det skjønte jeg ikke .. har ikke styr på dataen hehe..
Me3n om du ser på bilde, ser du et skap . du kan zomme slik at du ser skapet og litt rundt der. da du ser ned til den nederste hylla på skapet skal du se noe som ligner på en mann. da du zommer deg litt nærmere skal du se et helt ansikt i det ansiket skal du klare å se skjegget nesen et øye men det andre øye er borte på bilde.. hehe.. det var det jeg fikk frem i hvertfall..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva er det på bildet?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Okt 2005 20:04
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norge
- Blitt takket: 2 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Feb 2007 22:13
- 17
- Lokalisering: nittedal
ekkel... men med slike bilder er det vanskjelig å tro...
har opplevd det samme.. noen bilder er det med sånn "tåker" mens andre ingenting.. så det er vanskjelig å si.. men stilig å ta et titt på gammel forlatt hus..
har opplevd det samme.. noen bilder er det med sånn "tåker" mens andre ingenting.. så det er vanskjelig å si.. men stilig å ta et titt på gammel forlatt hus..
Antall ord: 39
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Nov 2006 20:26
- 18
Ja, man vet jo ikke om det er tilfeldigheter. Men det er jo litt morsomt å oppleve noe slv. Dette er det første "mystiske" jeg har opplevd. Men av en eller annen grunn gikk jeg ikke inn på det rommet med skapet(med ansikt) og vindu i... Hmm..tilfeldig?@ngel skrev:ekkel... men med slike bilder er det vanskjelig å tro...
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja. Jeg fant det tilslutt Skjønner hvor du mener :mozilla_smile:line001 skrev:det skjønte jeg ikke .. har ikke styr på dataen hehe..
Me3n om du ser på bilde, ser du et skap . du kan zomme slik at du ser skapet og litt rundt der. da du ser ned til den nederste hylla på skapet skal du se noe som ligner på en mann. da du zommer deg litt nærmere skal du se et helt ansikt i det ansiket skal du klare å se skjegget nesen et øye men det andre øye er borte på bilde.. hehe.. det var det jeg fikk frem i hvertfall..
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Så du han ? Mannen på bilde altså, fikk du sett han på bilde?Catzy skrev:Ja, man vet jo ikke om det er tilfeldigheter. Men det er jo litt morsomt å oppleve noe slv. Dette er det første "mystiske" jeg har opplevd. Men av en eller annen grunn gikk jeg ikke inn på det rommet med skapet(med ansikt) og vindu i... Hmm..tilfeldig?@ngel skrev:ekkel... men med slike bilder er det vanskjelig å tro...
Antall ord: 105
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jepp. Da er vi to :mozilla_smile: Flere som ser han?line001 skrev:Så du han ? Mannen på bilde altså, fikk du sett han på bilde?Catzy skrev:Ja, man vet jo ikke om det er tilfeldigheter. Men det er jo litt morsomt å oppleve noe slv. Dette er det første "mystiske" jeg har opplevd. Men av en eller annen grunn gikk jeg ikke inn på det rommet med skapet(med ansikt) og vindu i... Hmm..tilfeldig?@ngel skrev:ekkel... men med slike bilder er det vanskjelig å tro...
Antall ord: 118
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Feb 2007 22:13
- 17
- Lokalisering: nittedal
Ja jeg ser det... Men kanskje det er bare tåke som lage "figur" som likner på en mann ansikt osv?? det er noe vi skape bilde av tåke??? jeg er skepsis
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja. Det kan jo godt hende at det er tilfeldigheter, og at vi ser det fordi vil vil se det! Man kan jo få mange ting til å ligne på forskjellige ting om man bare vil. Skyer f.eks...@ngel skrev:Ja jeg ser det... Men kanskje det er bare tåke som lage "figur" som likner på en mann ansikt osv?? det er noe vi skape bilde av tåke??? jeg er skepsis
Hmm...Jeg lever i den troen at jeg har tatt bilde av et spøkelse jeg :mozilla_wink:
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
hihi.. Ja jeg å lever opp til den troen.Catzy skrev:Ja. Det kan jo godt hende at det er tilfeldigheter, og at vi ser det fordi vil vil se det! Man kan jo få mange ting til å ligne på forskjellige ting om man bare vil. Skyer f.eks...@ngel skrev:Ja jeg ser det... Men kanskje det er bare tåke som lage "figur" som likner på en mann ansikt osv?? det er noe vi skape bilde av tåke??? jeg er skepsis
Hmm...Jeg lever i den troen at jeg har tatt bilde av et spøkelse jeg :mozilla_wink:
men en liten tankevekker er jo at du ser det samme som meg
Da er det jo ikke så stort gap om at det kan være tilfeldigheter
Antall ord: 129
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja. Det er jo mer sannsynlig når flere har sett det samme, men det kan jo hende at vi så det samme fordi vi "skulle" se det. Man kan jo også forsetille seg at en sky er noe, selv om den ikke er noe spesielt.line001 skrev:hihi.. Ja jeg å lever opp til den troen.Catzy skrev:Ja. Det kan jo godt hende at det er tilfeldigheter, og at vi ser det fordi vil vil se det! Man kan jo få mange ting til å ligne på forskjellige ting om man bare vil. Skyer f.eks...@ngel skrev:Ja jeg ser det... Men kanskje det er bare tåke som lage "figur" som likner på en mann ansikt osv?? det er noe vi skape bilde av tåke??? jeg er skepsis
men en liten tankevekker er jo at du ser det samme som meg
Da er det jo ikke så stort gap om at det kan være tilfeldigheter
Anyway, jeg tror jeg tok bilde av et spøkelse(vil det i allefall)
(jeg svarte egentlig i stad, men siden fantes ikke... Så nå svarer jeg igjen )
Antall ord: 205
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2007 20:51
- 17
- Lokalisering: fredrikstad
'Trøndergut skrev:Vet ikke hva det er, men det ser ut som det er litt for mye røyk til at det er pust.
Dogg på kamera!! ALARM!
eller så brenner det:P
Antall ord: 34
Hide post links |