Nei det kan hende det. Jeg bare tror at hvis det er en negativ/ond energi så ville vel de fleste ha merket at det var "noe" der. Kulde, gysninger, mister energi osv. Er det en "vennligsinnet" energi så har man det vel bare godt rundt seg. Hvis du skjønner hva jeg mener.Katja skrev:Tjohei - ikke alle mennesker på denne jord merker ubehag når vi har energier rundt oss, ikke alle merker det.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Noen merkelige ting. Noen som kan ta en titt?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2006 12:59
- 18
Antall ord: 76
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam
Terron sin Madam
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Tjohei skrev:
Nei det kan hende det. Jeg bare tror at hvis det er en negativ/ond energi så ville vel de fleste ha merket at det var "noe" der. Kulde, gysninger, mister energi osv. Er det en "vennligsinnet" energi så har man det vel bare godt rundt seg. Hvis du skjønner hva jeg mener.
Jeg er ikke helt enig med deg.
(*blander seg inn*)
Det kan være ubehagelig selv om det ikke er negativt.
Fordi det som er ukjent vil for noen virke skremmende uansett...
Mvh Lilja
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2006 12:59
- 18
Ja det er klart at det kan virke skremmende og ubehagelig for noen. Men dette gikk ut på at de ikke hadde merket/kjent noe i huset. Så da kan det være at de bare har det godt der. Katja skrev om at ikke alle merker energier rundt seg.Lilja skrev:Tjohei skrev:
Nei det kan hende det. Jeg bare tror at hvis det er en negativ/ond energi så ville vel de fleste ha merket at det var "noe" der. Kulde, gysninger, mister energi osv. Er det en "vennligsinnet" energi så har man det vel bare godt rundt seg. Hvis du skjønner hva jeg mener.
Jeg er ikke helt enig med deg.
(*blander seg inn*)
Det kan være ubehagelig selv om det ikke er negativt.
Fordi det som er ukjent vil for noen virke skremmende uansett...
Mvh Lilja
Antall ord: 142
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam
Terron sin Madam
Hide post links |
Er det noen som har vært på den bingoen i Hokksund? Åndenes Makt hadde en sending der, de skulle visstnok ha fått de over til den andre verden. Men, da vi hadde prosjekt var det noen som opplevde en ubehagelig hendelse. Inne på guttedoen. Så Åndenes Makt har slurvet litt her :mozilla_surprised:
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Jeg har vært på bingoen i Hokksund, og merket veldig dårlige energier...vanskelig å sette fingeren på det, men det kjentes akkurat som om stedet var fylt opp med gamle damer og trygdesnyltere. Jeg kunne også kjenne en merkelig sterk eim av sigaretter og Old Spice. Det er ett eller annet som foregår der, det er helt sikkert.MoonLightShadow skrev:Er det noen som har vært på den bingoen i Hokksund? Åndenes Makt hadde en sending der, de skulle visstnok ha fått de over til den andre verden. Men, da vi hadde prosjekt var det noen som opplevde en ubehagelig hendelse. Inne på guttedoen. Så Åndenes Makt har slurvet litt her :mozilla_surprised:
Antall ord: 117
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
Hvem var det som var med og renset bingoen for ÅM da?Kimbara skrev:Jeg har vært på bingoen i Hokksund, og merket veldig dårlige energier...vanskelig å sette fingeren på det, men det kjentes akkurat som om stedet var fylt opp med gamle damer og trygdesnyltere. Jeg kunne også kjenne en merkelig sterk eim av sigaretter og Old Spice. Det er ett eller annet som foregår der, det er helt sikkert.MoonLightShadow skrev:Er det noen som har vært på den bingoen i Hokksund? Åndenes Makt hadde en sending der, de skulle visstnok ha fått de over til den andre verden. Men, da vi hadde prosjekt var det noen som opplevde en ubehagelig hendelse. Inne på guttedoen. Så Åndenes Makt har slurvet litt her :mozilla_surprised:
Kjekt å vite...
Lille Du
Antall ord: 135
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Nov 2006 15:31
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: moss
Jeg har vært på bingoen i Hokksund, og merket veldig dårlige energier...vanskelig å sette fingeren på det, men det kjentes akkurat som om stedet var fylt opp med gamle damer og trygdesnyltere. Jeg kunne også kjenne en merkelig sterk eim av sigaretter og Old Spice. Det er ett eller annet som foregår der, det er helt sikkert.[/quote]
Antall ord: 61
Hide post links |
viss faren din har fisket hele dagen, så kansje han var litt trøtt og bare innbilte seg at noen blafret med gardinen.
kan kansje bare vere trekk...
kan kansje bare vere trekk...
Antall ord: 28
Hide post links |