Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerYess! fant kraftdyra mine :)

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Innlegg av keke »

søtt med ironi og missforståelser.
Fint for deg at du har funnet kraftdyrene dine, måtte de hjelpe deg på din vei.. Du skjønner sikkert mer av deg selv nå? eller du blir mer bevisst over din måte å håntere situasjoner og møter med andre mennesker...? Be om hjelp og du vil få det.

kaja stiller en del gode spørsmål, stille spørsmål er en veldig bra ting, blir aldri nok av de..

Jeg "fant" kraftdyret mitt uten å lete. og det var en sjokkbølge i livet mitt forøvrig.. da jeg til dels fornekta deler av alt'et.. var inne på noe åndelig men jeg begrensa det med mine inngrodde tankemønster og fordommer..

"Mitt dyr? Vi har to katter!! Nei du, jeg har ikke tro på noe kraftdyr, hvis du leser litt av det jeg har skrevet ang min måte å se virkeligheten på så er dyrene egentlig bare en slags produsert kollektiv virkelighet i likhet med alt annet vi opplever i denne "dimensjonen" (hvis man vil kalle det det)." ---- litt selvmotsigende? er ikke alt produsert kollektiv virkelighet. med andre ord, alt Er. ikke noe ekskludert. DU er jo FireSpirit, du er Gud, meg, alt som har vært og kommer til å være er Her og nå, men okei vi bor i en relativ verden i en kropp som setter begrensninger for hva er og ikke... men du vet jo at vi også er fra det absolutte- ett med Gud vi er alle ett.

Er på fisketur her, ta det ikke opp ille, for jeg liker deg virkelig.

Dr.doktor.. du er morsom :mozilla_cool:
Antall ord: 276
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

omg folkens..
med alt unyttig dere alle har i hode så skal dere klage over at en annen person er glad over å få vite noe som dere ser som unyttig...

ingen i denne verden har berre informasjon som er nyttig i hode.. dere alle har så mye unyttig informasjon som berre dukker opp. som dere leser å lærer..

alle er slikt. se nå til å være glad for hans vegne. om han ville vite dette. så burde dere være glad for at han fekk vite det. ikke setet spørsmål om hvor viktigt det er å faktisk vite det.

å vite om kraft dyret så kan man faktisk i lik linje lese som at du leser om stjernetegne ditt lese om deg selv.

hvor nyttig er stjernetegn?
det er egentlig berre eit tegn. men mange bruker det for å definere en selv.
fordi man sier det har noe med personligheten å gjøre. dette har faktisk kraftdyrene også.
så stjerne tegn er noe unyttig. egentlig. i bunn og grunn så er det det.

nå er kraft dyr i samme linje som stjernetegn. indianere brukte kraft dyr og astronomer sterjetegn i eldre dager. i dag er det definert hvilket stjernetegn du er pågrunn av din bursdag. men hvordan finne kraft dyret ditt gjør du berre på en mer åndelig måte.

mange ådelige menesker drar kraft fra kraft dyret sitt også under seanser. man får "låne" energien til kraf dyret. så hva er mer nyttig? stjernetegn eller kraftdyr?

barre fordi at stjernetegn er enklere å finne ut dere, så betyr ikke det at det er mer nyttig.
Antall ord: 267
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
puma/f

Innlegg av puma/f »

Dr. Doktor skrev:Jeg lette jævlig lenge etter mine kraftdyr også. Høyt og lavt. Ute og inne. Men så en dag åpnet jeg klesskapet for å finne noe å ha på meg, og der var de faen meg.
la meg gjette EI LØVE!!!

puma /f som har lest litt mye narnia for småtråkket i det siste
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 424
Startet: 09 Nov 2006 18:06
17

Innlegg av Tom_34 »

Er ikke meningen å rakke ned på noen fra min side, jeg har bare veldig vondt for å se hvorfor noen skulle få tildelt "kraftdyr". Dette er som med så mye annet...hvem tildeler disse hjelperne, kraftdyrene, evnene som noen har "fått"?? Ikke mange her som tror på en Gud som gjør sånt føler jeg...mange snakker om saker/ting/evner man "får" fra hvem er disse gitt??

Og hvorfor ha et kraftdyr å ta energi/kraft fra hvis alt består av energier? Er det ikke da mer logisk å ta dette rett fra "altet"??
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Tom_34 skrev:Er ikke meningen å rakke ned på noen fra min side, jeg har bare veldig vondt for å se hvorfor noen skulle få tildelt "kraftdyr". Dette er som med så mye annet...hvem tildeler disse hjelperne, kraftdyrene, evnene som noen har "fått"?? Ikke mange her som tror på en Gud som gjør sånt føler jeg...mange snakker om saker/ting/evner man "får" fra hvem er disse gitt??

Og hvorfor ha et kraftdyr å ta energi/kraft fra hvis alt består av energier? Er det ikke da mer logisk å ta dette rett fra "altet"??
det er mer eit tros spørsmål..
akkuratt som at alle medium vet det eksisterer gjenferd. men det betyr ikke at resten tror på det.
åndlige hjelpere blir omtalt i alle relgioner men med forkjelige navn.
indianere tror på kraft dyr. det har di gjort fra begynelsen av.

gå ut i skogen for å "finne" seg selv.
di kunne se 100 vis av dyre arter på veien. men når di fant sitt kraft dyr så viste di det.
di berre viste at det var sitt kraft dyr.
hvem er det som tildeler deg stjernetegn da?
det sies man blir født på det tidspunkte man er ment å bli født. ergo det var meningen at foreldrene dine skulle (for å si det skarpt) *** da du ble omfanget.
men tror du på det? om ikke så nytter det lite å prøve og forstå eller forestille seg det en gang.

akkuratt som at kristne tror på bibelen å det som står der. uten at det er noen bevis for at noe som er skrevet der er sant. så tror di på det likavell. mange vil dø for den boka. tro er en kraftig sak.
Antall ord: 292
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 424
Startet: 09 Nov 2006 18:06
17

Innlegg av Tom_34 »

Ingen tildeler noen noe stjernetegn...stjernetegnene er der fordi man i tidligere tider så formasjoner på himmelen man syntes man dro kjensel på, disse ble etterhvert knyttet opp til forskjellige årstider osv.

Innen seriøs astrologi så er det jo heller ikke stjernetegnet som betyr noe, men planeters og stjernes posisjon på fødselstidspunktet hvis jeg ikke har misforstått.
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

Tom_34 skrev:Ingen tildeler noen noe stjernetegn...stjernetegnene er der fordi man i tidligere tider så formasjoner på himmelen man syntes man dro kjensel på, disse ble etterhvert knyttet opp til forskjellige årstider osv.

Innen seriøs astrologi så er det jo heller ikke stjernetegnet som betyr noe, men planeters og stjernes posisjon på fødselstidspunktet hvis jeg ikke har misforstått.
agree..
men stjernetegne sier noe om din personlighet.
mange kan møte en person og om man da har lest mye om di forkjelige stjernetegnene så kan man si uten å kjenne personen orntlig hvordan den personen er.
der som over alt er det avik.
du kan gjøre det samme med kraft dyr. det sier litt om hvordan du er.
da eg fekk vite mitt å leste om det så kan eg ikke si eg fant noen feil.

volverine er min. (husker ikke det norske navne)
da eg leste om det fant eg ikke noe som ikke stemte med meg.
du blir påvirket av den akkuratt som med stjernene.
så unyttig er det ikke å vite om det.
at du blir tildelt det. nja.. man trenger ikke tro at det er ein gud som styrer alt for å tro at man blir til delt det.
eg tror personlig på at det eksisterer noe høyere.. men ikke noe som er omtalt i dagens regioner. fordi at hva som blir representert i dag er en oppmerksomhets kamp og meninger som personer har hatt som har laget regionene.
Antall ord: 247
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Dj_Devil skrev:
Tom_34 skrev:Ingen tildeler noen noe stjernetegn...stjernetegnene er der fordi man i tidligere tider så formasjoner på himmelen man syntes man dro kjensel på, disse ble etterhvert knyttet opp til forskjellige årstider osv.

Innen seriøs astrologi så er det jo heller ikke stjernetegnet som betyr noe, men planeters og stjernes posisjon på fødselstidspunktet hvis jeg ikke har misforstått.
agree..
men stjernetegne sier noe om din personlighet.
mange kan møte en person og om man da har lest mye om di forkjelige stjernetegnene så kan man si uten å kjenne personen orntlig hvordan den personen er.
der som over alt er det avik.
du kan gjøre det samme med kraft dyr. det sier litt om hvordan du er.
da eg fekk vite mitt å leste om det så kan eg ikke si eg fant noen feil.

volverine er min. (husker ikke det norske navne)
da eg leste om det fant eg ikke noe som ikke stemte med meg.
du blir påvirket av den akkuratt som med stjernene.
så unyttig er det ikke å vite om det.
at du blir tildelt det. nja.. man trenger ikke tro at det er ein gud som styrer alt for å tro at man blir til delt det.
eg tror personlig på at det eksisterer noe høyere.. men ikke noe som er omtalt i dagens regioner. fordi at hva som blir representert i dag er en oppmerksomhets kamp og meninger som personer har hatt som har laget regionene.
du kan møte folk som avviker strektfra hovedtegnet til de som passer fint inn i mange av trekkene hehe..

Volverine er ulv hvis jeg ikke tar feil
Antall ord: 278
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Når vi skriver noe så er det med vår egen tankegang og våre
egne illusjoner. De som leser tolker det ut fra sitt ståsted.

Når jeg da stiller noen spørsmål er det ut fra hva jeg erfarer
er viktig. Jeg har aldri ment å si og heller ikke skrevet at dette
med kraftdyr er tull.

om FreeSpirit vil vite dette bare for gøy, noe som er sannsynlig
siden h?n ikke selv finner frem til hvem det er akkurat nå, så er
det selvsagt helt greit.

Men siden jeg jobber med det å hjelpe mennesker til å finne sine egne
svar til daglig så blir det naturlig for meg å spørre om ting som kan
så ett frø til ettertanke, ikke bare for h?n,men for fler som leser her inne.

Om noen leser dette som negativt så er det også helt greit, da har jeg
truffet noe i dem som trigger og det er flott. Triggere lager ekspansjon :mozilla_wink:
Antall ord: 167
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 424
Startet: 09 Nov 2006 18:06
17

Innlegg av Tom_34 »

kaja43 skrev:Når vi skriver noe så er det med vår egen tankegang og våre
egne illusjoner. De som leser tolker det ut fra sitt ståsted.

Når jeg da stiller noen spørsmål er det ut fra hva jeg erfarer
er viktig
. Jeg har aldri ment å si og heller ikke skrevet at dette
med kraftdyr er tull.

om FreeSpirit vil vite dette bare for gøy, noe som er sannsynlig
siden h?n ikke selv finner frem til hvem det er akkurat nå, så er
det selvsagt helt greit.

Men siden jeg jobber med det å hjelpe mennesker til å finne sine egne
svar til daglig så blir det naturlig for meg å spørre om ting som kan
så ett frø til ettertanke, ikke bare for h?n,men for fler som leser her inne.


Om noen leser dette som negativt så er det også helt greit, da har jeg
truffet noe i dem som trigger og det er flott
. Triggere lager ekspansjon :mozilla_wink:
Du har veldig rett i dette... :-)
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Så... jeg velger meg et neshorn som kraftdyr.. ikke en ulv, en gaupe eller bjørn som er så vanlig... hvorfor ikke en skogsmus..mange fine egenskaper der også... det er opptil meg.. forsto jeg deg rett da Kaja43?
Antall ord: 39
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av kaja43 »

Hehe...snuppedilla :D

Om du skogmusa har noen egenskaper du ønsker å jobbe
med å integrere i deg akkurat nå så kan du helt sikkert bruke
den.
Ta deg en trommereise og få den til å spise deg så er det i boks :mozilla_wink:
Antall ord: 41
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

kaja43 skrev:Hehe...snuppedilla :D

Om du skogmusa har noen egenskaper du ønsker å jobbe
med å integrere i deg akkurat nå så kan du helt sikkert bruke
den.
Ta deg en trommereise og få den til å spise deg så er det i boks :mozilla_wink:
neeeiii.. ingen spising... Gruppeklem heller da!!!
Vel så det er sagt... en dame kikka litt på dette i sommer, sånn kort titt, hun mente at jeg hadde en hel skare, men delfinen var mest fremtredende. Jeg tok det som en morsom informasjon sett fra hennes side og hellet til skaren.. alle dyr har jo egenskaper og vi mennesker har også mange egenskaper, som kan representere ulike dyr, i perioder kan egenskaper tilsvarende et spesielt dyr være fremtredende også.

det man kanskje ikke bør gjøre for mye er å overlate en slik innsikt totalt til hva andre tror og mener.. alle har vel en vismann i seg vel? og denne vet jo best akkurat for deg selv. så kan samhandling med andres vismenn brukes ilag med din egen, om både deg og andre.

akkurat nå tror jeg jeg har en modig tiger.. for jeg har en tendens til å snakke rett fra levra for tiden hehe.. mens jeg prøver å liksom ikke gå helt over streken hehe... :mozilla_tongue:
Antall ord: 212
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tom_34
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 424
Startet: 09 Nov 2006 18:06
17

Innlegg av Tom_34 »

snuppedilla skrev:
kaja43 skrev:Hehe...snuppedilla :D

Om du skogmusa har noen egenskaper du ønsker å jobbe
med å integrere i deg akkurat nå så kan du helt sikkert bruke
den.
Ta deg en trommereise og få den til å spise deg så er det i boks :mozilla_wink:
neeeiii.. ingen spising... Gruppeklem heller da!!!
Vel så det er sagt... en dame kikka litt på dette i sommer, sånn kort titt, hun mente at jeg hadde en hel skare, men delfinen var mest fremtredende. Jeg tok det som en morsom informasjon sett fra hennes side og hellet til skaren.. alle dyr har jo egenskaper og vi mennesker har også mange egenskaper, som kan representere ulike dyr, i perioder kan egenskaper tilsvarende et spesielt dyr være fremtredende også.

det man kanskje ikke bør gjøre for mye er å overlate en slik innsikt totalt til hva andre tror og mener.. alle har vel en vismann i seg vel? og denne vet jo best akkurat for deg selv. så kan samhandling med andres vismenn brukes ilag med din egen, om både deg og andre.

akkurat nå tror jeg jeg har en modig tiger.. for jeg har en tendens til å snakke rett fra levra for tiden hehe.. mens jeg prøver å liksom ikke gå helt over streken hehe... :mozilla_tongue:
=D> =D> =D>
Antall ord: 214

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FireSpirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 24 Jun 2007 15:19
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av FireSpirit »

Litt sent innlegg...

Men noen snakket om stjernetegn? Jeg er mere skeptisk til de ettersom de har en linje til når du er født! kraftdyr er mere personlig!

Jeg tror forresten ikke at skjebnen finnes... Liker ikke tanken på at jeg ikke har kontroll over livet mitt (The matrix film nr 1)
Antall ord: 54
Mister du alt Er det likevell langt til du ikke har noe.
Mister du troen er alt tapt
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Is that guy with the scythe a friend of you?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links