UFO, Kornsirkler & fenomenBortføring av ufo, tidsreise osv..

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Nov 2006 21:18
18
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Innlegg av ? »

BA. skrev:
Tom_34 skrev:
livingdeaddoll skrev:nå er de fleste slike historiene oppdiktet da... har noen noengang bevist at de faktisk har vært bortført?
Har noen noengang bevist NOE av det som blir påstått her inne?? :mozilla_wink:
Ja, man har f.eks. bevist søvnparalyse, retrofitting, juksemakere og pipestilker. ;)
ja, så hvorfor ikke studere små puppers gruppe, eller begynne å studere hagesidene på nett?
Antall ord: 69
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sephet
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Jul 2007 23:53
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

Re: Bortføring av ufo, tidsreise osv..

Innlegg av Sephet »

ups
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
20
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

? skrev:ja, så hvorfor ikke studere små puppers gruppe, eller begynne å studere hagesidene på nett?
?
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2007 17:36
17
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Rosalind »

Har egetilg aldri hørt om noen som har blir "bortført" av romvesner men det kan jo være at romvesner kan gjøre noe helt annet en vi kan og har skip som kan dra 1000 km i nana sekundet! Wow det er fort :shock: Tror ikke det kan gå ann!
Antall ord: 52
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
GrandSummon
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Okt 2006 21:35
18

Innlegg av GrandSummon »

Jeg så engang en video av Derren Brown som snakket med noen "UFO-eksperter". Han hevdet å ha blitt bortført, og å ha fått synske evner etter å ha vært ombord. Ved å bruke forskjellige triks, overbeviste han dem om at han var synsk, og de var fullstendig entusiastiske.
Derren spurte dem hvor de fleste hendelsene tok sted, og de svarte at det var vanligvis i sengen ... Man kunne se på uttrykket til Derren at han bare ville rope ut til dem at det bare er søvnparalyse =P

De ble riktignok ganske forbannet da han senere avslørte det ^^

Og la oss si det sånn: i søvnparalyse, eller i "drømmetilstand" fungerer ikke tiden på vanlig måte. Enkelte mennesker har hatt drømmer som de hevdet varte i flere år! I virkeligheten var det bare noen få minutter. Eller sekunder.

Når UFO-tilhengerene får dette forklart reagerer de ulikt, men noen velger å trekke det evig lengre. Da kommer teorier om at man blir kidnappet av fiendtlige vesener i astraldimensjonen, og alt mulig kan bli blandet inn.
Antall ord: 181
Do what thou wilt shall be the whole of the law.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Des 2006 22:35
18
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Ordet abductions er misvisende,fordi det handler om at noen mennesker har frivillig vært med å bidra sine gener till fremtidige generasjonsgener. De kroppene som noen av dem har fått se er fremtidens kropper for oss jordboere - men det kan ta flere tusener av år før det skjer. Så jeg snakker om de ekte kontaktene med Zeta R. og noen mennesker her på Jorden.

Websiden Zetatalk så jeg på i fortiden som en ren kanal, men etter å ha gått igjennom noen år i en slags dypere læring så visste jeg at noe av de Zetatalk gav info om var sant pga egne erfaringer. Men de tok feil ang polskifte i 2003 og mye rundt det. Zetatalk er en side med noe ren informasjon og noe uren informasjon. Nibiru eksisterer - men vil ikke komme tilbake igjen, som noen kanaler og andre sier. Det sier mine kilder iallefall.

Det er mye rar informasjon om abductions. Og det er ikke noe klare svar - det er mye uren informasjon i sving der. Zetatalk har som jeg har erfart blanding av uren og ren informasjon i seg. Kanalen Nancy Lieder har kontakt med utenomjordiske - men er ikke en kanal som bærer på mye ren informasjon. Der finnes det andre. Hun har til og med sagt at Barbara Marciniak er en falsk kanal. Det er uren informasjon. Jeg vet at Barbara Marciniak er en ren kanal for Pleiadene(en gruppe som er en del av Family of Light),som også jeg er en del av. I en verden som denne så må man regne med endel kilder som har blanding av uren og ren informasjon. Og det er en kunst å skille mellom det ene og det andre. Å være en multidimensjonell kanal så betyr det at man jobber for endel rene informasjonskanaler.

En fin test for meg å komme i kontakt med Zetatalk pga blanding av ren og uren informasjon der. Signaturen min viser en veldig ren kanal.
Antall ord: 326
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
20
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

David Skywalker skrev:Ordet abductions er misvisende,fordi det handler om at noen mennesker har frivillig vært med å bidra sine gener till fremtidige generasjonsgener. De kroppene som noen av dem har fått se er fremtidens kropper for oss jordboere - men det kan ta flere tusener av år før det skjer. Så jeg snakker om de ekte kontaktene med Zeta R. og noen mennesker her på Jorden.

Websiden Zetatalk så jeg på i fortiden som en ren kanal, men etter å ha gått igjennom noen år i en slags dypere læring så visste jeg at noe av de Zetatalk gav info om var sant pga egne erfaringer. Men de tok feil ang polskifte i 2003 og mye rundt det. Zetatalk er en side med noe ren informasjon og noe uren informasjon. Nibiru eksisterer - men vil ikke komme tilbake igjen, som noen kanaler og andre sier. Det sier mine kilder iallefall.

Det er mye rar informasjon om abductions. Og det er ikke noe klare svar - det er mye uren informasjon i sving der. Zetatalk har som jeg har erfart blanding av uren og ren informasjon i seg. Kanalen Nancy Lieder har kontakt med utenomjordiske - men er ikke en kanal som bærer på mye ren informasjon. Der finnes det andre. Hun har til og med sagt at Barbara Marciniak er en falsk kanal. Det er uren informasjon. Jeg vet at Barbara Marciniak er en ren kanal for Pleiadene(en gruppe som er en del av Family of Light),som også jeg er en del av. I en verden som denne så må man regne med endel kilder som har blanding av uren og ren informasjon. Og det er en kunst å skille mellom det ene og det andre. Å være en multidimensjonell kanal så betyr det at man jobber for endel rene informasjonskanaler.

En fin test for meg å komme i kontakt med Zetatalk pga blanding av ren og uren informasjon der. Signaturen min viser en veldig ren kanal.
B-b-bwoooaaahahahaha

:lol:

haha, unnsk..hahahaha

unnskyld.

:lol:

Glem hele zetatalk du, David.

Det er kun humbug alt som står der. Jeg trodde egentlig du lærte noe da Nancy lurte deg sist, men etter å ha sett hva du skriver her, ser jeg jo at du ikke gjorde det.

Hvorfor ikke stole på dem som fortalte sannheten før 2003? Og før februar i år? Og før alle påstått kanaliserte katastrofemeldinger?
Antall ord: 404

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
David Skywalker
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 22 Des 2006 22:35
18
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av David Skywalker »

Forskjellen nå og før med meg er at jeg har bedre interaksjon med det multidimensjonale,(mer ka)BA....og hvorfor skal jeg stole på mennesker som fornekter 100 % multidimensjonale sider hos mennesket? Det er klart at det er mye rart i kanaliseringsjungelen, men å si at alt er humbug vitner om en manglende erfaringsbakgrunn ang multidimensjonale sider. Og det er ikke svart - hvitt som du TROR,BA. Vitenskapsmenn som fornekter multidimensjonale sider vil aldri finne ut ang mysterier som vi ser rundt omkring i verden fortid og nåtid. Vitenskapsmenn som er åpne og har erfaringer med det multidimensjonale sidene vil åpne seg opp for ren informasjon ang jordas historie. Og andre ting.

Hvorfor er du egentlig her?Jeg tror faktisk at en liten del av deg er åpen for noe av det paranormale. Noe ubevisst i deg som gjør at du faktisk er her - selv om du prøver å motsi alt ang det paranormale - multidimensjonale. Men noe sier meg at du er her ubevisst fordi du faktisk er mer åpen enn du aner. :mozilla_cool: Uansett lykke til med det du føler deg tiltrukket til i livet.
Antall ord: 190
Jorden er en del av Melchizedek-Universet
http://melchizedek73.angelfire.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
18
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

David Skywalker skrev:Forskjellen nå og før med meg er at jeg har bedre interaksjon med det multidimensjonale,(mer ka)BA....og hvorfor skal jeg stole på mennesker som fornekter 100 % multidimensjonale sider hos mennesket? Det er klart at det er mye rart i kanaliseringsjungelen, men å si at alt er humbug vitner om en manglende erfaringsbakgrunn ang multidimensjonale sider. Og det er ikke svart - hvitt som du TROR,BA. Vitenskapsmenn som fornekter multidimensjonale sider vil aldri finne ut ang mysterier som vi ser rundt omkring i verden fortid og nåtid. Vitenskapsmenn som er åpne og har erfaringer med det multidimensjonale sidene vil åpne seg opp for ren informasjon ang jordas historie. Og andre ting.

Hvorfor er du egentlig her?Jeg tror faktisk at en liten del av deg er åpen for noe av det paranormale. Noe ubevisst i deg som gjør at du faktisk er her - selv om du prøver å motsi alt ang det paranormale - multidimensjonale. Men noe sier meg at du er her ubevisst fordi du faktisk er mer åpen enn du aner. :mozilla_cool: Uansett lykke til med det du føler deg tiltrukket til i livet.
Jeg vet ikke hvilken fasit du bruker men jeg skulle gjerne sett den David skywalker.

Det eldgamle gilgamesh eposet snakker om en mann som ble tatt opp i en himmelvogn av gudene.
Han var borte en kort stund, og når han kom tilbake til jorden var det gått så lang tid att alle de han kjente var døde, og bare de eldste hadde hørt om de navnene han spurte etter.
Som kjent forklarte Einstein oss att tiden er relativ og påvirkes b.la av fart.
Ekstrem høy fart forkorter tiden noe som faktisk er målbart på jorden.

Om skapninger virkelig har teknologi til og komme hit til oss, er det ikke usansynlig de har teknologi til å ta fra oss minnet og hukommelse om episoder om de måtte ønske det.
Husker man ikke noe, har det ikke hendt.
Antall ord: 338

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Igjen tror jeg dette er menneskeskapt.

Dere kan sjekke ut Linda Moulton Howe. som har gjort research på området:
http://www.earthfiles.com/

Linda var også hun som intervjuet McKinnon som hacket seg inn i nasa, navy osv. McKinnon risikerte livstid i fengsel, han sier at han fant informasjon om ufo'er og Cover up. Han sier også at det Disclsoureproject sier stemmer, han ville sjekke det ut.

http://www.youtube.com/watch?v=B4PkNPCEnJM - her blir hackeren intervjuet på en engelsk tv kanal.
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
18
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Igjen tror jeg dette er menneskeskapt.

Dere kan sjekke ut Linda Moulton Howe. som har gjort research på området:
http://www.earthfiles.com/

Linda var også hun som intervjuet McKinnon som hacket seg inn i nasa, navy osv. McKinnon risikerte livstid i fengsel, han sier at han fant informasjon om ufo'er og Cover up. Han sier også at det Disclsoureproject sier stemmer, han ville sjekke det ut.

http://www.youtube.com/watch?v=B4PkNPCEnJM - her blir hackeren intervjuet på en engelsk tv kanal.
McKinnon påstår han fant "bevis" for romvesenteknologi. Dette "beviset" var et bilde i dårlig kvalitet som viste "noe sigarformet".
Disclosure Project er noe han bruker, akkurat som deg, for å backe seg opp i sin tro.

Han påstår også han fant informasjon om nullpunktsenergi, noe som mest sannsynlig var hypotetiske dokumenter, forskningsrapporter eller teorier. Jeg mener dette er et typisk eksempel på å bruke noe man egentlig ikke forstår som "bevis" for det en tror.
Antall ord: 166
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Re: Bortføring av ufo, tidsreise osv..

Innlegg av GJest »

[/quote="IRIEH"]Alien abduction er et reint militært eksperiment. Det ble satt igang for å videreutvikle avanserte våpen og kontrollsystemer:

Endre bevissthetsnivåene i hjernen.
Påvirke drømmer,virkelighetsoppfattelse og hukommelse.

Sende bilder, lyder og lukter til hjernen.
Få kroppen til å fysisk føle ting som ikke er der.

Implantere falske minner.Slette minner.

Manipulere hjernen til å gi beskjed til kroppen om at dette var en ekte hendelse.
Sette igang fysiske prosesser og skape forandringer i kroppen.

Traumatisering for optimal effekt og/ eller religiøse følelser.
Videreutvikle AI -(Artificial Intelligence). Dvs. Kunstig intelligens som kommuniserte med offeret. - Automatisering av systemet.
En annen side av samme mynt er "tidslinjen" og "skaperverket".
[/quote]

Amen for den. Militært eksperiment...

I denne linken http://www.thoughtware.tv/videos/show/93 så kan en se hvor langt en har kommet innenfor tankekontroll (utad). - I klippet kan vi se atferden på en radio styrt okse.

Mer om strålevåpnenene EM og LW:
http://www.prahlad.org/pub/bearden/scalar_wars.htm
Sist redigert av GJest på 09 Sep 2008 18:05, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

tviler på at folk har blitt bortført av aliens, for da ville de sikkert ikke komme tilbake men blitt kuttet opp i en alien labb eller noe sånt
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Jeg tror de fleste bortførelser er menneskeskapt.

har også personlig sett en sak i astral. ca 1 meter høy, grå/grønn aktig hud, Store svarte skinnende øyne som dekker 1/3 av hodet, små armer og beveget seg kunstig. Som en slags robot lignende sak.

Etter å ha undersøkt litt kan det minne om beskrivelsene fra det som blir kallt for ebe's 2.(ekstraterrestial biological entitie)

Et minne for livet. Jeg var dum nok til å nevne det på youtube (som er veldig overvåket) og fikk en observasjon rett ETTER jeg nevnte dette. Noe jeg tror er menneskeskapt kjøretøy (arv) uten å vite for sikkert. Men etter dette så fikk jeg merker på kroppen. et symbol som dukket opp over natten, 4 prikker som danner en trekant. Etter å ha letet litt, for å ha noe å sammenlikne det med så er det - helt- likt symbolet som er på 2:10
http://www.youtube.com/watch?v=SIEmME7Ydxc.
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2008 19:45
16
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

KB skrev:Et minne for livet. Jeg var dum nok til å nevne det på youtube (som er veldig overvåket) og fikk en observasjon rett ETTER jeg nevnte dette. Noe jeg tror er menneskeskapt kjøretøy (arv) uten å vite for sikkert. Men etter dette så fikk jeg merker på kroppen. et symbol som dukket opp over natten, 4 prikker som danner en trekant. Etter å ha letet litt, for å ha noe å sammenlikne det med så er det - helt- likt symbolet som er på 2:10
http://www.youtube.com/watch?v=SIEmME7Ydxc.
Du tenker langt, så langt. Jeg tror du må sjekke deg for implanter mann! :mozilla_wink:

Kan tolkes som ironi, men seriøst. finner du en chip lignenes ting er det vell menneskapt. Finner du diamant/spesielle typer steiner så er det vell det ET?

Jeg hadde 3 røde flekker på kroppen for noen år tilbake som dannet en trekant. Hele familien var facinert over fenomenet. Det var ikke myggstikk. Men jeg sier heller ikke at jeg har blitt tatt opp i ein ufo eller noe, jeg orker ikke tanken av å tenke på dette..
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links