Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Treo skrev:For de som ikke vet hva som foregår, søk på ordet "interissert" i forumet, og du vil få opp flere innlegg av folk med forskjellig nick som prøver å selge ouija brett. Litt rart at forskjellige personer som selger ouija brett alle skal ha den samme skrivefeilen av ordet "interessert", synes du ikke?
Det er ikke noen vits i å fortsette med det skuespillet nå, Ståle. Du har blitt avslørt. Du prøvde å lure folk, men du prøvde tydeligvis ikke godt nok.
Det du påstår er totalt feil. Jeg har kun lagd 1 konto, og det er denne.
Og hvis jeg hadde lagd ny konto for å selge, så hadde vell ikke det vært så rart. Hvis jeg var ouija brett og fikk innlegget ødelagt, tror jeg ikke han hadde fått solgt senere via andre innlegg for folk vil huske kommentarene å gå etter det. Derfor ville nok jeg ha lagd en ny konto for å lure andre til å tro jeg var en annen.
Som et kjent utrykk: Tro hva dere vil...
Så du mener at det er vanlig blant de som selger ouija board, av nøyaktig den typen du selger, å ha den skrivefeilen, samt å bruke nøyaktig samme bilde når de prøver å selge på paranormal?
Nei, du har rett i at det ikke er så rart at du lagde ny konto, men hvorfor lyge om det fremdeles når du helt tydelig er avslørt? Det kan jo få folk til å tro at du lyger om flere ting, og det er jo som regel en fordel å kunne stole på den du kjøper noe av.
Antall ord: 279
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Mystifying Oracle
Nybegynner
Startet: 11 Mai 2007 15:16
17
Innleggav Mystifying Oracle »
Du skriver: Så du mener at det er vanlig blant de som selger ouija board, av nøyaktig den typen du selger, å ha den skrivefeilen, samt å bruke nøyaktig samme bilde når de prøver å selge på paranormal?
Det er utrolig mange som skriver interissert, iallefall de jeg kjenner. Lenge siden jeg gikk på skolen, men forstår man hva det betyr så ere ingen vits i å kommentere det. Jeg kunne tatt eget bilde men har dårlig kvalitet på kamera. Det bilde jeg fant, og det som ouija board brukte er de eneste bra på internet. Google er din venn, der fant jeg det.
Men du har rett i at jeg er staale og ouija board. Hvorfor tror du jeg skrev:
For å gjøre en ting super klart... Jeg kjenner ikke Ouija Board, han som har prøvd å selge sitt brett her. Han har fått mye negative tilbakemeldinger på innlegget sitt ser jeg, og sjansen hans er vell ødelagt nå. Jeg spør dere pent om sånne kommentarer kan holde seg unna, og bare de med spørsmål angående brettet/salget kan svare.
Gjett? Riktig, for å kunne ha en liten sjanse for å selge. Håper at folk kan se dette fra mitt perspektiv. Alle disse kommentarene har ingenting å si om du vet at jeg har produktet.
Det er bra det da at du ikke syntes det var rart at jeg lagde ny konto.
Mystifying Oracle skrev:Du skriver: Så du mener at det er vanlig blant de som selger ouija board, av nøyaktig den typen du selger, å ha den skrivefeilen, samt å bruke nøyaktig samme bilde når de prøver å selge på paranormal?
Det er utrolig mange som skriver interissert, iallefall de jeg kjenner. Lenge siden jeg gikk på skolen, men forstår man hva det betyr så ere ingen vits i å kommentere det. Jeg kunne tatt eget bilde men har dårlig kvalitet på kamera. Det bilde jeg fant, og det som ouija board brukte er de eneste bra på internet. Google er din venn, der fant jeg det.
For å gjøre en ting super klart... Jeg kjenner ikke Ouija Board, han som har prøvd å selge sitt brett her. Han har fått mye negative tilbakemeldinger på innlegget sitt ser jeg, og sjansen hans er vell ødelagt nå. Jeg spør dere pent om sånne kommentarer kan holde seg unna, og bare de med spørsmål angående brettet/salget kan svare.
Gjett? Riktig, for å kunne ha en liten sjanse for å selge. Håper at folk kan se dette fra mitt perspektiv. Alle disse kommentarene har ingenting å si om du vet at jeg har produktet.
Grunnen til at jeg reagerte på innlegget ditt i starten, var at jeg med en gang skjønte at du var enda en alias..., og når du bløffer videre om at du ikke kjenner Ouija Board, daaa..
Er ikke ute etter å drite deg ut, men ærlighet varer lengst...
Håper virkelig at du får solgt dine varer, men kanskje du skal prøve et annet sted.
Det du ser på som en liten hvit løgn er her med på å ødelegge troverdigheten din, og slikt går ut over kremmeren..... Vær heller ærlig, eller la vær og annonser her.. :mozilla_wink:
Mystifying Oracle skrev:Du skriver: Så du mener at det er vanlig blant de som selger ouija board, av nøyaktig den typen du selger, å ha den skrivefeilen, samt å bruke nøyaktig samme bilde når de prøver å selge på paranormal?
Grunnen til at jeg reagerte på innlegget ditt i starten, var at jeg med en gang skjønte at du var enda en alias..., og når du bløffer videre om at du ikke kjenner Ouija Board, daaa..
Er ikke ute etter å drite deg ut, men ærlighet varer lengst...
Håper virkelig at du får solgt dine varer, men kanskje du skal prøve et annet sted.
Det du ser på som en liten hvit løgn er her med på å ødelegge troverdigheten din, og slikt går ut over kremmeren..... Vær heller ærlig, eller la vær og annonser her.. :mozilla_wink:
Amfelia
Du har så rett så rett. Jeg har skjønt for lenge, lenge siden at det ikke funker å annonsere her.
Jeg takker og bukker, det håper jeg også. Har lagt inn annonse mange steder. Holder på med webside nå. Og ja, jeg skal la være å annonsere her. TYDELIGHVIS!!!
Jeg har ikke noe imot at folk vil selge ting her, men er det er det noe jeg ikke liker å se her på forumet er det at noen lyger, uansett hva det dreier seg om. Og hvis det da kan bevises, så nøler jeg ikke med å si ifra. Jeg synes faktisk det burde stå i reglene at man ikke har lov til å lyge.
For ikke så lenge siden var det en her som diktet opp en historie om en som fikk kontakt med en ånd gjennom hypnose. Han fikk mange svar, men hensikten med innlegget var kun å selge informasjon om hypnose, som sannsynligvis var humbug. Det var lett å gjennomskue ved å se hvordan hans tidligere poster ikke hang sammen med det han skrev, og det var tydelig at han kun hadde registrert seg for å selge et typisk spam-produkt. Jeg kan tenke meg at det sikkert er en del godtroende sjeler som leser dette forumet, og det er det nok noen som vet å utnytte.
Antall ord: 164
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic