Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ötzi - den døde morderen
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Feb 2007 18:12
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
Jeg kjøper ikke det der, hadde vært intresangt om det var innenfor ett år eller noe.. eller samme dag.. eller noe, men det der var bare tynt og kjedelig...
Det dør folk hver pinade dag, man kan se på det og mene det er intresangt, men det der var bare kjedelig...
Det dør folk hver pinade dag, man kan se på det og mene det er intresangt, men det der var bare kjedelig...
Antall ord: 54
Det er min mening, du kan velge å høre på den eller drite i den...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Jul 2006 00:59
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Nei, tallet er kanskje 616 og ikke 666. Sjekk denne tråden: https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=7606Cloud Strife skrev:mikkelrev, du har 666 poster o.o SATAN!
Antall ord: 33
<^~--rutangis--~^>
Hide post links |
mener det ble bevisst at det ikke var en forbannelse, men rett og slett forgiftning ifar kroppen hans sier ikke noe som jeg er helt 100% sikker på herkarina skrev:Var ikke dette tilfelle med Tut-ank-Amon også? Eller hvordan i all verden man skriver det...
Antall ord: 48
Hide post links |