Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermulig "bance ånd" (hjelp motas med takk!!)

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Drusilla
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Okt 2006 00:00
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Re: mulig "bance ånd" (hjelp motas med takk!!)

Innlegg av Drusilla »

flott hurtigsvarpremie skrev:det er slemt av dere og le, det er sjanske ikke så morsomt for alle andre som det er for Dere som ikke trenger og forhålle dere til at det er slik. det blir som når den gangen jeg og Guri-Lill satt og så på den gale Professoren med Eddy Murpy på NRK og hun bare lo hele tiden men det var ikke så morsomt for meg for jeg har hatt en god del fedme i familijen. det er ikke alt som er like morsomt for alle!!!!

jeg mener jo når jeg sier at jeg tror mannen har skjeg at jeg synest at det høres sånn ut, jeg sa jo dette også. min bestefar Bert hadde så mye skjeg at det var noen ganger veldig vanskeli å høre hva han snakket til Oss og da trekker jeg jo paraleler :P :p :p ....

ver så snill hjelp viss dere vet noen tips jeg er kjempe redd for og gå i seng og snart er det søndag igjen... :( :( :( :( :( :( :( :(
Kjære deg !
Jeg syns du skal gå å snakke med presten der du bor jeg. Han har taushetsplikt og kan i tillegg til å lytte og trøste også komme og velsigne rommet ditt og huset du bor i. Han kan kanskje også få foreldrene dine til å forstå at du opplever dette som virkelig og at de skal ta deg på alvor. Hvilket de burde uansett om de tror deg eller ikke !!

Så et velment råd fra meg. Du syns vi er slemme som ler. Jeg tenker at du ikke må ta deg nær av det. Det er noe med det å kunne tåle litt tull og erting. Du får det vanskelig videre i livet hvis du skal la sånne ting gå inn på deg. Jeg tenker også litt på det du nevnte om den filmen hvor de gjør narr av fete mennesker. Du har rett i at ikke alt er like morsomt for alle.
Den verden vi lever i er nå engang slik at de aller fleste typer og tanker blir gjort narr av innimellom. Jeg sier ikke at du skal godtta alt, selvfølgelig ikke. Men det er forskjell på å ikke syns noe er morsomt til å bli lei seg og trist !
Nå kjenner ikke jeg deg ,- men husk at ordene : Du er verdifull !! gjelder også deg :mozilla_smile:

ps : Du bør bytte Avatar for det ER bildet av den kidnappede, sexmissbrukte jenta du har
Antall ord: 414

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
CoLLecToR
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Okt 2006 23:54
18

Re: mulig "bance ånd" (hjelp motas med takk!!)

Innlegg av CoLLecToR »

flott hurtigsvarpremie skrev:nå må dere høre på meg jeg har en veldig rar og litt uvirkelig historie....... jeg og familien min (min mor 43 hun heter gunn og min far 42 han heter alfred og min lillebror albert vi kaller ham bare for "affe" :p :p :p og hunden rover han er vel tre hundeår nå tror jeg :p :p :p) bor i ett gammelt hus utenfor Bergen nermere bestemt på Os det er litt utenfor Bergen på vestlandet....

det går ett gammelt sagn eller det er kanskje bare et rykte eller et urbant myte men det siest i alle fall at det en gang var en Håntværker så døde i huset her når di byggde det på atten hundre talle det er ganske skummelt og jeg hørte om det en stund før vi flyttet inn her menn jeg prøver og ikke tenke på det.....

det er bare det at nå i det siste (de siste par månene det kom vel først en gang i november tror jeg rundt burtsdagen til affe) har jeg høret en del "banking" lyder som kommer fra innerst inne i mur veggen..... det er utrolig skummelt... det hørest ut som om en mann som ligger inne i der og banker spiker inn i vedkubber og hver søndag klokken toll så hører jeg svakt inne i veggen en man med skjeg som sier "ok ok det her kommer til og ta et par dager til, vi har mangel på Matriale & venter på en ny levering plank på tirsdag"............ er det noen som har hatt ærfaring med noe liknende jeg vet ikke hva jeg skal gjøre og får ikke sove meste parten av tiden det er så skummelt. hjelp.
Høres ut som han som døde der har kommet forvirret inn i Åndeverdenen og på en måte står "fast" i tiden. Dette forklarer hvorfor du alltid hører stemmen klokken tolv, og lydene som åpnbart kommer fra en håndverker.
Jeg er ingen ekspert, men jeg synes det høres ut som en vennlig ånd som ikke vil noe vondt, så derfor bør det bli ganske enkelt og få han over til den "andre siden".
Kontakt et medium eller en prest.
Lykke til!
Antall ord: 383
h4xx0r

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links