Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerfinne min hjelper.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Linnii
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 11 Aug 2007 17:21
17

Innlegg av Linnii »

Hei.. : :mozilla_tongue:
Tror pendel er sånn at du har en tråd, så setter du en ring på der, og holder tråden helt rolig. Så må du spørre om et ja eller nei spørsmål, og hvis den snurrer betyr det ja og hvis den går fram og tilbake betyr det nei eller omvendt... Uten at jeg er helt sikker... :D
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Murva
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 09 Aug 2007 12:59
17

Innlegg av Murva »

vegard89 skrev:hey=) hva er en pendel?? er det farlig og bruke dette? Hvor mye koster en pendel ca?
Hei :)
Pendelen jeg kjøpte var en lenke med bergkrystallstein hengende nederst - den kosta 98,-.
Om du holder den i hånda og spør om et ja eller nei, så vil disse tegnene være helt unike for deg. Dvs. mitt ja er en sirkel mot klokka. Et ja for min kusine er en sirkel med klokka. Hennes nei er vannrett, mens mitt nei er loddrett og litt på skrå. Så dine ja og nei kan godt være fullstendig motsatt av mine tegn.
Det er ikke farlig å bruke pendelen i seg selv, men man må bare ta svarene den gir med en klype salt - ikke alltid den svarer deg rett ;)
Antall ord: 131
You are never alone..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
murmel
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 436
Startet: 20 Nov 2006 15:31
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: moss

Innlegg av murmel »

ja hos meg er fram og tilbake rett frem, nei, til siden, vet ikke eller vil ikke svare er i ring. forskjellig hos alle.så lurt å finne ut før man stiller spørsmål!
Antall ord: 35
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
vegard89
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 09 Aug 2007 22:51
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: '

Innlegg av vegard89 »

:) takk for svarene :mozilla_smile: håper jeg får noe ut av det da :D er ganske inressert i dette med ånder,hjelpere osv.. :mozilla_smile:
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
vegard89
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 09 Aug 2007 22:51
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: '

Innlegg av vegard89 »

hey=) jeg vil gjere få kontekt med hjelperen min...hva er automatskrift??? en venninde av meg snakker med hjelperen sin ved hjelp av pendel, og når hun skal få kontakt spørr hun " ken jeg få snakke med hjelperen min i 6 deminsjon" hva betyr 6 deminsjon?? hun har prøvd å forklare det,men jeg fatter ingenting..hun sa at det er i det nivået hun er i, altså 6 deminsjon..må man først hvite hilken deminsjon man er i for å kunne få kontakt med hjelperen sin??håper på svar, for dette forstår jeg ikke=S...hehe!


panda beijb=)
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Murva
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 09 Aug 2007 12:59
17

Innlegg av Murva »

vegard89 skrev:hey=) jeg vil gjere få kontekt med hjelperen min...hva er automatskrift??? en venninde av meg snakker med hjelperen sin ved hjelp av pendel, og når hun skal få kontakt spørr hun " ken jeg få snakke med hjelperen min i 6 deminsjon" hva betyr 6 deminsjon?? hun har prøvd å forklare det,men jeg fatter ingenting..hun sa at det er i det nivået hun er i, altså 6 deminsjon..må man først hvite hilken deminsjon man er i for å kunne få kontakt med hjelperen sin??håper på svar, for dette forstår jeg ikke=S...hehe!


panda beijb=)
Automatskrift kan være i flere former - du velger formen selv. Men jeg bruker en selvlaget sirkel med alle bokstaver fra A til Z, samt Yes, No, ?, !, - og +. Når du holder pendelen i midten av sirkelen og har kontakt med en ånd, styrer ånden pendelen rundt til de respektive bokstavene.

6.dimensjon er bare dimensjonen alle ånder befinner seg i, dvs den dimensjonen som er i himmelen. Vi på Jorda er i 3.dimensjon, så det er stor forskjell. Men åndene har ikke lov til å si noe mer om 6.dimensjonen, så da må du finne ut av den dimensjonen når du er blitt en ånd selv ;)
Men når jeg spør om kontakt med Hovedhjelperen min nevner jeg ikke hvilken dimensjon jeg vil snakke med henne i.. det er ikke nødvendig. De bor jo i 6.dimensjon, så da er det ingen annen måte å snakke med dem på :)
Antall ord: 260
You are never alone..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
vegard89
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 09 Aug 2007 22:51
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: '

Innlegg av vegard89 »

Tusen takk for svarene :D
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Maa22
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 02 Jun 2007 18:16
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Maa22 »

Murva skrev:
KristineH skrev:Jeg tror nok hjelperen er fra den andre siden på en måte. Ikke fra vår verden, som vi kjenner den. Og tror du kan bruke pendel;) Hvis den blir trekt oppover eller noe, så er det muligens en hjelper der. :)
Hjelpere har levd på Jorda vår de også. Det har hvertfall alle mine 5 hjelpere gjort!
Wow.. utrolig at du har 5 hjelpere.. hvordan fant du ut det?`??? nå har jeg veldig lyst til å finne mine hjelpere. ;)
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
vestlandsjente23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 18 Feb 2007 22:55
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes

Innlegg av vestlandsjente23 »

Jeg prøvde det der med tråden å ringen jeg og spurte om jeg hadde en hjelper og da snurra den rundt enda jeg holdt tråden helt i ro, betyr det ja?
Antall ord: 33
Hilsen vestlandsjente23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
tessy68
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 18 Aug 2007 15:24
17

Innlegg av tessy68 »

vestlandsjente23 skrev:Jeg prøvde det der med tråden å ringen jeg og spurte om jeg hadde en hjelper og da snurra den rundt enda jeg holdt tråden helt i ro, betyr det ja?
Når du jobber med pendel må du begynne med å be pendelen vise deg tegnet for ja, så nei og så kanskje eller vet ikke. At den går rundt kan være ditt tegn for ja ,nei for en annen. Jeg tror Asbjørn vet litt om dette. :) Lykke til!
Antall ord: 86
tessy68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
sahre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 67
Startet: 30 Jun 2007 22:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Her og nå!

Innlegg av sahre »

hey=) hva er en pendel?? er det farlig og bruke dette? Hvor mye koster en pendel ca?
Det eneste farlige jeg ser for meg at kan skje med den er at den begynner å dingle i alle retninger og slå deg i øyet eller noe. Svært lite sannsynlig. Jeg er skeptisk til bruk av pendel fordi at man ubevisst beveger denne selv. Når man er så fokusert og forventningsfull på at denne skal begynne å svinge begynner bittesmå muskelreflekser i fingeren å jobbe. Resultatet er at pendelen svinger - tilsynelatende av seg selv.

Hvis man må kjøpe alle mulige slags greier for å komme i kontakt med hjelpere, så er de ikke akkurat så veldig tilgjengelige. Husk på at alskens pendler, brett og andre "hjelpemidler" godt kan være funnet på for lenge siden slik at noen kunne tjene penger på det. Men det er nå hva jeg tror.

For meg fungerer det helt fint å rett og slett spørre. Det trengs ikke mer hokus-pokus enn det. Jeg snakker med dem ofte. Bare sett deg rolig ned, slapp helt av og spør pent om hva enn du lurer på. Plutselig kan du se dem, og snakke med dem.
Antall ord: 198
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
robi-wan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 22 Aug 2007 23:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Gressvik

Innlegg av robi-wan »

sahre skrev: Bare sett deg rolig ned, slapp helt av og spør pent om hva enn du lurer på. Plutselig kan du se dem, og snakke med dem.
Når du sier ser dem og snakker med dem, mener du at du ser dem så klart og tydelig som om det er en ekte person der?
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
sahre
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 67
Startet: 30 Jun 2007 22:46
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Her og nå!

Innlegg av sahre »

robi-wan skrev:Når du sier ser dem og snakker med dem, mener du at du ser dem så klart og tydelig som om det er en ekte person der?
Jeg klarer ikke se dem tydelig. Jeg vet ikke hvordan andre her ser dem, men jeg ser dem iallefall kun som menneskeskikkelser.
Antall ord: 54
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Murva
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 09 Aug 2007 12:59
17

Innlegg av Murva »

sahre skrev:
hey=) hva er en pendel?? er det farlig og bruke dette? Hvor mye koster en pendel ca?
Det eneste farlige jeg ser for meg at kan skje med den er at den begynner å dingle i alle retninger og slå deg i øyet eller noe. Svært lite sannsynlig. Jeg er skeptisk til bruk av pendel fordi at man ubevisst beveger denne selv. Når man er så fokusert og forventningsfull på at denne skal begynne å svinge begynner bittesmå muskelreflekser i fingeren å jobbe. Resultatet er at pendelen svinger - tilsynelatende av seg selv.

Hvis man må kjøpe alle mulige slags greier for å komme i kontakt med hjelpere, så er de ikke akkurat så veldig tilgjengelige. Husk på at alskens pendler, brett og andre "hjelpemidler" godt kan være funnet på for lenge siden slik at noen kunne tjene penger på det. Men det er nå hva jeg tror.

Bare sett deg rolig ned, slapp helt av og spør pent om hva enn du lurer på. Plutselig kan du se dem, og snakke med dem.
Dette skjer ikke meg. Det er overhodet ikke jeg som styrer pendelen, og jeg får vite ting av hovedhjelperen min, som jeg umulig kan vite selv. Men selvfølgelig kan det skje andre, som ikke tror nok på det åndelige :)

Jeg anbefaler pendel med bergkrystallstein. Bergkrystall åpner for alle chakraene dine, og energien din strømmer lett igjennom den ved kontakt med åndeverdenen (av erfaring). Automatskrifta lagde jeg selv for å la kun mine egne energier synke inn i det - så anbefaler å lage alt av brett selv, ikke kjøp :)

Det er åndene selv, som avgjør om de vil bli sett og snakket med - dessuten bestemmer hjelperne dine når du er klar for å evt se dem.
Antall ord: 294
You are never alone..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !