dagens utgaver...så ordner alt det andre seg og...passe svidd brød og cirkus til folket...
jaa.. Du sier noe..
hmmm...byrja å tvile...på at passe svidd brød er oppnåeleg...men cirkus er det jaffal nok av...og det er nok det viktigaste
Antall ord: 108
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
det er ikke noe med det men et fly har en "atmosfære" som står rolig på en måte, den følger flyet så hvis du kaster en ball rett opp går den ikke bakover i flyet også detter ned den følger atmosfæren akkurat som med jorda. Jorda snurrer rundt mens atmosfæren følger etter
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her