Drømmer, NDO & ut av kroppenPamela Reynolds død

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Metodisten skrev:Om frøken Reynolds hadde tape over øynene eller ikke har ikke mye og si.
Når man blir opperert kan man ikke høre eller se uansett.
Man ligger der stiv i en stilling og kan ikke få med seg noe visuelt med hode i en låst stilling.
I ørene hadde hun ørepropper ! disse har ledninger i og måler saker som du sier.
Disse skulle ikke redusere hørselen ? Hvordan vet du det ? Har du prøvd dem ?
Operasjonen har ingenting med hva man kan høre eller se å gjøre. Når man er bevisstløs har man mistet bevisstheten og kan ikke lenger se eller høre, men under overgangen til og fra bevisstløshet kan man se og høre, men hun kommenterte hovedsaklig hva hun hørte. Det har jeg gått nærmere inn på tidligere.
Fint og være deg BA. Du sitter der på gjerdet som en hauk klar til å hugge ned på alle som vil lufte meningene sine her.Det ligger i det paranormales natur att folk må få litt slingringsmon når de forteller om ting de har opplevd uten att du er der og krever kliniske bevis.
Selv trenger du ikke bevise noe sier du "for du har jo ikke påstått noe."

Du har skrevet nok her inne til å samenfatte det i en hel bok. Alikevel går det ikke an og dra en eneste sluttsats av noe du skriver. Ikke en eneste!
Det er tett på kverulering du driver med, og hadde ikke forumet være på nettet hadde vel noen kastet deg ut på gata, for du sprer bare uhygge med kvasi- vitenskapen din.

Du understreker gamle fakta om religioner som ikke kan bevise ditt og datt . Vet det BA.
Gamelt nytt.
Når du begynner med at Gumitarzan påvirker oss p.ga stilen han skriver i da...
Da gjør du deg liten BA.
Han er den eneste her inne nesten som leverer noe på bordet som er interessant og har flere dimensjoner. Han påstår ikke annet en det som står der.
Mens du, du prøver hele tiden og få bitene du har funnet på nettet og andre steder til å virke konkluderende i det du tror på. Om gumitarzan lager ett skin av at han vet hva han snakker om, så er det akkurat det du gjør og, bare hundre ganger verre og mindre grasiøst utført.

Samlet er detaljene i historien om Pam, klin opptil ett bevis om ett liv etter døden.

Gå og få deg litt kirkekaffe og marsipankake så andre kan få diskutere litt her også , uten att de er redde for att bevis-politiet kommer løpende.
Dette er et samlet oppgulp av personkarakteristikker og usaklige kommentarer om personen. Det eneste som har noe med skaen å gjøre er en uttværing av argumentet om alle uvesentlighetene Gummitarzan krydret innlegget med.

Det er også fullstendig usaklig fordi kommentaren var kun et tilsvar på Kiowhas innspill på at jeg fjernet uvesentlighetene. Det var ikke noe poeng i forhold til saken i det hele tatt.

Ikke uventet fikk disse usaklighetene dine applaus fra vanlig hold.
Antall ord: 535

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 01:58
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

Nok en bra historie fra deg Gummitarzan!!

:mozilla_smile:
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
takkformeg
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Okt 2006 00:12
18

Innlegg av takkformeg »

Metodisten skrev:Om frøken Reynolds hadde tape over øynene eller ikke har ikke mye og si.
Når man blir opperert kan man ikke høre eller se uansett.
Man ligger der stiv i en stilling og kan ikke få med seg noe visuelt med hode i en låst stilling.
I ørene hadde hun ørepropper ! disse har ledninger i og måler saker som du sier.
Disse skulle ikke redusere hørselen ? Hvordan vet du det ? Har du prøvd dem ?

Fint og være deg BA. Du sitter der på gjerdet som en hauk klar til å hugge ned på alle som vil lufte meningene sine her.Det ligger i det paranormales natur att folk må få litt slingringsmon når de forteller om ting de har opplevd uten att du er der og krever kliniske bevis.
Selv trenger du ikke bevise noe sier du "for du har jo ikke påstått noe."

Du har skrevet nok her inne til å samenfatte det i en hel bok. Alikevel går det ikke an og dra en eneste sluttsats av noe du skriver. Ikke en eneste!
Det er tett på kverulering du driver med, og hadde ikke forumet være på nettet hadde vel noen kastet deg ut på gata, for du sprer bare uhygge med kvasi- vitenskapen din.

Du understreker gamle fakta om religioner som ikke kan bevise ditt og datt . Vet det BA.
Gamelt nytt.
Når du begynner med at Gumitarzan påvirker oss p.ga stilen han skriver i da...
Da gjør du deg liten BA.
Han er den eneste her inne nesten som leverer noe på bordet som er interessant og har flere dimensjoner. Han påstår ikke annet en det som står der.
Mens du, du prøver hele tiden og få bitene du har funnet på nettet og andre steder til å virke konkluderende i det du tror på. Om gumitarzan lager ett skin av at han vet hva han snakker om, så er det akkurat det du gjør og, bare hundre ganger verre og mindre grasiøst utført.

Samlet er detaljene i historien om Pam, klin opptil ett bevis om ett liv etter døden.

Gå og få deg litt kirkekaffe og marsipankake så andre kan få diskutere litt her også , uten att de er redde for att bevis-politiet kommer løpende.

:mozilla_sealed: :mozilla_sealed: :mozilla_sealed:
Antall ord: 396

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

En hører jo stadig om narkose som svikter og at pasienter er "våkne" under operasjonen og slikt....det jeg ikke begriper er hvordan de klarer å HUSKE noe av det som skjer! Jeg husker nemlig ingenting av hva som skjedde etter at jeg fikk masken over nesa og til jeg våknet på ordentlig. Da hadde jeg visst vært "våken lenge" fikk jeg høre og jeg hadde snakket med pleierne på oppvåkningen!? Det sa den mannlige sykepleieren til meg med et lurt glis, så jeg funderer fortsatt på hva jeg kan ha sagt.... #-o
Antall ord: 98
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Hecate skrev:En hører jo stadig om narkose som svikter og at pasienter er "våkne" under operasjonen og slikt....det jeg ikke begriper er hvordan de klarer å HUSKE noe av det som skjer! Jeg husker nemlig ingenting av hva som skjedde etter at jeg fikk masken over nesa og til jeg våknet på ordentlig. Da hadde jeg visst vært "våken lenge" fikk jeg høre og jeg hadde snakket med pleierne på oppvåkningen!? Det sa den mannlige sykepleieren til meg med et lurt glis, så jeg funderer fortsatt på hva jeg kan ha sagt.... #-o
Jeg har heldigvis sluppet slike erfaringer, men det må være ufyselig å tenke på at en har sagt mye en ikke vet om.

Mange av tilfellene der pasientene mener de har vært våkne, er nok tilfeller der de hallusinerer. Det har nok også vært tilfelle med Pam Reynolds, men at hun har blandet hallusinasjonene med påvirkninger fra virkeligheten.
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Jeg ber dere ydmykest og lese over hva en av verdens ledende kirurger sa !
Dr. Spetzler sier det lar seg ikke forklare !

Ba og de andre hobbyanalytikerene her inn derimot...De vil forklare det med ett skuldertrekk ?

Halloooo ! :mozilla_surprised:

Hallusinasjoer med beskrivelser av ukjent utsyr og samtaler i rommet, i blind og klinisk død tilstand ? Tror ikke det nei.

Saken er att dette faktisk kunne holdt som ett bevis ! om det var en tenkt sak i en rettsal !
Det er det som er saken.

Ps! "usaklige personkarakteristikker" skal vi kryddre litt mere med nå fremover.
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Metodisten skrev:Jeg ber dere ydmykest og lese over hva en av verdens ledende kirurger sa !
Dr. Spetzler sier det lar seg ikke forklare !

Ba og de andre hobbyanalytikerene her inn derimot...De vil forklare det med ett skuldertrekk ?

Halloooo ! :mozilla_surprised:
Ja, er ikke det det frekkeste du har hørt om? Tenk å kunne tvile på en nevrokirurgs konklusjon. En nevrokirurg med tittel og greier, og som har tredjehånds informasjon om saken.

Hvordan skal det gå med verden om folk skal begynne å stille spørsmål ved autoriteterenes påstander? Og da atpåtil de som beskyldes for å tro blindt på vitenskapen?
Hallusinasjoer med beskrivelser av ukjent utsyr og samtaler i rommet, i blind og klinisk død tilstand ? Tror ikke det nei.
Husk at det var beskrivelser av feil utstyr. ;)
Saken er att dette faktisk kunne holdt som ett bevis ! om det var en tenkt sak i en rettsal !
Det er det som er saken.
Nei, det er det definitivt ikke. Saken er ikke nevnt i noen medisinske tidsskrifter, kun i "alternative" nettsteder, og Pamela Reynolds finner jeg lite informasjon om, det virker som det er et pseudonym.

Ps! "usaklige personkarakteristikker" skal vi kryddre litt mere med nå fremover.
Ja, du får nok de tilhengerne du fortjener da. Husk imidlertid det som står med rød skrift over hver gang du skriver et innlegg.
Tenk deg nøye om før du skriver noe negativt om andre personer. Krenkende innlegg medfører utestengelse, i noen tilfeller kan du bli anmeldt gjennom Datatilsynet
Uhell og uplanlagte overtredelser er neppe så farlig, men jeg vet ikke om Jovian vil akseptere at du bevisst planlegger slike overtredelser.
Antall ord: 278

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2006 01:58
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

Hvorfor er du her BA?
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

BA er jordingspunktet vårt ;)
Antall ord: 5
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links